Intersport - ei kovinkaan reilua

petetyksi tulin

Intersportissa on menossa viheltäen menee tarjousvikko. Nyt perjantaista lähtien on tarjouksessa nastakengät Icebug Moss, 79,90 ecua (norm.165). Menin ostamaan ennen puoltapäivää. Kahdessa eri liikkeessä, eri kaupungeissa kävin.Sama tilanne. Vain muutamia hajakokoja jäljellä, ei sopivaa kokoa. Ei myöskään nettikaupassa. Selväksi tuli, että kenkiä on ollut malliksi vain mitätön määrä. Myyjät kertoivat, että vuosi sitten oli samanlainen tarjous ja siloinkin loppuivat heti. Ei siis ollutkaan tarkoitus, että kenkiä riittää halukkaille!!! Ja uusia eriä ei ole saatavilla. Myyjät olivat heti valmiita esittelemään ja tyrkyttämään normaalihintaisia Icebug nastakenkiä. Mutta tietenkin ohjehintaan, ei mitään alennuksia. Tämä olikin selvästi koko Icebug-mainoksen tarkoitus! Missään ei mainittu, että kenkiä on vain pieni rajallinen määrä. Asiakasta johdettiin selvästi tarkoitushakuisesti harhaan. Ei varmaankaan ole Kuluttujansuojalain hengen mukaista, täyttäneekö edes pykälävaatimuksia.

8

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rawaha

      Hyvä keino saada ihmiset liikkeeseen sisään.

    • xxxxxxxxxxxxxxx1

      Tämähän ketju taitaa olla KESKOn omistuksessa.
      Ennen oli sellainen kuin Kesport.

      Muuten, Icebug taitaa olla suomalaisten suunnittelema, itämailla valmistettu.
      Ei mahdu minulle, koska on liian kapea kenkä.

      • ismo12

        Ruottalainen merkki ja itämailla valmistettu. Mallit sopivat erittäin hyvin myös leveeseen jalkaan. Suunniteltu pohjoismaalaisille. Myyjä usein osaa kertoa mikä malleista sopii leveään jalkaan.


    • Kokemuksesta oppii

      Periaattessa asia on niin, että jos mainoksessa ei ole ilmoitettu lukua, mitä tarjouskenkiä löytyy, pitää heidän myydä vastaava tuote tarjoushinnalla. Mutta jos mainoksessa on selkeästi lukenut tyyliin pieni erä, rajoitettu erä, 200 paria tms, niin silloin voivat pestä kätensä ja periaatteessa riittää, ett' YKSI asiakas saa kengät alehintaan.
      Minä jouduin tämän ottamaan selville pyörän oston yhteydessä ja Intersport hävisi jutun ja joutui myym''n samantaisoisen pyörän tarjoushinnalla. Siinä mainoksessa ei mainittu mitään määristä.

      Kannattaa olla tarkka ja perätä oikeuksiaan ;)

      • Katselen netistä

        Tai sitten tilaa sen fillarinkin ulkomailta, tänäänkin katselin että briteistä saa puoleen hintaan toimituskulut saman fillarin kuin täällä nyt tarjouksessa (toisessa kauppaa), vielä kun sattuisi löytymään oikea runkokoko.


    • Ei huijattu

      Itse ostin kyseiset popot lahjaksi Tampereen koskikeskuksesta La 18.10., joskus 18 aikoihin. Siellä niitä ainakin oli aika paljon, olin ainoa joka sovitteli niitä.

      Ruotsalainen firma on kyseessä. Kenkä ei myöskään ollut kapea. Väittäisin, että normaalia D-lestiä hieman leveämpi.

    • niinpäon

      hiukan kuin gigantti, muutaman kerran kun on tullut turhaan myymälään juostua niin ei juokse enää vaan tilaa ulkomailta

      • Näin minä

        Gigantissa kannattaa tilata tuote netistä ja hakea palvelutiskiltä, ei tarvitse kuunnella niitä myyntityrkytyksiäkään tällä konstia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe