yleinen puheenaihe ja vitsi että yritit mua? mulle ei kukaan sun kaveri sanonut siitä halaistua sanaa. epäsuoria, todella epäsuoria vihjailuja tuli, mutta vain pari kertaa.
ai oliko se joku
8
111
Vastaukset
- 9241241981294
Yrittäminen on ehkä vähän vahva ilmaisu, jos olisi minulle. Sanotaanko näin, että halusin tutustua ja katsoa minkälainen luonne sulla mahtaa olla. Ei selvästikään ollut mikään match made in heaven, koska mun oli hyvin vaikea puhua sulle ja sun oli hyvin vaikea puhua mulle, joten ihmekös että asiat meni niin kuin meni. Ei sovittu yhteen.
- not a quitter
joskus tunteet ja epäselvyys vie sanat, siihen auttaa vain tiivis yhdessäolo, tiedän sen kokemuksesta
onko kiva olla luovuttaja? - 98274912874214
not a quitter kirjoitti:
joskus tunteet ja epäselvyys vie sanat, siihen auttaa vain tiivis yhdessäolo, tiedän sen kokemuksesta
onko kiva olla luovuttaja?No tunteetkin hävisi siinä matkan varrella, joten siinä vaiheessa on aika luontevaa luovuttaa. Ei meillä oikeasti ollut mitään yhteistä. Sitten minua rupesi ärsyttämään se yleinen parittamismentaliteetti joka siinä ympärillä velloi. Ikään kuin en saisi itse valita seuraani, vaan muut valitsevat sen minulle, vaikka koin ettet sitten ollutkaan hirveästi minun tyyppiäni, mikä vain tuli entistä selvemmäksi mitä enemmän sinuun/häneen tutustuin.
- outoa tosiaan
Aika ihmeellistä ,jos joku sanoisi jotakin ,josta asianomainen ei ole sanonut koskaan mitään
- Tiedäthän sinä
kuitenkin totuuden, sen ne minulle kertoivat.
Kyllä ne kertoo kun osaat oikeilla sanoilla kysyä. - mitä hirnut vittu
olet aika hyökkäävä ja syyllistävä
voi voi ei tuollaiseen kannata tutustua jotenkin tekee mieli vaan paeta paikalta - ei se mennyt niin
Ei, ei todellakaan! Ehdottomasti ei mikään vitsi, ei ei ei. Ei todellakaan mikään yleinen puheenaihe, enkä edes kenellekään kaverille kertonut mitään. En oikeasti edes ole puhunut todellakaan mitään sellaista heille kenellekään. Päättelivät epäsuorasti varmaan itse siitä mitä kirjoitin silloin, ei muuta, koska sain moitteet itselleni siitä. Varmaankin siitä syystä jotain todella epäsuoraa ovat saattaneet sanoa, mutta oikeasti eivät tiedä mitään ja aivan varmasti ovat senkin jo unohtaneet jos edes ikinä ovat tienneet yhtään mitään mistään.
Et ole mikään vitsi minulle, oikeasti. Olen aivan tosissani sinun suhteesi. Jos ovat naureskelleet jollekin, niin ovat sitten keksineet päästänsä jotain aivan omaa. Olenhan minäkin joillekin vitseille naureskellut, mutta koskaan en minä sinulle ole kertaakaan naureskellut enkä vitsin vitsiä sinusta vääntänyt ikinä. Minä en sinulle ole koskaan ole naureskellut, ehen! En koskaan. Ihan tosissani tässä olen aina ollut, ettäs sen tiedät- Kirjotitpa pitkän
kirjoituksen mutta kuitenkin ihan turhaan, kun alotus ei ollu sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760