Aiemmin sentään riitti, että Phj kaupunginhallinnon kimurantimmat asiat ratkottiin Hallinto-oikeudessa. Nyt valtaosa konkareiden tuloksista on Ho,n lisäksi lähetetty poliisilla ja osa päätöksistä mätänee KOH,ssa.
Todellakin, kaupunginhallituksen¨ virkamiesten keksimät kiemurat ovat jo niin vaikeita ja sekavia, että myös Ylivieskan käräjäoikeus paneutuu muutaman kerran nykyhallinnon juosten kustuun tyranniaan, löytääkseen jonkun tolkun, miksi hallinto jumii, kuka olikin suurin kaikista ja toivottu, mutta pelätty tuomio jyrähdetään ulkopuolisen suulla yli ahdistuneen paikkakunnan.
Käräjäoikeusaste on merkityksellinen ja yhteiskuntarauhan takia tarpeen, jotta vastuuseen valittavat päättäjät voisivat palata alkuperäiseen tehtäväänsä, eli kaupunkilaisten asioista päättämään.
Pyhäjärvellä edistymistä?
20
344
Vastaukset
- Äänestetään
Tikanmäen hallintotavalla on suunnitelma B valmiina, hän tekee täyskäännöksen ja jatkaa etenemistä.
Hän ei myönnä häviötään, ei ikinä. Mutta sehän onkin huonon häviäjän tunnusmerkki.- kannatus alimmillaan
Proon katkerat hätähuudot jatkuu.
- herättääkö
kannatus alimmillaan kirjoitti:
Proon katkerat hätähuudot jatkuu.
luottamusta, jospa viimein alkaa huudot kuulua. Ihan vaan tavallisen kuntalaisen
silmin katsottuna, ymmärtäneekö hallitus pyytää eroa....jos ei, odotan että
valtuusto toimii...olisi pitänyt toimiaaikaa sitten.
Kalevasta lainattua.
"Mutta Tita Rinnevaaran oikaisuvaatimukseen vastaaminen sen sijaan on vasta tulossa kunnanhallituksen käsittelyyn.
”Tämä asia on ollut meiltä hukassa. Nyt se on löytynyt”, todistelutarkoituksessa tiistaina Ylivieska-Raahen käräjäoikeudessa kuultu kunnanhallituksen puheenjohtaja Jukka Tikanmäki selitti.
Oikaisuvaatimus käy ilmi muun muassa vahingonkorvauskanteesta, jossa Rinnevaara vaatii Pyhäjärveltä korvauksia kokemastaan syrjinnästä. Kaupungille kerrottiin sen sisällöstä viime keväänä.
”On se tullut mulle tiedoksi, mutta se on mennyt multa ohi”, Tikanmäki kuvaili.
Tita Rinnevaaraa edustava asianajaja Esa Puranen kysyi, eikö Tikanmäki ole kunnanhallituksen puheenjohtajana velvollinen lukemaan hänelle saapuvia asiakirjoja.
”Kyllä olen (lukenut) mutta ajatuksena se on mennyt ohi.”
Oikaisuvaatimusta käsitellään kunnanhallituksessa ensi viikolla. Jukka Tikanmäen mukaan Rinnevaaran oikaisuvaatimuksen lisäksi monta muutakin asiaa on jäänyt Pyhäjärvellä käsittelemättä.
”Kun organisaation on ollut vähän ohut.”"
- vastuu itkuista
Vaan niitäpä huutoja ei maksateta syyttömillä.
- eikä ihme
kannatus on nyt pohjalukemissa.
- parantumaton.
Kannatuksella, jolla harjoitetaan omia kostotouhuja ja vahingonteko maksatetaan muilla, ei kyllä kannata leuhottaa.
Vain lapsellinen narsisti ratsastaa kannatuksellaan ja vain idiootit kannattavat narsistia ja tukeutuvat narsistin pohjattomaan ahneuteen pitää langat hyppysissään. - Totta 100%
Vissi ero.
Nykyisellä menolla Pyhäjärven kaupunki ja kaupunkilaiset tuhoavat itse itsensä sisältäpäin.- kaikki tajuaa.
proo sitä yrittää kaiken keinoin.
- kaikki tajuaa
kaikki tajuaa. kirjoitti:
proo sitä yrittää kaiken keinoin.
jäi lause kesken, piti olla proo sitä yrittää kaikin keinoin estää.
- ulosajo
Olen melko varma, että kaveruksilla unohtui laittaa turvavyöt kiinni Rinnevaara-päätöksessä.
- omasta halustaan.
sehän erosi vuosia sitten.
- öasldgjkg
omasta halustaan. kirjoitti:
sehän erosi vuosia sitten.
Niinkö?
- pääläri-erkki
Kohta pääsöö puolukkaan toverit!!
- ulosajo
Olen melko varma, että kaveruksilla unohtui / unohtuu laittaa turvavyöt kiinni Rinnevaara-päätöksessä.
- tielläpysynyt
Ulosajajan olisi kannattanut pitää turvavyöt kiinni kun kärry karkasi käsistä niin ei olisi jäänyt jankutusvaihde päälle.
- ulosajo
Teko on rangaistava, vaikka syrjivää tarkoitusta ei voida näyttää toteen. Riittää, että työntekijä on joutunut epäedulliseen asemaan kielletystä syystä ja että tämä johtuu työnantajan toimista. Työnantaja voidaan tuomita työsyrjintärikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Olen melko varma, että kaveruksilla unohtui / unohtuu laittaa turvavyöt kiinni Rinnevaara-päätöksessä. - HOUUUUU
Hävetkää ja haukkukaa itsenne.
- ONNITTELUT
Pyhäjärvellä on edistymistä sen verran kuin olet edistynyt. Peili kertoo.
- Ei valittamista
Oikein hyvin meillä menee
- ulosajo
Olen melko varma, että kaveruksilla unohtui / unohtuu laittaa turvavyöt kiinni Rinnevaara-päätöksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760