Millaisia syöpiä, oireita?

kyselevä

Missä teillä on ollut syöpäkasvain, millaisia oireita se ensin toi?

Suvussani ja tutuilla on ollut syöpäkasvaimia, suurin osa on ollut kuolettavia. Onneksi lääketiede on kehittynyt ja syöpäkin on nykyään voitettavissa.

Eräässä tapauksessa oli nuori ihminen ja hän ei selvinnyt hoidoista. Ruumiinavauksessa todettiin, että myrkyt olivat tappaneet syövän, mutta raskaat hoidot tappoivat myös ihmisen.

Hyvä peruskunto ja peräksiantamaton luonne auttavat kai syövästä parantumisessa.

Tsemppiä ja voimia teille kaikille, jotka kamppailette syöpäkasvainta vastaan ja jaksamista vaikeissa hoidoissa!

13

7627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omainen

Miettisit vähän ennenkuin kirjoitat tollasta tekstiä. Tätä palstaa käyttää nimenomaan vasta syöpään sairastuneet nuoret, joilla mahd. on juuri alkaneet rankat hoidot ja kaikki keikkuu vaakalaudalla. Vastaukseks että minkälaisia syöpiä, niin niitä on vaikka mitä,mutta kun pidät vaan huolta terveydestäs (liikunta, ruoka, tupakoimattomuus jne) ja menet suoraan lääkäriin, jos joku oire huolestuttaa, niin sillä siitä selviää.

• minä vain

Itselläni munasarjasyöpä, laajalle levinnyt, ja ainoa oire oli askitesneste vatsassa, eli vatsa turposi. Olin kuin viimeisilläni raskaana. Ei kipua, ei mitään...

• minä

Minulla ei ollut rintasyövästä mitään muuta oireita, kuin käsin tunnusteltavissa oleva patti. Kipuja ei ollut.

• ---

löytyi patti ja siitä syöpää.
      Aivan paskalla kunnolla olen alkanut hoidot ja tässä sitä elellään hyvin tyytyväisenä.

Enpä olekaan ennen kuullut, että joku on kuollut hoitoihin. taitanee olla aika harvinaista kuitenkin. Kun kyllä ne hoidot läpi käydään oman kunnon ja vastustuskyvyn mukaan.

• ninni

Hoitoihin tai lähinnä sen mukanaan tuomiin oireisiin menehtyy kyllä aika paljon syöpäsairaita. Säde- ja sytöhoidot tuhovat osaltaan vastustuskykyä ja sitä kautta on aika altis kaikille tartunnoille. Oma isänikin kuoli vain muutama viikko sädehoitokuurin loppumisen jälkeen, ja hän sairastui siitä jo hoidon loppuvaiheissa. Ei ole lainkaan epätavallista ja ennenkuulumatonta, että potilas kuolee hoitoihin.

• kyselevä
        ninni kirjoitti:

Hoitoihin tai lähinnä sen mukanaan tuomiin oireisiin menehtyy kyllä aika paljon syöpäsairaita. Säde- ja sytöhoidot tuhovat osaltaan vastustuskykyä ja sitä kautta on aika altis kaikille tartunnoille. Oma isänikin kuoli vain muutama viikko sädehoitokuurin loppumisen jälkeen, ja hän sairastui siitä jo hoidon loppuvaiheissa. Ei ole lainkaan epätavallista ja ennenkuulumatonta, että potilas kuolee hoitoihin.

Tarkoitukseni ei ollut pelotella syövällä ja sen raskailla hoidoilla.

Kyseessä oli syövän uudelleen ilmaantumisen myötä tullut paha flunssa, mikä ei parantunut normaalisti ja ihmisen yleiskunto heikkeni sen vuoksi.

Olen läpikäynyt syvästi surun ja menettämisen tunteet, mitä lähiomaisten menettäminen syövänkin vuoksi tuntuu.

Ei voi sanoa muuta kuin, että elämä on sellaista.
        Jokainen täältä lähtee vuorollaan, ja jokaista jää joku kaipaamaan.

Itse en ole sairastanut mitään vakavaa sairautta enkä ole koskaan sairaalassa ollut. Eikä kyllä tee mieli hakea mitään patteja mistään.

