Naisen peppu haisee

epätoivoinen

Ongelma on kun nainen haluaa takaapäin ja se on minunkin mielestäni ihan kiva asento mutta kun nainen alkaa pyllistämään niin tulee paskanhaju nenään eikä enään innosta eikä edes kulli seiso...näin käy joka kerta kun nainen haluaa takaapäin.

En viitsi naiselle tästä sanoa kun varmasti suuttuu! Pitäisikö esimerkiksi ehdottaa että käydään suihkussa ennen seksiä?

42

5414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pese munas

      Ja sun kullissas lilluu vanhat juustot

      • ja vittus sekä perse

        "pese munas", kyllä naisen pesemättömyys on todellinen ongelma. Ei se sillä häviä, että syyttää asiasta ongelmoitunutta miestä.

        Tiedän itse omasta kokemuksesta, että on erittäin vaikeaa saada epähygieniselle naiselle perille asia. Ei auta se, että on tarkkana omasta hygieniastaan. Ei se sillä mene perille.


      • Anonyymi
        ja vittus sekä perse kirjoitti:

        "pese munas", kyllä naisen pesemättömyys on todellinen ongelma. Ei se sillä häviä, että syyttää asiasta ongelmoitunutta miestä.

        Tiedän itse omasta kokemuksesta, että on erittäin vaikeaa saada epähygieniselle naiselle perille asia. Ei auta se, että on tarkkana omasta hygieniastaan. Ei se sillä mene perille.

        Aah... sitä naisen pyllyn kiihottavaa tuoksua


    • åke

      ihan normaaleja hajuja ne ovat, turhaan valitat. minä ainakin kiihotun naisen hajuista, ne ovat normaaleja hajuja.

      • Anonyymi

        Hikinen ja läski...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hikinen ja läski...

        Eras Ranskan kuningas kirjoitti rakastajattarelleen, saavun luoksenne kuukauden parasta, lakatkaa peseytymasta, ennen ei piitattu vaikka joskus paska haiskahti


    • htjk

      Minä en kiihotu eritteiden hajusta, päinvastoin. Vaimoni hygienia on parantunut, kun olen asiasta maininnut. Jotkut naiset sen kestävät, jotkut eivät. Tietysti on samaa toivottava miehiltäkin.

      • pilkun nussija

        Ja mä en miehen kalua suihin ota ennen ku on hyvin pesty kasseja myöten ällöttää se touhuttipa kalun päässä


      • 10+12
        pilkun nussija kirjoitti:

        Ja mä en miehen kalua suihin ota ennen ku on hyvin pesty kasseja myöten ällöttää se touhuttipa kalun päässä

        Mitä vikaa touhutipassa, täysin luonnollinen asia. Kyllä siellä pillussakin on vaikka mitä tippoja joita mies kohtaa nuollessa eli menee aika 50/50 tämä asia.


      • htjk
        pilkun nussija kirjoitti:

        Ja mä en miehen kalua suihin ota ennen ku on hyvin pesty kasseja myöten ällöttää se touhuttipa kalun päässä

        "pilkun nussija", tottakai kyrvän täytyy olla pesty, ennenkuin sen ottaa suuhun. "Touhutipat" taas ovat puhdasta liukastetta, jota erittyy yhtä hyvin vitusta kuin kyrvästä kiihotuksen seurauksena. Ei seksin harrastamisessa ole mitään mieltä, jos ei kiihotu.


      • pilkun nussija
        htjk kirjoitti:

        "pilkun nussija", tottakai kyrvän täytyy olla pesty, ennenkuin sen ottaa suuhun. "Touhutipat" taas ovat puhdasta liukastetta, jota erittyy yhtä hyvin vitusta kuin kyrvästä kiihotuksen seurauksena. Ei seksin harrastamisessa ole mitään mieltä, jos ei kiihotu.

        Se touhuttipa maistuu pahalle rupee yököttään en voi sille mitään


      • htjk
        pilkun nussija kirjoitti:

        Se touhuttipa maistuu pahalle rupee yököttään en voi sille mitään

        "pilkun nussija", ei sille todellakaan voi mitään. Et varmasti ole ainoa nainen, joka tuntee näin. Ei voi pakottautua. Sinun pitää siis kieltäytyä niinpäin olevasta suuseksistä, jossa kalu otetaan suuhun.

        Enpä minäkään innostu siitä, että tyttö ottaa kyrvän suuhunsa, vaikka se on varsinkin amerikkalaisissa videoissa keskeinen aihe. Toisaalta taas nuolen mielelläni tytön kosteita sukupuolielimiä.:)


      • Anonyymi
        pilkun nussija kirjoitti:

        Se touhuttipa maistuu pahalle rupee yököttään en voi sille mitään

        vartuppas kun pieraisen kunnolla ,sitten vasta yököttää rupeaa.vielä kun sytkärillä tulta niin komia sininen liekki.


      • Anonyymi
        10+12 kirjoitti:

        Mitä vikaa touhutipassa, täysin luonnollinen asia. Kyllä siellä pillussakin on vaikka mitä tippoja joita mies kohtaa nuollessa eli menee aika 50/50 tämä asia.

        Kyllä muijan kuuluu pestä ne nahan olevat juustot pois kielellään..


    • Lasko ensin

      suhupierun

    • RonkeliMEISSELI

      Okei?! En tiedä teidän kriteereistä, mutta oman kumppanin kohdalla yksi kriteeri, monen monen muun lisäksi, on hygienia. Saattaisi jäädä jopa yhteen kertaan, jos nainen haisee paskalle (ainakin jos on muitakin häiritseviä tekijöitä tai jos paskanhaju on toistuvaa). Ja vastaavasti on pidettävä huolta omasta puhtaudestaan. En nyt tarkoita, että monta kertaa päivässä pitäisi peseytyä, mutta kyllä istunnon jälkeen olisi ihan kiva heti tai heti kun mahdollista pestä perseensä.

      Touhutippa ja naisen kostuminen on sama asia, merkkejä kiihottumisesta. Ihan normaalia siis. Ruokavaliolla on ihan helvetisti merkitystä miltä sperma tai nainen maistuu, yhdessä hygienian kanssa. Sekin yksi kriteeri mulla miten nainen huolehtii omasta kehostaan, ruokavaliolla ja muilla elämäntavoillaan. Rima korkealle, jos omat rahkeet riittää samaan tasoon.

      Ja kyllä, mulla on vaimo joka täyttää nämä ja vitun monta muuta "laatukriteeriä" ;)

    • miehet puhtaita

      Miksi niin moni nainen on epähygieninen?

    • ykkönen on ykkönen

      Varsinkin doggy-style ongelma. Ei varmaan ole pesty kunnolla. Ehkä myös ruokavaliolla jotain vaikutusta. Liikaa lihaa? Joutuu asettelemaan itsensä siten, ettei naama ole pepun yläpuolella. Suihku varmasti ennen paneskelua auttaisi edes hieman.

      Toki kakkoseen pumppaajia tuskin haittaa.

    • hulluja riittää

      Ihme kun tässä ketjussa ei ole vielä ollut nimimerkkejä "yliopistojäbä 26v" ja "Tiina28v yliopistosta" käyttävää runkkaria kehumassa kuinka yliopistossa haistellaan jatkuvasti naisten perseitä.

      • aahh mitkä aromit....

        Meillä eläkeläisten yliopistossa haistellaan yhtenään toistemme ryppysiä anuksia aina pöntöllä käynnin jälkeen


      • kiimainen mimmi
        aahh mitkä aromit.... kirjoitti:

        Meillä eläkeläisten yliopistossa haistellaan yhtenään toistemme ryppysiä anuksia aina pöntöllä käynnin jälkeen

        En kyllä tajua että 2000 luvulla on muka tollasta naisia hyi!@#///^ ite pesen pyllyn joka kerta kun käyn kakkalla. On ollu tapana niin kauan kun muistan. Ei varmaan hais paska.


      • Anonyymi
        aahh mitkä aromit.... kirjoitti:

        Meillä eläkeläisten yliopistossa haistellaan yhtenään toistemme ryppysiä anuksia aina pöntöllä käynnin jälkeen

        Hyvin yleistä hoivakodeissa missä kusi haisee aina.


    • åke

      ite oon pitänyt sitä aina normaalina että naisen peppu haisee.

      • kiimainen mimmi

        Ei todellakaa oo normaalia. Hyi helvetti. Kyllä puhtaat peput, pillu ja kulli pitää olla.


      • åke
        kiimainen mimmi kirjoitti:

        Ei todellakaa oo normaalia. Hyi helvetti. Kyllä puhtaat peput, pillu ja kulli pitää olla.

        huomannu myös että kun nainen käyttää joskus stringejä niin se kohta mikä on peppuvaossa niin on ihan ruskea.

        onko muilla naisilla sama ongelma?


