Eli mulla on sinänsä simppeli php-koodi, jolle pitäisi saada syötettyä data lomakkeelta.
Lomakkeen teko on helppo, erillinen index.html voisi näyttää tältä:
Nimi:
Ja sinällään toimiva php-tiedosto näyttää tältä:
Perusasiat hukassa, helppivä
3
154
Vastaukset 3
- Super Major
Mikä tämä on? Ainakin for-looppi väärin, ehkä foorimikin on jotain "torjunut". Ei muuttujan vastaanottoa formilta globaalina ($_POST[str]). if(isset... niin muokkaa formista lähetetyn muuttujan. Mutta mikäs se ongelma olikaan...
- Super Major
Taisi olla aloittelijan virhe. Ei isset vaan if(!empty($_POST... tai jotain sofistikointuneempaa.
- Kakku paakari
Jos perusasiat on unohtuneet (muulloinkin)
- Kannattaa käyttää teksti editoria joka näyttää yksinkertaisimmat muotoiluvirheet .esim netbeans, php designer jne ..
- Ei kannata suoraan kopioida scriptejä vaan tehdä ne itse niin että ymmärtää mitä tekee (sitten kun periusasiat on hanskassa, niin kopioiminen nopeuttaa koodaamista)
- Jaa kokonaisuus pienempiin osiin ja testaa osien tominnallisuus erikseen ja lopuksi yhdistä ne kokonaisuudeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921423Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga881019- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️84666- 50654
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 44630
- 47627
- 28584