Miten putkijuopot hoidatte kauppareissut?

kysyn vaan.

Ajokunnossa kun ei tietenkään olla, reissu pukkaa ahdistuksen ja tuskanhien päälle ja paskatkin voi tulla housuun. Vai onko kauppanne ihan kodin lähellä?

9

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      no yritän aamuks säästää aina muutaman rohkaisukaljan jotta uskaltaa sinne kauppaan mennä

    • ei kauppareissuja

      Ostan kerralla niin paljon kaljaa ja viinaa, että varmasti riittää koko putken ajaksi.

    • Paska Jaakko

      Itse en uskallakaan. Ei ne packat housuun pelota, mutta se henkinen pelko. Ostankin yleensä viinaa kerralla kunnolla, että pärjää sen 2-3 viikkoa vähintään ja pidän huolen, että viimeiseksi jää se 1-2 laatikkoa olutta. Onneksi ruokaa saa kotia tilattua.

    • kotipanimomies

      rahaa ja juomaa jemmaan.monesti sisulla joutunut menemään
      hakemaan kamalassa kanuunassa paskat housussa täydennystä.
      Yleensä taksilla täsmäostokset. tärkeää ostaa kerralla enemmän ja piilottaa
      rahaa varmaan jemmaan, jos lompakko häviää tai vaimo varastaa.enää ei siitä pelkoa
      nyt helpompaa kun kotipanimo takaa varman tuotannon=)

    • Kaverit auttaa

      Kaverijelppiä. Elikkä harvemmin kaikki kaverit on yhtä aikaa putkessa niin joku voi tuoda autolla lisää juotavaa ja ruokaakin. Muuten on heti aamusella otettava rauhallisesti tasoittavaa, tyhjentää suoli ja sitten rohkeasti matkaan. Oma lähisiwa on kylläkin ihan nurkan takana mutta siellä on aina saakelinmoinen jono.

    • 9+9

      Autolla lähikauppaan ostoksille. Ei ne polta.

      • ajo mies

        Eräs tuttava kävi hakemassa mopolla ärrältä lisää juotavaa kesken putken.

        Sekaisin kuin seinäkello joten piti visiirin kiinni sisälläkin mutta huomasihan se täti ja naureskeli vaan että onpas ujo mies mutta ei soittanut kytille.


    • perseenhaju..

      Monesti kaverin kyydillä, monesti pyörälläkin. Joku puhu täällä kuntoilusta niin pyörällä se 3 kilsaa on jees sinne kauppaan ja takaisin. Tosin penkki haisee aina pyörässä ihan perseelle, sen jälkeen.

    • 3,5h auringonlaskuun

      Odottelen iltaan ja hiippailen piemeän turvin kauppaan, jossa ikää kuin ripeästi hiipien hoidan pakolliset ostokset eli einekset, oluet ja tupakat. Alkoon uskaltautuminen vaatii jo paljon paremmassa kunnossa olemista tai sitten vaihtoehtoisesti jonkun kaverin nakittamista sinne menemiseen, joten usein on kuraolueeseen tyydyttävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe