Muista kuitenkin tulla laivalle Helsingistä Tallinnaan illalla 8.11!:-)
Ei nyt puhuta nimistä, tai nimimerkeistä.
10
90
Vastaukset
- hmmmm
Ei kukaan nainen uskalla! Keskity siihen Seinäjoen ABCiin...
- Oikea Tosimies71
Niin siinä voi IKÄVÄ kyllä käydä. Voisin mennä vaikka keilaamaan, lenkille, pyöräilemään, juoksemaan, talvella laskettelemaan, hiihtämään. Eikös tässä jo ole vaihtoehtoja mukavasti?:-))
- hmmmm
Onhan tuossa vaihtoehtoja, hyviä sellaisia! Lisäksi voisi minigolfata, pelata korista, sulista, luistella... tai vaikka penkkiurheilla!?
- Oikea Tosimies71
Juu kaikki noi käy minullekin. Varsinkin tuo viimeinen :( :( ja!:-)
- hmmmm
En ole ":( :(" ! Toivottavasti tavoitat hänet...
- Oikea Tosimies71
Juu kyllä minä tiedän. Katsotaan miten käy!:-) Kertoi minut tunnistavansa, joten eiköhän tämä jollain aikataululla etene.
- :( :(
en ole luvannu lähteä Tallinnaan, et ole edes pyytäny mua, oletko sopinut jonkun oudon naisen kanssa risteilyn sinne? :(
taas satutat... - Oikea Tosimies71
:( :( kirjoitti:
en ole luvannu lähteä Tallinnaan, et ole edes pyytäny mua, oletko sopinut jonkun oudon naisen kanssa risteilyn sinne? :(
taas satutat...En ole luvannut mitään kenellekään. Taitaa olla realistisin Se laivareissu. Vihjeenä kerron, että varaa heti lippu. Isolla miesporukalla menossa junalla!:-)
- :( :(
Oikea Tosimies71 kirjoitti:
En ole luvannut mitään kenellekään. Taitaa olla realistisin Se laivareissu. Vihjeenä kerron, että varaa heti lippu. Isolla miesporukalla menossa junalla!:-)
miksi se on realistisin, miksi haluat sinne jonkun naisen jos olet lähdössä isolla miesporukalla?
itsellä ei ole mahdollisuutta lähteä, olen ton viikonlopun varattuna muuhun.
- Oikea Tosimies71
No voit olla oikeassakin. Milloin mennään niille ekoille treffeille? Aloitetaan vaikka kävelyllä sinun kotikulmilla-jookosta? Muista tökätä minua, niin homma alkaa edetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022