uuvuttavia vatsakipuja

hitto oonväsynytähän

olen 13v tyttö ja olen kärsinyt n. vuoden vatsavaivoista, ne eivät ole aina samanlaisia kipuja mutta useimmiten kyllä. kävin lääkärissä ja koitettiin olla ilman laktoosia ei auttanut kävin ultrassa ja näytteitä otettiin mutta mitön poikkeavaa ei löytynyt ja ajattelin että kai mulla vaan on tällainen herkkö vatsa tai ärtynyt suoli. kaikki alko kun mentiin perheen kanssa sotkamoon ja helsingistä siis tultiin eli aika kauaa oltiin kotoa. kun saavuimme takaisin helsinkiin minun vatsa kramppaili järkyttävästi ja kipu oli kova _joka päivä_ ja ummetustakin oli eikä helpottanut millään ummetuslääkkeillä. en usko että suoleni toimii vieläkään normaalisti mutta kyllä se tyhjentyy tarpeeksi. vihaan tätä ja oon tosi uuvuksissa tekee mieli vaan itkee ja raivota koko ajan kun en voi elää normaalia elämää mutta itseasiassa kipu on helpottanut niistä ensimmäisitä kivuista mutta kyllä niitä on noin vuoden kestänyt. äiti sanoo vaan että mulla on sellanen herkkä vatsa ja kun kerroin sille että aamulla mun maha sattuu mutta kun syön aamupalan se saattaa hetken vielä olla kipeä mutta helpottaa kuitenkin aamupalan jälkeen ja äiti tähä sanoi että jos mun vatsa reagoi tällä tavalla kun se on tyhjä eikä sillain että se kurnisi. nyt tähän soppaan on tulkut vielä rintakipu. ei tule sydämmestä luulisin se on lähinnä levossa (koska liikkessä ja riehuessa en varmaan huomaa sitä tai sitten sitä ei ole) ja se on sellaista pientä pistävää vasemmassa rinnassa aika kyljessä ja aika ylhäälläkin (kainaloon päin) siis niinkuin nännin vieressä vasemmalla ja se on jatkunut noin 4 päivää. haluaisin vastauksia jos joku tietäisi mistä voisi olla syy? luulen että näihin vatsavaivoihin ontää herkkä ja reagoiva vatsa mutta entä pistävään rintakipuun? huono ruokavalio? syön todella paljon suklaata.... ehkä sen rasvasta?

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        87
        4108
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        24
        2921
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2320
      4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        34
        1321
      5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
        Sotkamo
        10
        909
      6. 131
        885
      7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
        Ikävä
        6
        874
      8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
        Äänekoski
        12
        822
      9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
        Ikävä
        124
        766
      10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
        Ikävä
        11
        760
      Aihe