Mikäli joudutte joskus hinauttamaan autojanne Tampereen seudulla ja maksatte hinauksen itse kannattaa välttää K. Sulingon hinauspalvelua. Sälli laskuttaa tuplahinnan myös arkena ja normaali työaikana. Kaiken kukkuraksi kun maksat
laskusi hän laittaa sen perintään...yrittää siis nelikertaista veloitusta. Muut hinausautot
tekevät työn lähes puoleen hintaan joten nyt kannattaa boikotoida ko. ylilaskuttajaa.
Ylihintainen hinaus Sulinko
8
967
Vastaukset
- hanki elämä
Juu juu ja hellät tunteen, dorka.
- Rahastettu
Pakko myöntää, että on pikkuisen dorka kun ajatteli suosia paikallista yrittäjää ottamatta hinnasta selvää ensin. Siitä ei päästä silti mihinkään että tämä hinauspalvelu laskuttaa tuplasti on maksajana vakuutusyhtiö tms. Ei tarvi enään hankkia elämää, minulla on jo. Välitin silti tiedon myös vakuutusyhtiöön jotta hekin
tietäisivät asiasta.
- mahtipässi
itku hinauspalvelun hinnasta "autokorjaamot" palstalle, hienoa olet siis reppana ja siksi sua koitetaan kusettaa.
Autoissa on sitä varten vakuutus.- Rahastettu
Ei se kasko korvaa kuin yhden hinauksen. Mille palstalle sä olisit hinauspalvelusta kirjoittanut mahtipässi (oikein osuva nimmari sulla)?
- Stiivi Wonder
Eikö hinaus liity korjaamoihin/ korjauksiin mielestäs?
- Suodattakaa_kommentteja
Monesti nuo herjaavat kommentit ovat palveluntuottajan kirjoituksia. Tarkoituksena on sekoittaa asiaa ja kohdistaa asiakkaan leimaamisen hölmöksi.
- Mondeollaojaan
Hinaus 24h siiki ja karhu oli ainakin tänään asiallinen ja sain vähän säälistä alennustakin, kun ei ollut autopalvelua vanhaan romuuni vakuutuksessa (Turva). Suosittelen.
- ehtiihuomennakin
Jos ei ole kovaa kiirettä niin huomisenhinauspalvelu.fi :n kautta saa varsin kohtuullisesti hinurin. Falckilta saa tieturvan vuodeksi alle 50eur johon hinaukset kuuluu hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045