Ainakin H-kyrössä taksi kuskailee tyhmää ipanaa "lataamossa" päivittäin niinku siitä nyt jotain hyötyä olissi ,to taxarille tietenkin ja jollekki itsensä kovin tärkeäksi luulevalle "psykyri" apinalle.
Kunta taxin työnantaja
5
231
Vastaukset
- Mitä vittua?
Heps sinä!
Äläpä ipanaa moiti, oiskopa itse osaansa valinnut mitä luulet? Mutta totta tuo taksi asia ainakin virroilla, nääs kun varaa ei ole viikonloppu päivystyksiin sairaalan mäellä ja lääkärithän eivät tee talous talkoita kuten duunarit joutuvat tekemään vaikkakin yhteiskunnan rahoilla ko poppatohtorit onkin koulutettu. Pointti on siis miten köyhällä kunnalla on joka muorin kääkkä ja ukon käppänä kuskata taksilla erikseen pitkin tampereita , mänttiä ja pikonlinnoja ym? Ei sitten millään duunarin veromarkkoja ajatellen. Vastaus taitaakin löytyä suoraan sylttytehtaalta, kunnanvaltuustosta ! Kas siellähän istua lönöttää melkein kaikki virtain yrittäjät tai niiden puolisot ja kas kas taksi alan yrittäjiä! No eipä ole kumma että kannattaa, joillekin. - kalliiksi tulee
Taksit on loisivia yhteiskunnan rahoilla eläviä parasiitteja.
- ajatelkaatekin
Mitä te sotkette!? Kela-taxi on Kela-taxi ja ei siihen suoraan kunnan rahat mene vaan koko Suomen verorahat!
- Mitä vittua?
Niiinköö?
Mites toi kun pe 16.00 -ma 08.00 välisenä aikana taxit suhaa tampereelle virdoisista keskus sairaalassa tikkuja otattamassa pois sormista ja persiistä ym pikaista apua tarvittevia? Eix toi jo mee kunnan piikkiin ?
Tai oman pirssin käytöstä, kait kilsarahat jostain otetettava on?
- Kunnalle kallista
Taksit pyörii Puronsuulla joka arkipäivä ja yhtä rääpälettä kuskataan "lataamoon"
Ei millään ole enään väliä,mistähän sellainenkin sepitelmä on kotoisin että hulluus paranisi jollain puoskarilla vähäjärkisyys on varmasti pysyvä olo tila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912