uudet tulpat vaihettu vasta. ja lähtee aika kehnosti käyntiin kylmänä. lämpimänä toimii kyllä. missä voisi olla vika?
Golf 1.6 77kw vm 2001 lähtee heikosti käyntiin
golffi
7
145
Vastaukset
- vain ominaisuuksia
Vikaa ei ole. Tuo on ominaisuus.
- Pojutus
Olisiko tullut aika vaihtaa akku?
- 350000 ajettu
Vaihda akku ja katkojan kärjet. Mulla oli samoja ongelmia 1997 mallin kadetin kanssa.
- golffi
okei. kiitos vastauksesta.
- Kadetti(ei koulu)
Ole hyvä. Kiitos tulee hieman jälkijunassa,olin juuri ruostesuojaamassa alustatervalla poikittaispalkkia,joka oli ruosteessa.
- olet nolo homotero
"Ole hyvä. Kiitos tulee hieman jälkijunassa,olin juuri ruostesuojaamassa alustatervalla poikittaispalkkia,joka oli ruosteessa"
Olet pelkkä provopetteritoyotatero. Eihän volkkari ruostu ikinä!!!!!!!!!!! - Ei Opelikaan
ruostu sevain ryhtyy kukkimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980