      • kiimainen mimmi
        åke kirjoitti:

        huomannu myös että kun nainen käyttää joskus stringejä niin se kohta mikä on peppuvaossa niin on ihan ruskea.

        onko muilla naisilla sama ongelma?

        No ei tosiaan, niinkun sanoin pesu joka kerta kun käy kakkal, ja kun ei oo mitään ilmavaivoja tai löysää vatsaa ni ei ikinä ruskeat kyl oo. Kiimainen kun olen ni haarapalas on kyl joskus nesteitä ei kuitenkaan ruskeaa.


      • Rosebutt
        kiimainen mimmi kirjoitti:

        No ei tosiaan, niinkun sanoin pesu joka kerta kun käy kakkal, ja kun ei oo mitään ilmavaivoja tai löysää vatsaa ni ei ikinä ruskeat kyl oo. Kiimainen kun olen ni haarapalas on kyl joskus nesteitä ei kuitenkaan ruskeaa.

        Hyvät ihmiset,niin te itseänne ruusuntuoksuisiksi luulevat miehet kuin haisuli naiset !Saanen esittää hieman faktoja. Kenenkään peppu ei ulostamisen jälkeen lähde täysin puhtaaksi ja hajuttomaksi pelkällä paperilla pyyhkien. Voit itse testata asian ja painaa pari sormea peppureiälle ( ei sisään!) ja hieman hieroa siitä ihoa. Sitten haistat sormiasi,kyllä haisee niin miehillä kuin naisillakin. Täysin puhtaaksi paikat ulostamisen jälkeen saa siis vain pesulla tai käyttämällä jotain kosteaa puhdistusliinaa esim. Savett kosteuspyyhkeitä tai vastaavia. Myös ihan tavallinen peruskosteusvoide käy eli pursota pieni määrä voidetta vessapaperiin ja pyyhi sillä,näin myös huomaat konkreettisesti että paperiin tarttuu edelleen kakkaa vaikka luulit saaneesi pehvasi puhtaaksi pelkällä paperilla.
        Miehet, kyllä tekin tätä hajupeppu kommenttia itsellenne saisitte runsain mitoin jos naiset olisivat yhtä innokkaina teidän reikänne kimpussa. Jostain kumman syystä teillä sattuu vain olemaan hirveä tarve päästä sitä naisen peppureikää nuuhkimaan ja hinkkaamaan ja naisilla taas tämä tarve taitaa olla vähäisempää.Ehkä sitä vaistomaisesti tietää mitkä aromit siellä karvaisessa miehen pepussa odottaa eikä näin ollen mitään hinkua sinne ole.


      • Anonyymi
        åke kirjoitti:

        huomannu myös että kun nainen käyttää joskus stringejä niin se kohta mikä on peppuvaossa niin on ihan ruskea.

        onko muilla naisilla sama ongelma?

        Olt mies ja itse käytät stringejä .


    • miestä miellyttää

      Naisen pitäisi tehdä peräsuolihuuhtelu, jos meinaa seksiä harrastaa.

    • mozarellamies

      Kyllähän siellä persvaossa pershiki haisee ja varsinkin jos on käynyt suiskussa eli iho kosteana mut ei pestynä. Persvako olis syytä pestä miedolla saippualla, haju tulee siitä vaosta ei reijästä vaikka toisin luulisi. Pakaraväli hikoaa ja tuleehan siihen eritteitä pyllyä pyyhittäessä jotka rupeaa löyhyämään kosteana.

      Ite olen huomannut ongelman juur suihkussa naidessa joten kyse ei varsinaisesti epähygineasta vaan samasta asiasta miks varpaan välit haisee saunan jälkeen. Kokeilkaapa laittaa sormet varpaisiin saunan jälkeen niin ompa outo juuston haju :D

    • Buttebutt

      Kyllä se vaan niin on että sinne peppuun tai siis iholle jää vielä paljon hajua aiheuttavaa tavaraa jos vaan paperilla pyyhkii. Pitää tehdä kunnon vesi / saippua pesu jos mielii paikan ihan hajuttomaksi saada. Miksi sitä persettä ihan oikeesti pitää nuolla ? Mikä siinä muka on niin kiihottavaa jos paskarikää lipoo, miksi pillu ei riitä ?

    • Anonyymi

      Voi olla, että on turhaa hommaa tuo kehoittelu. Menee tai ei mene perille asia, mutta jos aisa menee perille, niin sehän on vain hyvä. !