En voi täysin tietää, miltä vakavaan sairauteen sairastuminen tuntuu. Ihmisellä on kuitenkin ihmeellinen ominaisuus sopeutua uudenlaisiin tilanteisiin. Sen olen elämäni aikana huomannut.
        Jos jostakin syöpä putkahtaisi minulle, luotan, että psyyke auttaa sopeutumisessa, kävi sen kanssa miten kävi.

• Camilla
        kyselevä kirjoitti:

Tarkoitukseni ei ollut pelotella syövällä ja sen raskailla hoidoilla.

Kyseessä oli syövän uudelleen ilmaantumisen myötä tullut paha flunssa, mikä ei parantunut normaalisti ja ihmisen yleiskunto heikkeni sen vuoksi.

Olen läpikäynyt syvästi surun ja menettämisen tunteet, mitä lähiomaisten menettäminen syövänkin vuoksi tuntuu.

Ei voi sanoa muuta kuin, että elämä on sellaista.
        Jokainen täältä lähtee vuorollaan, ja jokaista jää joku kaipaamaan.

Itse en ole sairastanut mitään vakavaa sairautta enkä ole koskaan sairaalassa ollut. Eikä kyllä tee mieli hakea mitään patteja mistään.

En voi täysin tietää, miltä vakavaan sairauteen sairastuminen tuntuu. Ihmisellä on kuitenkin ihmeellinen ominaisuus sopeutua uudenlaisiin tilanteisiin. Sen olen elämäni aikana huomannut.
        Jos jostakin syöpä putkahtaisi minulle, luotan, että psyyke auttaa sopeutumisessa, kävi sen kanssa miten kävi.

No en ihmettele lainkaan,että kuukahtaa voinee hoitoihinkin.Olen 38v.ja sairastan laajalle levinnyttä rintasyöpää.Etäispesäkkeitä löytyy melkein mistä vain ja menossa mulla on kolmas sytostaattikuuri.Fyysisesti olen pärjäillyt,mutta nyt alkaa väsyttää ja veto on poissa aika ajoin.Koko syksyn olen kärsinyt flunssista ja lämmön noususta.Sisuskalut ovat kuin väärinpäin.Yritän pitää yllä hyvää yleiskuntoa ulkoilemalla ja kävelemällä tunnin,puolentoista lenkkejä.Aatelkaas mitä siitä tulee,ellei tauti kestä olla muutamaa kuukauttakaan ilman hoitoja.Sitä sitten elät senaikaa,kun kroppa pystyy vastaanottamaan hoidot.Kunnes tulee eteen aika,jolloin pitää miettiä elämänlaatua ja mikä on ihmisenarvoista toimintaa.

• auttava
        Camilla kirjoitti:

No en ihmettele lainkaan,että kuukahtaa voinee hoitoihinkin.Olen 38v.ja sairastan laajalle levinnyttä rintasyöpää.Etäispesäkkeitä löytyy melkein mistä vain ja menossa mulla on kolmas sytostaattikuuri.Fyysisesti olen pärjäillyt,mutta nyt alkaa väsyttää ja veto on poissa aika ajoin.Koko syksyn olen kärsinyt flunssista ja lämmön noususta.Sisuskalut ovat kuin väärinpäin.Yritän pitää yllä hyvää yleiskuntoa ulkoilemalla ja kävelemällä tunnin,puolentoista lenkkejä.Aatelkaas mitä siitä tulee,ellei tauti kestä olla muutamaa kuukauttakaan ilman hoitoja.Sitä sitten elät senaikaa,kun kroppa pystyy vastaanottamaan hoidot.Kunnes tulee eteen aika,jolloin pitää miettiä elämänlaatua ja mikä on ihmisenarvoista toimintaa.

Toivoisin, että kävisit selailemassa tohtori tolosen sivuilla, syövän täydentävät hoidot. Mieheni on käyttänyt kolme kuukautta nestemäistä hairustoa, e-epaa ja soija tapletteja solusalpaajia on saanut kolme kuuria, sairastaa keuhkosyöpää, levinnyt maksaan ja luustopesäkkeitä laajalti elokuun kuvissa.Lääkäri sanoi syyskuussa ,että voi olla ettei elä jouluun. Nyt tehtiin välikokeet ja ultrassa MAKSA PUHDAS,LUUSTOKIVUT KADONNUT JA RÖNTGENISSA KEUHKOKUVISSA ON TAPAHTUMASSA PIENEMISTÄ, EI NÄY ENÄÄN IMUSOLMUKKEISSA TURVOTUSTA, ELI LÄÄKÄRI SANOI, ETTÄ ON NORMALISOITUNUT. LISÄKSI MIEHENI ON PYSYNYT HOIDOISTA LÄHTIEN HYVÄ KUNTOISENA, EI JUURIKAAN PAHOINVOINTIA vaikka saa kolmen viikon välein tosi isot kuurit.Soijassa on todettu ,että se vähentää lääkkeitten sivuoireita ja hairusto estää syöpäkasvaimen tekemisen uusia verisuonia, eli aiheutta kasvaimen kuolemaan, ei saa ravintoa. KÄY SELAILEMAASSA , OLEN SAANUT TIETOA TOLOSEN SIVUILTA.

• Camilla
        auttava kirjoitti:

Toivoisin, että kävisit selailemassa tohtori tolosen sivuilla, syövän täydentävät hoidot. Mieheni on käyttänyt kolme kuukautta nestemäistä hairustoa, e-epaa ja soija tapletteja solusalpaajia on saanut kolme kuuria, sairastaa keuhkosyöpää, levinnyt maksaan ja luustopesäkkeitä laajalti elokuun kuvissa.Lääkäri sanoi syyskuussa ,että voi olla ettei elä jouluun. Nyt tehtiin välikokeet ja ultrassa MAKSA PUHDAS,LUUSTOKIVUT KADONNUT JA RÖNTGENISSA KEUHKOKUVISSA ON TAPAHTUMASSA PIENEMISTÄ, EI NÄY ENÄÄN IMUSOLMUKKEISSA TURVOTUSTA, ELI LÄÄKÄRI SANOI, ETTÄ ON NORMALISOITUNUT. LISÄKSI MIEHENI ON PYSYNYT HOIDOISTA LÄHTIEN HYVÄ KUNTOISENA, EI JUURIKAAN PAHOINVOINTIA vaikka saa kolmen viikon välein tosi isot kuurit.Soijassa on todettu ,että se vähentää lääkkeitten sivuoireita ja hairusto estää syöpäkasvaimen tekemisen uusia verisuonia, eli aiheutta kasvaimen kuolemaan, ei saa ravintoa. KÄY SELAILEMAASSA , OLEN SAANUT TIETOA TOLOSEN SIVUILTA.

Kiitos kirjoituksestasi!Mitä mieltä miehesi hoitava lääkäri on ollut näistä täydentävistä hoidoista?Mistä olet tuotteita ostanaut?

• auttava
        Camilla kirjoitti:

Kiitos kirjoituksestasi!Mitä mieltä miehesi hoitava lääkäri on ollut näistä täydentävistä hoidoista?Mistä olet tuotteita ostanaut?

Luontaistuotekaupoista ja apteekeissa myydään.Kävitkö Tolosen sivuilla, silloin kuin hätä on suurin, yleensä otetaan kaikki mahdollinen apu vastaan,jos ei anneta elinaikaa paljon. Emme ole vielä maininneet lääkärille mitään, mieheni syyskuussa mainitsi jotain lääkärille, niin lääkäri ei viitsinyt syventyä asiaan, niin ollaan hiljaa sitten.Eikä tässä vaiheessa halua kertoa ja kun on tullut positiivistä ,niin mennään näin ja aletaan valmistautumaan myös joulun odotukseen, luultiin ettei sitä yhdessä enään vietetä.Tsemppiä ja jaksamista, kannattaisi kokeilla jos hoidot lopetetaan, tuntuu riipaisevalta ,kun ei saa mitään muuta, kuin oireita lieventäviä lääkkeitä.Kokeile , varmasti tehoaa ,älä jää odottelemaan ,että leviää lisää.

• auttava
        auttava kirjoitti:

Luontaistuotekaupoista ja apteekeissa myydään.Kävitkö Tolosen sivuilla, silloin kuin hätä on suurin, yleensä otetaan kaikki mahdollinen apu vastaan,jos ei anneta elinaikaa paljon. Emme ole vielä maininneet lääkärille mitään, mieheni syyskuussa mainitsi jotain lääkärille, niin lääkäri ei viitsinyt syventyä asiaan, niin ollaan hiljaa sitten.Eikä tässä vaiheessa halua kertoa ja kun on tullut positiivistä ,niin mennään näin ja aletaan valmistautumaan myös joulun odotukseen, luultiin ettei sitä yhdessä enään vietetä.Tsemppiä ja jaksamista, kannattaisi kokeilla jos hoidot lopetetaan, tuntuu riipaisevalta ,kun ei saa mitään muuta, kuin oireita lieventäviä lääkkeitä.Kokeile , varmasti tehoaa ,älä jää odottelemaan ,että leviää lisää.

Kysyin myös luontaistuotekaupan myyjältä, että mitä yleensä syöpä potilaat käyttävät ja tämä kauppa jossa käyn ,niin myyjänä on todella ammattituntia ja myös homeopaatti. Miehelläni on kolmen hoitokerran jälkeen nyt hemoklobiini 121 , ei paha mutta kysyin mitä voisi antaa niin ostin semmoista mikä on rauta yrtti nimeltään ja otetaan yksi 20ml päivässä.Maksa arvot olivat syksyllä 318, nyt ne on 201 ja yhden kerran on jouduttu hoidot siirtää, muuten ei mitään ongelmia. Crp pyörii siinä 10-30 välillä, valkosolut hyvät.

• Camilla
        auttava kirjoitti:

Kysyin myös luontaistuotekaupan myyjältä, että mitä yleensä syöpä potilaat käyttävät ja tämä kauppa jossa käyn ,niin myyjänä on todella ammattituntia ja myös homeopaatti. Miehelläni on kolmen hoitokerran jälkeen nyt hemoklobiini 121 , ei paha mutta kysyin mitä voisi antaa niin ostin semmoista mikä on rauta yrtti nimeltään ja otetaan yksi 20ml päivässä.Maksa arvot olivat syksyllä 318, nyt ne on 201 ja yhden kerran on jouduttu hoidot siirtää, muuten ei mitään ongelmia. Crp pyörii siinä 10-30 välillä, valkosolut hyvät.

Kiitos edelleen!Kävin lukasemassa Tolosen sivustoilta asiasta ja päätin koittaa onneani.Varmistan asian vielä onkologiltani,ettei mene teho sytostaateista.Olen aika skeptinen kaikkien luontaistuotteiden suhteen.Pikemmiten puuttuu luotto asiaan,mutta ellei yritä niin ei anneta.Oletteko käyneet jonkin homeopaatin vastaanotolla tai onko joku hyväksynyt näiden aineiden samanaikaisen käytön?Kiitos sinulle!

• auttava
        Camilla kirjoitti:

Kiitos edelleen!Kävin lukasemassa Tolosen sivustoilta asiasta ja päätin koittaa onneani.Varmistan asian vielä onkologiltani,ettei mene teho sytostaateista.Olen aika skeptinen kaikkien luontaistuotteiden suhteen.Pikemmiten puuttuu luotto asiaan,mutta ellei yritä niin ei anneta.Oletteko käyneet jonkin homeopaatin vastaanotolla tai onko joku hyväksynyt näiden aineiden samanaikaisen käytön?Kiitos sinulle!

Tämä luontaistuotekauppias on homeopaatti.Tolosen sivuilla on vaikka kuinka paljon tietoa näistä syövän hoidoista, ei riitä päivä, kun lukee.Siellä mainittiin jossain sivulla, ettei solusalpaajat ja sädehoidot menetä tehoa, vaan parantavat tehoa.Minun oli luotettava vaan tähän Toloseen nyt syksyllä, kun miehelläni todettiin tämä syöpä ja todellakin lääkärit olivat sitä mieltä, että toivoa ei ole, että tähän ei-pienisoluseen keuhkosyöpään ei yleensä löydy solusalpaajista vastetta.Mieheni masentui ihan vallan, eikä ihme ja sitten kuin ihme, ilmestyi eteeni netissä tämä Tolosen sivut.Olen selaillut niitä sivuja nyt yli kolmekuukautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2135
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      38
      1483
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1174
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      932
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      866
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      252
      845
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      802
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      733
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      202
      679
    Aihe