Kaikesta on jo aikaa, mutta mikään ei vaan lopeta sitä ikävän määrää. Kukaan toinen ei edes kiinnosta, tulee vaan joku vastenmielisyys kun joku yrittää lähestyä.
Mitä tämä on, miksi minulle tämä kohtalo?
Ajatuskaan ei päästä irti, aina sen saman miehen nimi mielessä.
Miksi tämä ikävä
8
133
Vastaukset
- Lemmensairasko?
"Sitähän se kaikki on... Rakkautta, rakkautta vain..."
Samoja aatoksia täälläkin suunnalla.... Yksi ainoa J-mies mielessäni....- ei lopu?
Pääni puhki miettinyt että miksi sen miehen pitikin tulla elämääni. Mikä oli se vetovoima, se mistä en pääse irti.
Päivisin kun elämä on tuolla irl, niin helpompaa, mutta sielläkin joku ihminen muistuttaa minulle sen miehen habituksesta jotain, ja se on jälleen siinä. - Jhhfd
ei lopu? kirjoitti:
Pääni puhki miettinyt että miksi sen miehen pitikin tulla elämääni. Mikä oli se vetovoima, se mistä en pääse irti.
Päivisin kun elämä on tuolla irl, niin helpompaa, mutta sielläkin joku ihminen muistuttaa minulle sen miehen habituksesta jotain, ja se on jälleen siinä.Toi mies kannattaisi katsoa loppuun, eikä sortua karisteluihin.
Härkää sarvista ja otat asian puheeksi. Joko se lähtee lentoon tai sitten pääset hänestä irti. - ei lopu?
Jhhfd kirjoitti:
Toi mies kannattaisi katsoa loppuun, eikä sortua karisteluihin.
Härkää sarvista ja otat asian puheeksi. Joko se lähtee lentoon tai sitten pääset hänestä irti.En ole mitään karistellut. Tuli vain joitakin asioita mistä solmukohtia matkalle, ja toinen ei suostu kertomaan totuutta miten kaikki on.
Ei ollut yksipuolista se ihastuminen, sen tiedän aivan varmasti.
- Miksi minä?
Miksi oi miksi..sitä mäkin. Miksi tulin tänne kertomaan?
- ei lopu?
Sinun ajatus- ja tekojesi maailmaan minä en voi vaikuttaa, mutta itse tiedän vain sen, että tämä on paikka minne saatoin tuon kertoa.
Eipä ole irl:ssä tullut kenellekään kerrottua, vaikka ympärilläni olevat ja elävät ihmiset välillä kyselevätkin miksi olen mietteissäni ja hiljaa.
Välillä pakenen jopa yksinäisyyteen miettimään sitä miksi minulle tämä kohtalo osui.
- ohikulkuja nainen
Joopa, luin ja mietin ja tulin siihen tulokseen, että aloittamamani taukopäätös on hyvä ratkaisu. Jatkan sillä. Täällä ei aikuisen parane kysellä miksi, kun vastaus ei ole täältä saatavissa.
Hyvää syksyä kaikille, näillä mennään!- ei lopu?
Noinhan se on. Kukapa täällä voi varmuudella tietää ketä tarkoitetaan, mikäli ei jotain todella varmaa ole tekstissä.
Mennään vaikka kompuroiden välillä, ja uudelleen tuhkasta nousten kuin Feenix lintu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760