Matkalla Kuusamoon...
Käyttäjältä Jasmin Mäntylä
17.10.2014 15:53
Ja pakollinen vessaselfie, tällä kertaa vuorossa ABC matkan varrella ;)
Kiva viikonloppu tulossa ja sitä samaa toivottelen/toivottelemme myös kaikille tänne Liveen! Pitäkää hauskaa, mutta olkaa kiltisti! ❤ "
En viitsi linkittää sen parsta kuvaa hyyssissä, ihan saman näkönen on kuin kaikissa muissakin kuvissa. Sama vanha kangasraitakassikin roikkuu leveillä harteilla
Kuselle on päästy, rahaa ei oo ollut edes kahvikupilliseen, vessassa vaan viihdytään. Kummalliset rytkyt päällä, Primarkin muotia?
JASSUN KUUSAMON REISSU
7
247
Vastaukset
- niinmua
mitä sisältöä tuolla turhakkeen blogilla on lukijoille?
iänikuiset selfiet, siellä ja täällä ja jonninjoutavaa höpötystä.
surkein on kaikista 7 bloggareista, joutais saada 7:lta kenkää.- happy couple
Turhake ja Turjake!
- Hölpön pölpön blogi
Joo: oon vessassa ABC:llä, kiva viikonloppu tulossa. ---Kiinnostavaa?
Ja sama ikuinen naama sekä kulahtanut sinivalkoinen roikkokesäkassi.
Todellakin esim. Tuksu kirjoittaa puolta mielenkiintoisempia ja blogeja, joihin yrittää laittaa sisältöä ja mielipiteitä asioista, vaikkakin sitten siihen omintakeiseen Tuksuaaniseen tyyliinsä. - aikaana
Seuraava kuva rumasta pärstästä mökin vessassa? Kuinkahan oikein käy kun jo sunnuntai aamuna pitää lähteä Ouluun. Eihän se oo siihen mennessä ehtiny toipua edes tulomatkan rasituksista. Se 200km jet lag, you know. Nyt tarvitaan rentoutumista jo jouluun asti.
- huuhaa-jassu
Toivottavasti mummo pärjää tällä kertaa ihan ilman Helkaa. Helkahan ei päässyt tyttärensä häihin, koska mummon hoito...
Nythän on kyseessä pitempiaikainen reissu, mitä olisi hääreissu minimissään ollut.
- Toilettiprinsessa
Kiva lomareissu ja rentoutumisviikonloppu kun matkanpäällä pitää käydä kuvailemassa pärstäänsä ja kirjoittelemassa blogia huolttarin veskissä!
#niinmua#ido#svedberg#lovemystools#- <3 <3
#lovemystools
Repesin xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808