Miksi seksiä?

seksitön

Olen kai jotenkin ajautunut selibaattiin, ei mitenkään tietoinen valinta olenhan kuitenkin nauttinutkin seksistä. En koe tätä miksikään ongelmaksi, seksi vaan ei liiemmin kiinnosta eikä oikeastaan yleensä tule mieleenkään. Olen nainen ja exä on kai jotenkin seksiriippuvainen , kun vielä vuosienkin jälkeen jaksaa vongata ja mua ei kertakaikkiaan kiinnosta ja nyt se joutuukin juoksemaan maksullisissa. Ihmettelen tässä, että mikä ihmeen oletus on että ihmisen pitäisi olla kiinnostunut seksistä ja selibaatti olisi jotenkin vaikeaa. Oikeastaan paljon helpompi elää ilman tuollaista ylimääräistä rasitetta.

4

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olet siis aseksuaali.

    • ehkä pian EX

      Minusta se on väärin, kun vaimoni on päättänyt yksipuolisesti lopettaa seksin. Naimisiin mennessä ei asiasta ollut mitään puhetta, että näin kävisi. Seurusteluaikana oli asia päinvastoin, eli seksiä oli paljon, ja nautin siitä. Nyt kahdenkymmenenviiden vuoden jälkeen olen ollut ilman pian viisi vuotta. Vieraissa en ole käynyt, mutta olen pikkuhiljaa ajatellut avioeroa. Jos edes jonkinlaisen perustelun saisi, niin asian voisi ymmärtää, mutta saan vastaukseksi vai lauseen "ei kiinnosta" Vuosiin en ole alastonta vaimoani edes nähnyt, mutta ei hän eroamisestakaan ole puhunut. Idioottihan olen, kun en ole suhteesta lähtenyt, mutta tottumus toiseen ja vielä kotona olevat lapset kai ovat jarruni olleet.

      • puutteessako

        Mikset puhu vaimon kanssa, kysy että saatko hakee muualta jos hän ei anna.


    • sarkkuli2

      Mullakin mies on lopettanut seksin yksipuolisella päätöksellä, viime kerrasta on puoli vuotta, kohta ei enää kestä tätä selibaattia, vieraisiin meno on kyllä käynyt mielessä jo aika usein, ja eroottisia unia näkee melkein joka yö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27976
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      203
      17906
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      355
      9388
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6385
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4193
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3803
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      35
      2020
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1487
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1187
    Aihe