    • Anonyymi

      Kyllähän se asia on, että jos paska ei haise pahalle, niin sehän on pilalla.... ! :D

    • Anonyymi

      Kyllä. Voimakas parfymointi toinen ratkaisu mutta saattaa kirvellä.

    • Anonyymi

      Exvaimo kyllä piti värkkinsä puhtaudesta huolta, mutta aina välillä juuri takaapäin paniessa takapuoli hieman tuoksahti. Ehkä vaan pyyhki liian vähällä paperimäärällä. Nykyinen naisystävä taas ei huuhtele värkkiään kuin suihkussa käydessä eli ei välttämättä joka päivä. Hän itse kiihottuu siitä, mitä hikisemmät munat itsellä on ja haluaisi imeä "likaista" munaa. Itse taas en tykkää ajatuksesta yhtään. Onneksi hän ei juuri perusta nuolemisesta. Olisi aika kova paikka mennä sinne naaman kanssa, jos ei ole pesty paikkoja. Muutaman kerran aamupanojen aikaan aika vastemielinen käry lähtenyt hänen jalkovälistä.

    • Anonyymi

      KÄYKÄÄ SUIHKUSSA ! saippuan kans.

    • Anonyymi

      Pistä nahkatulppa siihen reikään,ja vain vähäistä muuvia sitten.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus mutta vastaan että jos tulee hajuja vastaan jotka vaivaa niin sanotte vaan naiselle että nyt haisee pyllt,käyppäs kultsi pesasemassa kun minä oon tämmönen jota häirittee se haju eikä meinaa sillo seistä.N8h,nainen käy pesasemassa ja se siittä ja varmasti alkaa huolehtimaan paremmin pesuistaan.

      Kysyin omalta ukolta äsken,meinas että joskus mullakin haissut mutta hyvin harvoin ei kuulemma oo haitannut häntä menoa.Sanoin ukolle että sen pitää kertoa jos vielä tulee vastaan ja se haittaa niin käyn pesemässä.Ei noista kannata ongelmaa tehdä,puhuu vaan suoraan.
      Tosin pyrin pesemään aina vessassa käynnin jälkeen alapääni jos vaan käsillä on pide suihku.

    • Anonyymi

      lähes joka kodista löytyy bidee suihku tai ainakin jonkinlainen suihku ja kyllä olis suotavaa että molemmat pesee värkkinsä ennen sekstailua. minä mies ja käyn kyllä kazlun pesemässä hyvin jos mielin kunnonnon suuhoidon saada jos unohtuu niin kyl muija mut sinne ylleensä passittaa jos huomaa/tietää etten oo ihan just peseytynyt.
      Vaimolleni ei oo ikinä tarvinnut sanoa että käys pesulla, ei oo ikinä haissut.
      Vaimoni thaimaalainen ja aika monesta muustakin thaimaalaisesta kokemusta, niin täytyy kyllä sanoa että henk koht hygieniassa voittaa suomi-naiset keskimäärin 100-0, vai en tiedä onko pillun haisemattomuus joku
      geneettinen ominaisuus vai mistä on kyse vai vaikuttaako ruokavalio niin paljon. Onhan niitä haisemattomia puhtaita suomalaisiakin toki monta kohdalle osunut.
      Itsekin nykyää aina kyllä pesen perseeni sontimisen jälkeen.
      Thaikut kyllä pitävät eurooppalaisia melko outoina mikäli vain paperilla itsensä pyyhkivät ja oon vähän kyllä samoin alkanut ajattelemaan itsekin.
      Thän voi heittää parin puolustajille sen vanhan sanonnan että jos nyt vaikka kaadut naamallesi koiran tai ihmisen paskaan niin pesetkö naamasi vai pyyhit paperilla

    • Anonyymi

      Panomies syö paskan ennen kunnon panohommia, meilläpäin sanotaan se on panomiehen suklaata, eli Venuksen suklaata. Suklaata se maistuukin panohommissa, ei enne ollut bidee suihkuja, saunassa käytiin kerran viikossa, pantiin siitä huolimatta. Kyllä hajut kuuluu seksi hommiin, nykyään ollaan niin herkkiä jos paska kikkare vähän tuksahtaa

    • Anonyymi

      Et sitten ole koskaan ajatellut hakea apua ongelmaasi, tuohon sairaaseen päähäsi?

    • Anonyymi

      Vedä pesurilla

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe