acer aspire m3400, laitehallinta ei löydy bluetooth laitetta vaikka ymmärtääkseeni tässä kuitenkin on se asennettuna, oon koittanu asentaa vaikka mitä ajureita mutta ei windows 7 sitä tunnista, pff en mä jaksa enää joten heitän kuulan teille , oisko ratkaisua ? bluetooth näkyy käynnistysvalikossa mut ei sillä mitään voi ottaa vastaan tai siirtää.. Niin joo eli tarkista että bluetooth -radio on kytkettynä näin sanoo..mut :D mistä sen saan päälle eikä tää koko roska sitö laitetta edes tunnista,vihaan koneita. Noh, mitäs nyt ?
thanks
Bluetooth ei pelaa
7
169
Vastaukset
Bluetoothin kanssa on saanut tapella useita vuosia Windowsissa. Siksi en enää käytä sitä tiedostojen siirtoon.
- buntussa toimii
>acer aspire m3400, laitehallinta ei löydy bluetooth laitetta vaikka ymmärtääkseeni tässä kuitenkin on se asennettuna, oon koittanu asentaa vaikka mitä ajureita mutta ei windows 7 sitä tunnista, pff en mä jaksa enää joten heitän kuulan teille , oisko ratkaisua ? bluetooth näkyy käynnistysvalikossa mut ei sillä mitään voi ottaa vastaan tai siirtää.. Niin joo eli tarkista että bluetooth -radio on kytkettynä näin sanoo..mut :D mistä sen saan päälle eikä tää koko roska sitö laitetta edes tunnista,vihaan koneita. Noh, mitäs nyt ?<
Minä olen tehnyt näin: Käytän konetta Ubuntun tai minkä tahansa Linux version puolella ja laitan Bluetooth päälle. Sitten vaan takaisin Windowsiin ja se toimii. - hurraa.
en ole kanssa ikinä saanut bluetoothia toimimaan kunnolla läppärissä. Sitten menin bt valmistajan sivuilta ajamaan jonkun päivitys työkalun jonka jälkeen bt lopetti toimintansa kokonaan. Enkä saa toimimaan vaikka poistin päivityksen ja lopulta kaikki bluetooth ajurit. Saisi edes palautettua lähtötilanteeseen mutta ei..
Eiköhän sitä laitevalmistajan sivuilta löydy se ajuri.
- retu kivinen
"Unohda Bluetooth"
Miksi? Sidotko itsesi jakkaralle langallisilla kuulokkeilla? On siinä meillä "asiantuntija" joka neuvoo palaamaan kivikaudelle! Juu. Säästyy monelta ongelmalta. Bluetooth toimii parhaiten mobiililaitteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389