ite opiskelen 6 päivää viikossa mahdollisimman monena viikkona Helsingin yliopistossa ja ekaa vuotta. en tajua, miten muut jaksaa opiskella sen verran, eli optimaalisesti, jos lomaa kesken lukukauden ei ole.
eihän luku-ja tenttiviikko vastaa lomaa, koska silloin on tenttejä, ehkä montakin ja silloin luetaan.
joitakin ihmisiä opiskelu rasittaa ehkä vähemmän, jos nauttii opiskelusta, mutta se on kuitenkin raskasta aivotyötä ja lopulta useimmiten lomaa tarvitaan
loma yliopistossa
5
141
Vastaukset
- no voi voi
Ehkä yliopisto-opiskelu on sitten sinulle ihan liian rankkaa. Harmi!
Voin vakuuttaa, että oikeassa aikuisten työelämässä voi olla monin verroin rankempaa. Varsinkin akateemisen loppututkinnon suorittaneilla. Ja pitäisi jaksaa vuosikymmeniä. - juonen suuruus
saattaa olla juoni siinä, että käytän ajattelukapasiteettia suuressa määrin
- jhf
siis se, mitä kapasiteetti sisältää, niin sitä käytän, niin tavallaan kapasiteettia
- johan 2
nyt pitää vain koettaa lukea ensin lomaa ja loman puutteessa mennä lomalle.
uskon, että aineet ovat hierarkiassa keskenään loman suhteen, koska esim. matematiikka on osaksi logiikan tutkimista, osaksi matemaattisen logiikan soveltamista; ja logiikkaa tarttee arjessa; eli, jos matikassa pärjää ja sitä lukee, se vastaa ikäänkuin arkimaista syvällistä miettimistä.
saattaa olla, että matikan tutkiminen kuluttaa vähemmän kuin sumean ihmistieteen tutkiminen, koska matikka on selvää, ihminen ei ole selkeä; ja tämä sumean kohteen miettiminen on enemmän kuluttavaa, koska se on jossittelua ja sumeaa - 155
ei kannata puhua ajattelukapasiteetista, koska sitä tartte mihinkään. Riittää luovuus, järkevyys, kuormittuvuus ja älykkyys. koska noilla pärjätään se tekee sen turhaksi. sitä paitsi, se on ympäripyöreä asia. jo viimeksimainittu kohtaa todistaa sen huonoksi, ja koska se on liian yleinen.
Enemmän kuluttavaa on väkisin vääntämällä ymmärtää joku asia, kuitenkin matikka saa siinä kevennystä, koska se ei kärsi sumeuden paljoudesta. todistuksena tästä on lukuisat kertomukset pyrkimykset ymmärtää matikan tehtäviä monta tuntia.
toiseksi stressin määrä kuluttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295