"Takiais ja prinsessapuolueet"

Vaalit 2015

Eikö politikkojen tulisi keskittyä vakavampiin asioihin? Tämä nimittely tuntuu lapselliselta.

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo takiainen

      Eipä voisi enää halveksuvammin sanoa entinen pikkipuolueen johtaja. Mutta sehän on nähty ettei demokratia ole persuille ja Soinille kuin vihattava toiminnan este.Siitä on päästävä eroon ja siirryttävä "suoraan demokratiaan" ts.suurin mölisijä johtaa.

      • Tutias Markkila

        Mitä hyvää Kataisen sixpäkki sai aikaan n. kolmen ja puolen vuoden aikana? Ja tuskin tämä Stubbin tynkäpuolue nyt vaalikiireiltään pystyy yhtään parempaan.

        Kansalaisten keskuudessa on laaja näkemys siitä, että pian päättyvä vaalikausi on maamme historiassa kaikkein surkein.

        Onhan se vähän outoa, että noinkaan laaja-alaisena aloittanut hallitus ei saanut muuta aikaan, kuin valtionvelan kasvun ja 100 000 uuden työpaikan sijaan SDP:n Vartiainen ehti roudata maahamme 100 000 uutta työvoimamme pelastajaa.

        Keskustan Sipilä vie joukkonsa seuraavaan jytkyyn. Herrasmies vetoaa tyylikkäällä käytöksellään laajempiin kansanjoukkoihin, kuin "emme myy persettä" letkauttelija.

        Ellei Soini siirry puolueestaan jo syrjään nuorempien ja fiksumpiensa tieltä, niin Perussuomalaiset ovat itse tuolla "takiaisten" joukossa.


    • Odottaako pahempaa?

      Miksi Timo Soini haluaa kaataa nyt hallituksen kun oman puolueen kannatus rypee keskikastissa ja Keskusta ylivoimaisessa gallupjohdossa?

      • Muumit laaksosta?

        Soini on rehvakkaasti olevinaan tuleva pääministeri, vaikka kannatus on hiipumassa takaisin sirpalepuoluetasolle. Soini voisi kaivaa arkistoistaan ne lukuista valitukset vaalijärjestelmämme epäoikeudenmukaisuudesta niilta ajoilta, kun persujen kannatus oli parin prosentin tasolla. On surullista, että Soini on unohtanut kaiken entisen saadessaan yksissä vaaleissa bluffattua äänestäjät tukemaan puoluetuen yksityistämistä Soini-säätiöön.


    • 17 vuotta pienpuolue

      Soinin puheet pienpuolueista ja pienpuolueiden haukkuminen on aivan outoa.

      PS on ollut olemassa 20 vuotta. 17 vuotta niistä kaikissa vaaleissa ps on ollu 0-4% kannatuksissa. Vasta kolme vuotta on tullut keskisuuren puolueen kannatuksia.

      Tuntuu että Soinilla on täysin oma historia hukassa kun uhoaa toisille puolueille.

    • luuseri Soini

      Kukas kissan hänmän nostaa kuin kissa itse? Soinia ei kukaan arvosta, ei edes omat joten Soinin pitää yrittää itse nostaa egoaan.

    • Miten niin ?

      Onko noihin sitten joku keskittynyt ?

    • ihmiselle nannaa
    • Kyrpä

      Miten Kokoomus on hyysännyt kyseistä henkilöä?

      • Kyrpä

        Otan kysymyksen takaisin. Huolimatonta lukemista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe