Keppareille ja keppari talleille nimiä

Joo, no ei löytyny omaa palstaa keppareille, eli tein sitten tähän tän:)

No mulla on täs niinku 12 keppari ja lisää on tulollaan, et aattelin sit tallin perustaa. EKAKSI:, mikä tallille nimeksi? On ollu khtponilaakso ja kultakavion ponitalli, mutta ku sinne tulee myös hevosia, niin keksikää nyt joku, joku ikein hyvä nimi sille tallille!!! TOISEKSI: Talliin on tulossa uusi tamma. Mahdollisesti valkoinen ehkä fellponi. Keksikää sille nimi ja rotu. (roduksi joku pien ponirotu. ei mitään 150cm yli) Voisitte myös keksiä lempinimiä valmiiksi, ja jos laitatte englainninkielisiä nimiä, niin pliis, SUOMENTAKAA ne!!!!
KOLMANNEKSI: Voitteko keksiä kunnollisia rotuja tallin polleille: vaalean ruskea NANDO NABELO eli NANDO ori, vaaleanruskea Swagi cwaubolt eli Tikkari tamma, ja musta Mici Mersu eli mersu ruuna. Niille jos keksisitte rodut. Minkä mittanun muuten vuonohevonen on, sillä nandolle ois vuonohevonen rotuna vapaana.
NELJÄNNEKSI: mistä voisin löytää halvalla tarvikkeita tallille? Esim lisää harjoja, ruokakupit, suitsitelineet, harjaboxit/pakit, ym??

On mulla varmaan muutaki, mut PLEASE auttakaa mua!!!!!!!!!!!!!
Ilmoita

32 Vastausta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Moi! No mulla on itsellä kanssa keppareita ja niitä olen harrastanut aika kauan mutten säännöllisesti ja noita rotuja niin esim.shetlanninponi ja connemara on aika hyviä! ja se vuonohevonen on noin 140-150 riippuu niin paljon itse hevosesta ja nimiä esim Daisy= Päivänkakkara Ja Luxuru ja Cappu Vaikka mutta toivottavasti näistä on jotain hyötyä :DD
1
Ilmoita
osan kamoista vois tehä itse
Ilmoita
Harjoja saa esim. Hööksistä
Ilmoita
Osan varusteista saa tosiaan tehtyä itse, kuten suitset, riimut, loimet ym ... Ja jos ei itseä kiinnosta niitä väsätä, niin kyllä esim skh foorumilla myydään paljon keppareille varusteita :)
Ilmoita
En itse kerkeä ja keksi miettiä nimeä uudelle vuonohevoselle se on siis oikean vuoniksen näköinen.p.s jos laitat englannin tai jonkun muun kielisiä nimiä niin suomennokset samaan viestiin
Ilmoita
Riippuu toki onko tyttö vai poika. Pojalle sopis esim: Poju, Kingi,Tokka jne..... jaa tytölle: Tytti, Satu,Muffe jne.....
Ilmoita
Itse keksin pojille:
-Tomppa
-Jami
-Riemu
-Roo
Ja tytöille:
- Bon bon
- Chici
- Chic chic
- Tessu
Kepsutallin nimenä itselläni toimii Huvikumpu Ranch. Ranch
Ilmoita
Tallin nimiä:

Kht cinnamonstars = Kht Kanelitähdet

Kht DeepWater = Kht SyväVesi

Hevosen nimiä:

Molemmille:

Bumble Bee = Kimalainen

Choklad (ruotsia) = Suklaa

Autumn's Last Flower = Syksyn Viimeinen Kukka

Tammoille:

Silent Melody = Äänetön Melodia

Strawberry Dream = Mansikka Unelma

Future's Hope = Tulevaisuuden Toivo

Oreille:

Hulivili

Villi ja Vapaa

ChocoLatte

Super Hero = Super Sankari
1
Ilmoita
Kannattaa käydä kattoo www.eponi.fi nii siel myydään keppihevosia, niiden varusteita (esim suitsia, harjoja jne...). Sieltä voi myös ostaa tavaroita jos itse esim haluaa tehdä tarvikkeet(esim siellä on kuolaimia,fleeceä jne...). Itse ostan sieltä ja toimitus ilmainen😊
2
Ilmoita
Keppareille kivoja nimiä on minusta esim vaikka:
(Tammoille ja oreille)
Potter
Luna
Toto
Coko
Netta
Lotta
Ranch
Hippu
Dalla

Tallille en keksi itsekkään:(
1
Ilmoita
Mun keksimiä nimi musta ne pn huonoja oreille:edwid morkko mr vertti tammoille luna muru toffee eppu lilli aida
Toivottavasti tykkäätte
2 VASTAUSTA:
Eppu tamman nimeksi!? :O
En itse laittaisi!
Kht_KiitoKaviot kirjoitti:
Eppu tamman nimeksi!? :O
En itse laittaisi!
Sehän on orin nimi?!
Onhan se eppu kirja...
+Lisää kommentti
Keppareille nimiä kingofmountain eli kingi
Shiningdiamond eli diamond
Ilmoita
No ite keksin tammoille nimiä kuten : Tuittu, Viiri, Triseratops eli Topsi.
Oreille: Pyry, Ville, Makaroni eli Roni.

