Olin kerran hänellä työharjoittelussa. Matti on saita ja ahne mies.
Lähellä eräpäivää olevat ilmaiset pullat ja viinerit haki kaupasta ja myi omassa kahviossa eläinpuistossa.
Ruoka ei ollut vanhaa olisi vasta 2.3 päivän päästä mennyt päivä umpeen.
,Matti kehui minulle ettiei ole kaupasta ostanut juuri mitään ruokaa 20 vuoteen.
jotkut kauppiaat ovat samaa uskontoa kuin Matti eli näin suomessa pelaa hyväveli kerho.
Toivosen eläinpuisto paljastus
12
433
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Todella lapsellista valehtelua. Kirjoittaja ei rakenna tällä mitään ja paljastaa tyhmyytensä
- Anonyymi00003
Mikä tuossa mielestäsi on valehtelua? Onko Matti mielestäsi antelias hyväntekijä vai oletko läheistäkin sukua kun noin puolustelet?
- Anonyymi00002
Mistä kaivoit nuin vanhan viestin?
- Anonyymi00004
Mielenterveyskuntoutuja ollut siis työharjoittelussa muutaman tunnin ja nyt katkerana häpäisee ainoaa työn tarjoajaa joka otti säälistä tämän vajakin töihin.
- Anonyymi00007
Sanoo ite Matti noin! Kyllä! Laupias samarialainen suorastaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sanoo ite Matti noin! Kyllä! Laupias samarialainen suorastaan
Tämä on vanha aloitus! 2014-10-16 16:33:49 on ketju aloitettu! On voinut silloin pitäå paikkansa.
- Anonyymi00005
Aloituksen tehneelle!!!
Kuulepas nyt "patterim väliin r...kari".
Sinä aiot kieltää SUVIVIRREN kokkolalaisista kouluista ja marmatat tämmöisiä,kun me PORVARIT emme päästä sinua huviloillemme juhannuksena.
Joko on päivämäärä ummessa siinä sinun punaisessa juhlamokka paketissasi?
Teidän punaisten yritystoiminta yritti hiljattain pimittää verottajaltamme 90e,kanojen ja yhden kukon osalta.
Näyttää olevan vaalit tulossa. - Anonyymi00006
Kyllä aloittajan kertomus voisi hyvinkin pitää paikkansa,olihan sillä aikanaan autopurkaamo josta asiakas itse haki autoista osia ja omistaja velvoitti korkeimman mukaisesti.Ja ne eläinpuiston koneet taitavat olla jostain romulaarista saatuja mutta kukin tavallaan,kerran join siellä pullarkaffet en juo toiste pulla oli kuivaa kun korppu
- Anonyymi00008
Ostin Matilta yhden eläimen vuosia sitten 50e hintaan. Myin sen samana päivänä Pietarsaareen 200e
Kyllä ne muutkin osaa rahaa tehdä.
- Anonyymi00010
Toivosen kotieläinpuisto on tuonut turisteja Kokkolaamme ja tätä myöten Siunauksemmekin.
- Anonyymi00011
Sus siunakkoon
- Anonyymi00012
Edelleen.... 😞😓😩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711093
- 641052
- 59834
- 93827
- 43687
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois227673- 50598
- 40580
- 66575
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79573