Kissa uni..

unisieppari

Olin juhlissa ja istuin sohvalle takani oli kissa mitä en huomannut sitä se oli erittäin vihainen, ja iski hampaansa oikean käden nimettömään tunsin unessa miten hampaat upposi sormeen yritin ravistella irti kissaa mutta en saannut.. lopulta onnistuin ja sormesta tuli paljon verta.Sain joltain valkoisen liinan ja katselin liinaan tulevia veritahroja. Juhlien tunnelma oli jotenkin outo, kaikki söivät mutta minulle ei tarjottu mitään, kukaan ei pyytänyt hakemaan mitään, pöytä notkui kaikkia herkkuja mistä pidän varsinkin kalaa oli runsaasti, muistan että jotkut juhlioista oli sukulaisiani ja romaaneja oli myös.
Uni jäi minua häiritsemään ja en oikein osaa sitä tulkita kiitos jos joku osaisi :)

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      Unennäkijällä olisi upea elämän herkkupöytä tarjolla, mutta itsekriittisyys (takana istuva vihainen kissa) puraisee - ja hän kokee ettei hänelle-- tarjota-- mitään.

      Romanit unessa kuvastavat vahvuutta erottua ja olla yksilö, rohkeutta ja riskienottokykyä ---alitajunta muistuttaa nyt ottamaan nämä ominaisuudet käyttöön.

      Unen viesti tulkintani mukaan on ehdottaa, että unennäkijä olisi lempeämpi itseään kohtaan ja tavoittelisi pelottomasti niitä, elämän antimia herkkupöydästä joita hänen sisimpänsä halajaa -- lupaa kysymättä. Niin muutkin tekevät.

      Oleppa hyvä, upeaa talven odotusta ja -- kauniita unia!

    • Teerenpilkkuja

      Ei suinkaan lähelläsi ole mustasukkainen nainen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe