Mikä on paras kamera ja objektiivi kivien kuvaukseen?
Paras kamera ja objektiivi kivien kuvaukseen
Kivi_
7
169
Vastaukset
- Vastakyssä
Mikä saa sinut esittämään kysymyksesi nimenomaan Canon-palstalla?
- Stemu
canon 1000D,yli 50k lauottu ja 18-55 mm kittizoom.
- Jukka1975
Sellainen joka toimii ja on mukana.
- mestaritrolli
Kivi_, olen tavannut sinut jossain muuallakin. Sielläkin kysyit ilmeisesti vähän tyhmän kysymyksen, koska siihen ei tullut yhtään vastausta. Oletko kenties säälittävän huono trolli?
- Kivi_
En olen kivi. Kivet ovat elämä ja rakkaus.
- kiviin
Kaikki Canonin Makrot ja Tamron 90mm makro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220