Tallille nimiä kuten: KhtHedelmätarha, Ratsutalli sateenkaari.
1
Ilmoita
Keppareille nimiä
Tamma: Nadia, tasha, reneta,
Tallille nimiä: kht happysun suomeksi: kht iloinenaurinko
Ilmoita
Mikä nimi sopisi tammalle joka on vaaleen ruskea parhaiten
Ilmoita
Keppareille nimiä:
Ahla
Frenda
Max
Cookos
Nita
Chili
Domino
Moon
Pyry
Atta!
Näitä mulla itselläkin on.
Ilmoita
Itekkin harrastan keppareita varusteet hankin taikakepparilta ja hööksistä. Tosiaan jos haluaa tehdä itse niitä,niin helposti onnistuu esim:Riimun naru,Riimu ja loimi (ompelukoneella)
Ilmoita
Kepparille nimiä. No tässä on:)
Tammoille
Nanna
Bella
Dina
Bibi
Sandra
Elli
Ella
Elle
Ellen
Sani
Tihta

Oreille
Satsi
Jatsi
Jatsikko
Risto
Eppu
Okka
Elkku
Verna

Tallin nimiä. Minullakin oli hankala keksiä tallilleni nimi mutta kun käyttää mielikuvitusta niin kyllä keksit:)
Minulla on nyt tähän hätään vain 3 tallin nimeä:). Toivottavasti kelpaa:)

Kht ponikavio, Kht White Rose=valkoinen ruusu, Kht whitehorse=valkoinen hevonen.
1
Ilmoita
Mulla on kans ite 9 kepparii koska koira söi 3.
Omien nimet on Victoria, DJ, faxsy, Tito-saurus, c-kara, seppä, Monica ja shine

Ensin oli englannin sanoja tykkäsin yhdistellä niitä ja oman hevosenkin varsan kutsuma nimeksi tuli star. Ja ku sain oman 15 pikkasen keppari tallin sen nimen päättäminen oli helppoa päätin antaa tallille ihan perus nimen ei mitään ihmeellistä ja päädyin kh-talli nimeen. 😊
Ilmoita
Itelläni on 20 kepruu ja nyt valmistuu yks,
Mutta tallin nimiä...
Kht hopeakavio
Sitten yks ois et laitan siihen kht:ehen sun tien nimen,eli jos sun tien nimi on vaikka perunatie XD nii laittaisit Kht perunatie
Jaaaa...nimii,
Orille:
Roni
Tuisku(sopii khyl tammallekin)
Felix
Santos
Tammalle:
Sinttu
Liinu
Peppi
Taika
Siinä ny oli jtn
Oman tallini nimi on muutes Kht Silver hoof:))
Ilmoita
Hullulla on halvat ja dorkat huvit.
1 VASTAUS:
Päädyikkö vähä väärään harrastukseen.😂
+Lisää kommentti
Kellään harmaalle ori pojalle nimeä? Lempinimi on Nova, haettaisiin englannin kielistä PITKÄÄ nimeä :)
2 VASTAUSTA:
Novelle bridge, Nacho sauce ja Organtti Nova.
Nougat
+Lisää kommentti
Mullakin on tulossa semmonen suklaan ruskea ruuna joka kaipais nimeä.
1 VASTAUS:
Orion
+Lisää kommentti
Tallin nimi vois olla KHT KARJA ja hepan nimi kingi, tasha tai pippuri
Ilmoita
Talli kaipais nimeä on hevosia ja poneja on ollu kht viivi ja kht lilli
Ilmoita
Tässä jotain nimiä kepparille (-:
Orille ja ruunalle:
Lucifer
Onni
Vili
Orion
Eppu
Atte
Make
Nipsu
Sokar
Seppo
Oscar

Tammoille:
Cara
Areta
Arabella
Camilla
Nadia
Rosa
Mirabella
Dalia
Fanni/Fanny
Saga
Fiona
Terttu
Roxi/Roxy

Ja tallin nimi vois olla esim. ratsutalli twinkle
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Keppareille ja keppari talleille nimiä

Joo, no ei löytyny omaa palstaa keppareille, eli tein sitten tähän tän:)

No mulla on täs niinku 12 keppari ja lisää on tulollaan, et aattelin sit tallin perustaa. EKAKSI:, mikä tallille nimeksi? On ollu khtponilaakso ja kultakavion ponitalli, mutta ku sinne tulee myös hevosia, niin keksikää nyt joku, joku ikein hyvä nimi sille tallille!!! TOISEKSI: Talliin on tulossa uusi tamma. Mahdollisesti valkoinen ehkä fellponi. Keksikää sille nimi ja rotu. (roduksi joku pien ponirotu. ei mitään 150cm yli) Voisitte myös keksiä lempinimiä valmiiksi, ja jos laitatte englainninkielisiä nimiä, niin pliis, SUOMENTAKAA ne!!!!
KOLMANNEKSI: Voitteko keksiä kunnollisia rotuja tallin polleille: vaalean ruskea NANDO NABELO eli NANDO ori, vaaleanruskea Swagi cwaubolt eli Tikkari tamma, ja musta Mici Mersu eli mersu ruuna. Niille jos keksisitte rodut. Minkä mittanun muuten vuonohevonen on, sillä nandolle ois vuonohevonen rotuna vapaana.
NELJÄNNEKSI: mistä voisin löytää halvalla tarvikkeita tallille? Esim lisää harjoja, ruokakupit, suitsitelineet, harjaboxit/pakit, ym??

On mulla varmaan muutaki, mut PLEASE auttakaa mua!!!!!!!!!!!!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta