Takkuinen on alkutaival. 100 km ajon jälkeen alkoi uudessa autossa öljynpaineen varoitusvalo palamaan. Öljynpinta ylitti juuri tikun kärkeen. Toinen i30 minulla, ja ennen luovutusta on töpätty, tälläkin kertaa voin sanoa että Autosalvan putiikissa. Saa nähdä miten tämä juttu selvitetään.
Hyundai i30 Comford plus d at
9
246
Vastaukset
- safelocker
Kyllähän ne ensiöljyt laitetaan tehtaalla. Ei tuossa mitään ehtinyt hajota. Siksihän se varoitusvalo on olemassa.
- 19+19
Kone savuttaa ja syö öljyä tolkuttomasti. Auto hinattiin merkkihuoltoon, ja ilmeisesti edessä on moottoriremontti. Minä jo vähän ihmettelin kun tyttäreni kertoi ajotietokoneen näyttävän kulutukseksi 40-50 l satasella. Onhan konetta käytetty liikkeessä letkulämmittimen asennuksen ym. takia, ja kaiketi vähillä öljyillä.
- 19+19
Kyllähän myyntiliike tehdasta syyttää, mutta asiakkaita näkyy puodissa käyvän niin harvoin että ehtivät automyyjätkin tuon vilkaista. Eipä silti, myyjäpuoli korvaa. Sopikoot keskenään.
- 19+19
Oikeassa olet. Nuoriso teki hämärässä väärän tulkinnan. Syy oli se, että moottorilämmittimen asennuksessa oli töpätty. Nesteet lirisivät ulos. Autosalpa otti kiitettävästi syyn itselleen, ja lopputuloksena auto vaihdetaan uuteen. Firma antaa toimitusajaksi vaihtoauton ajopeliksi.
- taasyksihajonnuthuju
19+19 kirjoitti:
Oikeassa olet. Nuoriso teki hämärässä väärän tulkinnan. Syy oli se, että moottorilämmittimen asennuksessa oli töpätty. Nesteet lirisivät ulos. Autosalpa otti kiitettävästi syyn itselleen, ja lopputuloksena auto vaihdetaan uuteen. Firma antaa toimitusajaksi vaihtoauton ajopeliksi.
Tuollaisia ne korealaiset paperiautot on, eivät kestä edes lohkolämmittimen asennusta!
- 19+19
taasyksihajonnuthuju kirjoitti:
Tuollaisia ne korealaiset paperiautot on, eivät kestä edes lohkolämmittimen asennusta!
Letkulämmitin siihen asennettiin, huonolla menestyksellä.
- hundai kestää
Satu setä taas asialla!
- oppaskappas
Mikäli setäsi nimi ei ole Satu, niin silloin satusetä on yhdyssanat senkin illliteraali amis-pelle!
- 19+19
En minä satuja kerro. Perjantaina kävin myymässä auton takaisin liikkeelle. Uusi auto on tilattu, ja tulee vuodenvaihteessa. Tarvittaessa voin kirjoittaa tänne puheena olevan auton rekisteritunnuksen. Epäilevä voi halutessaan selvittää että auto oli vajaan viikon minun omistuksessani, ja nyt taas autoliikkeen omistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346