Suihkuorgasmi

oho

Luulin tämän olevan myytti! Tai no olenhan minä lukenut kaikista rauhasista ja onhan sitä käynyt oikealla paineella ja virittyneisyydellä niin, että oikein halutessaan liukaste lisääntyy siinä aktin aikana. Mutta, että suihkuna tulee nestettä ja vieläpä niin, että se kastelee koko alapään takapuolta myöden, sisäreidet polviin asti puhumattakaan partnerin etupuolesta jonka kanssa on sekä lakanat nyt tietenkin! Onko muita joille käynyt näin? Ja onko se oikeasta paineesta ja asennosta yhdynnässä kiinni se homma? Vai pitääkö olla tarpeeksi rento? Siis kun olihan se hemmetin hyvän tuntuista, vaikkakin kovin märkää. Että se on kovin vähäisesti suttaavaa toi miehen ejakuloiminen, nainenhan kastelee koko sängyn!

4

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennetta

      Loppujen lopuksi asennekysymys.
      Pitää olla rentona, haluta ja rohkea (uskaltaa)

    • Muistot

      Minä "maalaisena" en tiennyt moisesta asiasta, vaikka rakastelin todella useiden naisten kanssa, ennenkuin se sattui kohdalle. Olin ollut muutaman kerran hänen kanssaan sängyssä, mutta yhdenkerran rakasteltiin hotellissa siten, että hän istui
      kirjoituspöydällä. Sitten rakastellessamme tunsin jotain outoa - irrottauduin, siirryin sivuun jolloin häneltä ruiskusi takanani olleille sängyille ja niiden väliin. Lattiakin oli märkänä kahden metrin päässä. Asiasta puhuttiin, ja sittemmin se toistui...kunnes tiemme erosivat.

    • Naarassusi

      kyllä se yllättää, kun ekan kerran sattuu. Mut oikeesti varmaan kun on oikea partneri, sopiva mielentila ja tarpeeksi kiihottunut, nii silloin lähtee roiskeet naisellakin.Tunne on niin ihana, että siihen jää melkein koukkuun. Onneksi oppii itse löytämään omat herkkukohtansa ja voi yhdynnässä itse vaikuttaa lopputulokseen yleensä. Mutta väkisin vääntämällä tämä ei kylä onnistu. Mitä vähemmän yrittää, sitä helpommin sen saavuttaa.

    • Jahtimies70

      Ole vain iloinen ominaisuudestasi ! Olen vanha mies, 7-kymppinen ja olen muutaman kerran eläissäni törmännyt kyseiseen ilmiöön. Ensimmäinen tapahtui Pariisissa, jossa olimme rakennusmessuilla. Tapasin illalla hotellin aulassa kaksi naista, toinen kovin nuori ja toinen iloinen juttelija. He olivat Englannista ja jäin vanhemmann kanssa juttelemaan hotellin portaikossa. Hän oli innoissaan siitä, että olin suomalainen ja saanut sotilaskoulutuksen NL:ää vastaan sotimisesta. Juttu eteni pian sormipillu-vaiheeseen ja ilokseni tunsin naisen olevan märän polviin asti sukkahousuissaan. Saatuani toisenkin sormeni kohteeseen, seurasi järisyttävä orgasmi ja neste pursui sormieni ja sukkahousuje seassa valtoimenaan
      No, toinen tapaus sattui vaimoni kanssa. Olimme kymmeniä vuosia eläneet avioelämäämme ehkä liiankin vakiutunein tavoin ja häveliäinä, kun kerran tullessani yhdynnän jälkeen pesuhuoneesta , näytti vaimo märkää ruiskauksen jälkeä lakanassa ja oli hyvin onnellisen ja tyytyväisen tuntuinen.
      Ne jäivät ehkä eroottisimpana muistoina mieleeni niistä tapahtumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe