nyt on kiire

jep jep

Joo siis viikonpäästä pidän bileet olen siis 14. Ja leikki ja peli ideoita toivoisin. Juhliin tulee viisi minun ikäistä tyttöä
ja se semmonen kävely ulkona on jo suunniteltu valmiiksi. Mutta siis niitä ideoita nopeasti tulemaan kiitosta

7

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhemmi

Laitan tänään myöhemmin vinkkejä:)

• jotai apuja

Tai laitan nyt
        Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.

• jep jep
        jotai apuja kirjoitti:

Tai laitan nyt
        Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.

Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein

lisää, lisää

• ?halloween?
        jep jep kirjoitti:

Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein

lisää, lisää

Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?

• jep jep
        ?halloween? kirjoitti:

Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?

siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään

• vinkkeij
        jep jep kirjoitti:

siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään

Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä

• jep jep
        vinkkeij kirjoitti:

Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä

Juu u olen kaatonu mutta nää ei siis ole mun ekat vaan oisko jo jopa viidennet bileet niin en viitsisi niitä samoja leikkeja ottaa uudestaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe