Hyundai i30 Comford plus d at

19+19

Takkuinen on alkutaival. 100 km ajon jälkeen alkoi uudessa autossa öljynpaineen varoitusvalo palamaan. Öljynpinta ylitti juuri tikun kärkeen. Toinen i30 minulla, ja ennen luovutusta on töpätty, tälläkin kertaa voin sanoa että Autosalvan putiikissa. Saa nähdä miten tämä juttu selvitetään.

9

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safelocker

Kyllähän ne ensiöljyt laitetaan tehtaalla. Ei tuossa mitään ehtinyt hajota. Siksihän se varoitusvalo on olemassa.

• 19+19

Kone savuttaa ja syö öljyä tolkuttomasti. Auto hinattiin merkkihuoltoon, ja ilmeisesti edessä on moottoriremontti. Minä jo vähän ihmettelin kun tyttäreni kertoi ajotietokoneen näyttävän kulutukseksi 40-50 l satasella. Onhan konetta käytetty liikkeessä letkulämmittimen asennuksen ym. takia, ja kaiketi vähillä öljyillä.

• 19+19

Kyllähän myyntiliike tehdasta syyttää, mutta asiakkaita näkyy puodissa käyvän niin harvoin että ehtivät automyyjätkin tuon vilkaista. Eipä silti, myyjäpuoli korvaa. Sopikoot keskenään.

• 19+19

Oikeassa olet. Nuoriso teki hämärässä väärän tulkinnan. Syy oli se, että moottorilämmittimen asennuksessa oli töpätty. Nesteet lirisivät ulos. Autosalpa otti kiitettävästi syyn itselleen, ja lopputuloksena auto vaihdetaan uuteen. Firma antaa toimitusajaksi vaihtoauton ajopeliksi.

• taasyksihajonnuthuju
        19+19 kirjoitti:

Oikeassa olet. Nuoriso teki hämärässä väärän tulkinnan. Syy oli se, että moottorilämmittimen asennuksessa oli töpätty. Nesteet lirisivät ulos. Autosalpa otti kiitettävästi syyn itselleen, ja lopputuloksena auto vaihdetaan uuteen. Firma antaa toimitusajaksi vaihtoauton ajopeliksi.

Tuollaisia ne korealaiset paperiautot on, eivät kestä edes lohkolämmittimen asennusta!

• 19+19
        taasyksihajonnuthuju kirjoitti:

Tuollaisia ne korealaiset paperiautot on, eivät kestä edes lohkolämmittimen asennusta!

Letkulämmitin siihen asennettiin, huonolla menestyksellä.

• hundai kestää

Satu setä taas asialla!

• oppaskappas

Mikäli setäsi nimi ei ole Satu, niin silloin satusetä on yhdyssanat senkin illliteraali amis-pelle!

• 19+19

En minä satuja kerro. Perjantaina kävin myymässä auton takaisin liikkeelle. Uusi auto on tilattu, ja tulee vuodenvaihteessa. Tarvittaessa voin kirjoittaa tänne puheena olevan auton rekisteritunnuksen. Epäilevä voi halutessaan selvittää että auto oli vajaan viikon minun omistuksessani, ja nyt taas autoliikkeen omistuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe