Volvon mainos uusimmassa Vene-lehdessä kertoo, että öljynvaihto kannattaa tehdä jo ennen veneen nostoa, jotta tuore suojaava öljy ehtii levittyä kaikkialle kauden viimeisillä veneretkillä. Kuinka monta tuntia koneella voi ajaa, kunnes epäpuhtauksia tulee liikaa? Itse olen tähän asti pyöräyttänyt konetta vain muutaman minuutin öljynvaihdon jälkeen ja ajatellut, että öljyn pitää olla mahdollisimman puhdasta.
Milloin öljynvaihto
2
194
Vastaukset
- Oilboy
Tänä vuonna en vaihtanut ollenkaan, tunteja kertyi tosi vähän, ehk 10 - 15.
Samoin vetolaitten öljyjen kansa. Kone Volvo 1D20,
Ja jos tuosta pilalle menee, siten vaihdan konetta :) - Sailor 5
Joo, autossa (ammattikäytössä), tulee noin 700 tuntia öljynvaihtovälissä, 3 kk:ssa, ja silti ne kestää normaalisti satoja tuhansia kilometrejä. Jos purjeveneen dieseliä käytetään 10 - 100 tuntia kesässä, niin ei kannata olla huolissaan hirveästi,olkoonkin että seisovat paikoillaan 5-6 kuukautta. Ei tietystikään ole pahasta huolehtia että koneessa on puhtaat öljyt. Kyllä öljysi varmasti on puhdas ja kestää ensi kesän ajot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760