Takkuinen on alkutaival. 100 km ajon jälkeen alkoi uudessa autossa öljynpaineen varoitusvalo palamaan. Öljynpinta ylitti juuri tikun kärkeen. Toinen i30 minulla, ja ennen luovutusta on töpätty, tälläkin kertaa voin sanoa että Autosalvan putiikissa. Saa nähdä miten tämä juttu selvitetään.
Hyundai i30 Comford plus d at
9
252
Vastaukset
- safelocker
Kyllähän ne ensiöljyt laitetaan tehtaalla. Ei tuossa mitään ehtinyt hajota. Siksihän se varoitusvalo on olemassa.
- 19+19
Kone savuttaa ja syö öljyä tolkuttomasti. Auto hinattiin merkkihuoltoon, ja ilmeisesti edessä on moottoriremontti. Minä jo vähän ihmettelin kun tyttäreni kertoi ajotietokoneen näyttävän kulutukseksi 40-50 l satasella. Onhan konetta käytetty liikkeessä letkulämmittimen asennuksen ym. takia, ja kaiketi vähillä öljyillä.
- 19+19
Kyllähän myyntiliike tehdasta syyttää, mutta asiakkaita näkyy puodissa käyvän niin harvoin että ehtivät automyyjätkin tuon vilkaista. Eipä silti, myyjäpuoli korvaa. Sopikoot keskenään.
- 19+19
Oikeassa olet. Nuoriso teki hämärässä väärän tulkinnan. Syy oli se, että moottorilämmittimen asennuksessa oli töpätty. Nesteet lirisivät ulos. Autosalpa otti kiitettävästi syyn itselleen, ja lopputuloksena auto vaihdetaan uuteen. Firma antaa toimitusajaksi vaihtoauton ajopeliksi.
- taasyksihajonnuthuju
19+19 kirjoitti:
Oikeassa olet. Nuoriso teki hämärässä väärän tulkinnan. Syy oli se, että moottorilämmittimen asennuksessa oli töpätty. Nesteet lirisivät ulos. Autosalpa otti kiitettävästi syyn itselleen, ja lopputuloksena auto vaihdetaan uuteen. Firma antaa toimitusajaksi vaihtoauton ajopeliksi.
Tuollaisia ne korealaiset paperiautot on, eivät kestä edes lohkolämmittimen asennusta!
- 19+19
taasyksihajonnuthuju kirjoitti:
Tuollaisia ne korealaiset paperiautot on, eivät kestä edes lohkolämmittimen asennusta!
Letkulämmitin siihen asennettiin, huonolla menestyksellä.
- hundai kestää
Satu setä taas asialla!
- oppaskappas
Mikäli setäsi nimi ei ole Satu, niin silloin satusetä on yhdyssanat senkin illliteraali amis-pelle!
- 19+19
En minä satuja kerro. Perjantaina kävin myymässä auton takaisin liikkeelle. Uusi auto on tilattu, ja tulee vuodenvaihteessa. Tarvittaessa voin kirjoittaa tänne puheena olevan auton rekisteritunnuksen. Epäilevä voi halutessaan selvittää että auto oli vajaan viikon minun omistuksessani, ja nyt taas autoliikkeen omistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851