mieskaverini kanssa menimme saunaan kuiteskin molemmat olimme heteroita saunaan päästyämme alkoikin kiinnostamaan alastonmies me ei uskallettu kattoa toisiamme reilusti vaan saunaan siirtyessäni peitin käsilläni kasvot osoittaen kaverille et en ole homo ihan vahingossa vilkastani näin alastomanmiehen muna kovana,pystyssä silloin kaikki jännitys kaikkosi minunkin alkoi seisoo huomattuamme et molemmilla seisoo aloimme vapautuneesti rakastelemaan imin kaverini kullia,palleja hän teki mulle samoin ja sehän ei johtanu kuin yhteen tekoon vurotellen pyllistämiseen sehän olikin yllättävän kiihottavaa"apua tulix musta nyt homo"?? ei sentäs se jäi tohon yhteenkertaan,heterosuhteeni jatkuu edelleen se tilanne tuli niin äkkiä et mua alkoikin kiihottaa kun vastapäätä seisoi alastonmies jolla roikkuin melkoinen kalusto jalkojenvälissä"kokemuksena ihan kiihottava"
Vastaukset 2
wow!!! kiva!!! haluaisin tavata ja tutustua!!!
- keksi parempi
Hahaa taas näitä teini pentujen päivä unia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660