ja lähde mun kanssa iltakävelylle. Pidetään kädestä kiinni ja pysähdytään aina välillä pussaamaan..
Laita muru se läppärin kansi kiinni, kengät jalkaan
12
252
Vastaukset
- Kuka se murusi
on?
- Eipä ole
Lähtisin jos tää olis mulle :)
- Kulleppa kun
mua väskää aivan hirveesti. Pidätkö minusta huolta jos mun kävely menee siihen että joka toinen jalanjälki onkin kämmenejälki, kun ei jaksa kunnolla kävellä, niiiiiin, eikä ajatellakkaan.
- No mee sit höpö
nukkumaan. Mä tuun sun uniin, tavataan siellä..
- Kulleppa kun
No mee sit höpö kirjoitti:
nukkumaan. Mä tuun sun uniin, tavataan siellä..
En minä ole mikään höpö, mutta ihan töööööööötttt kyllä.
Mieluummin haluaisin sinut viekkuun, kuume ilmeisesti nousemassa, palelee ja höntti olo, vaikka ei tuo höntteys mitään outoa ole, mutta jotenkin vaan tavallista höntimpi olo.
Edes unihalin jos saisin sitten kun kömmin tuonne
punkkaan ;). - sano kun meen
Kulleppa kun kirjoitti:
En minä ole mikään höpö, mutta ihan töööööööötttt kyllä.
Mieluummin haluaisin sinut viekkuun, kuume ilmeisesti nousemassa, palelee ja höntti olo, vaikka ei tuo höntteys mitään outoa ole, mutta jotenkin vaan tavallista höntimpi olo.
Edes unihalin jos saisin sitten kun kömmin tuonne
punkkaan ;).niin lähetän lentohalin ;)
- Kulleppa kun
sano kun meen kirjoitti:
niin lähetän lentohalin ;)
Nyt mä menen, joten lentohalia odotellessa ;),,,
- Tältä tulee
Kulleppa kun kirjoitti:
Nyt mä menen, joten lentohalia odotellessa ;),,,
kauniita unia ;)
- 20+14
Mistä sä tiesit että mulla oli läppärin kansi auki? :)
- fiksumpi
Parempi kysymys on mistä se tietää että sulla on läppäri?
- 20+14
fiksumpi kirjoitti:
Parempi kysymys on mistä se tietää että sulla on läppäri?
Aloittaja varmaan sen tiesi että omistan läppärin jos hyvinkin tuntee mut :) Tai no aika monella se läppäri on :) Jos aloittaja nyt tän lukee niin huomasin että olit melkeinpä parkkeeraamassa Toyota Avensistasi talosi eteen, huomasin vaan että ennen sitä odottelit siinä vähän aikaa ja auton vilkut osoittivat muhun päin. Oisitko kuitenkin halunnut kääntyä siihen suuntaan missä mä olin?
- mindfullness
20+14 kirjoitti:
Aloittaja varmaan sen tiesi että omistan läppärin jos hyvinkin tuntee mut :) Tai no aika monella se läppäri on :) Jos aloittaja nyt tän lukee niin huomasin että olit melkeinpä parkkeeraamassa Toyota Avensistasi talosi eteen, huomasin vaan että ennen sitä odottelit siinä vähän aikaa ja auton vilkut osoittivat muhun päin. Oisitko kuitenkin halunnut kääntyä siihen suuntaan missä mä olin?
idiootti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664