EN JAKSA ENÄÄ ELÄÄ..

Janina *

En jaksa enää. Niinhän mä luulin, mutta kun kuitenkin sain itseä niskasta kiinni, puin vaatteet päälle ja lähin kävelemään lähimetsään niin jotenkin siinä olo hieman koheni ja tunsin oloni paremmaksi. Yli tunnin kävelyreissun aikana sain sen verran uutta voimaa että haluaisin parantaa surkean elämäni laatua, tosin en tiedä miten.

Rahaa minulla ei ole eikä töitä, mutta ehkä saan lohtua luonnosta ja löydän sitä kautta uuden suunnan elämälleni. Joka tapauksessa olen päättänyt, että lähden joka päivä ainakin tunnin mittaiselle kävelylenkille metsään, sillä se on ainakin parempi vaihtoehto kun maata sängyn pohjalla miettien ikäviä asioita.

6

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että olet saanut itsesi liikkeelle ja koita pitää siitä kiinni myös jatkossa koska itse tiedän ihan kokemuksesta että ajatukset vaan synkkenee jos jää sinne sängyn pohjalle miettimään ja murehtimaan asioita. Olen myöskin sitä mieltä että raha ei tuo onnea ja tästäkin on kokemusta eli painoin vaan duunia 12-16 tuntia päivässä ja kyllähän siitä hyvää tiliä teki mutta vapaa-ajalla en jaksanut tehdä juuri muuta kuin nukkua enkä todellakaan ollut onnelinen silloin. Sitten minulle tuli burnout ja nyt olen sairaslomalla ollut kolme kuukautta ja rahallisesti melko tiukoilla mutta silti olen nyt onnellisempi kuin tuossa hullussa oravanpyörässä.
      Tiedän moneltakin osin että miltä sinusta tuntuu kun masennus on varjostanut elämääni jo 6 vuotiaasta lähtien. Minulle tuli vaan sellanen tunne että miten voisin auttaa sinua eli jos haluat vaikka kirjoitella mun kanssa tms niin laita ihmeessä viestiä ja muutenkin toivon sinulle jaksamista!

• Erakko23

Narua mukaa vaan sinne metsään, on siellä vielä tukevia oksia.

• Toinen erakko

Ei toisten metsistä saa katkoa oksia.

Narun voi korvata pienellä retkikeittimellä. Menee nuotiopaikalle, laittaa piene tulen, keittää teen tai kahvin, paistaa makkaraa, nauttii hetkestä eikä mieti mitään.

Paskalla voi käydä sivussa, pyyhkiä sammaleella. Uimassa voi käydä missä cain jos osaa. Runkata voi yksin, naida kaksin. Pieni teltta ja kevyt makari mukaan. Ilmainen viikonloppuloma. Pyykit pesee y3:lla ja kuivattaa siinä narulla, jonka pakkaa mukaan.

Metsälenkki on oiva tsemppi!

Kaupunkiloisille suosittelen saunaa, kylmää suihkua, lisää löylyä, lisää kylmää suihkua, vielä kunnon löylyt, taas jääkylmä vesi, eikun jatkat samaa rataa ja saunot koko aikasi. Pesun voi hoitaa nopsasti, mutta tärkeämpää on laittaa ad liikkeelle. Kyllä siinä kiprakan löylyn ja jääkylmän veden tuntumassa pää selkenee yllättävän paljon. Kokeilkaa!

• jatka ihmeessä

Liikkuminen saa aikaa aivoissa mielihyvähormoonia ja luonto muutenkin rauhoittaa. Ja jos kävelet ja ajan myötä lisää vauhtia, niin yleiskuntokin siinä kohoaa ja se myös vaikuttaa mielialaan.

• ONNITTELEMME !!!

Me koko porukka onnittelemme sinua, olet oikealla tiellä !!!

Eräs viisas mies kertoi aikoinaan;
      - Ei ole tärkeää tietää mitä elämä on antanut minulle vaan mitä minä olen antanut elämälle.

Tuossa on tehtävää kylliksi.

• tiedän

jokapäiväinen lenkkeily on hyvä idea. itse päätin vastaavassa tilanteessa myös, että koittaisin joka päivä jutella jonkun kanssa - siis kasvotusten. Kenen tahansa, edes lyhyesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe