Joo siis viikonpäästä pidän bileet olen siis 14. Ja leikki ja peli ideoita toivoisin. Juhliin tulee viisi minun ikäistä tyttöä
ja se semmonen kävely ulkona on jo suunniteltu valmiiksi. Mutta siis niitä ideoita nopeasti tulemaan kiitosta
nyt on kiire
7
103
Vastaukset
- myöhemmi
Laitan tänään myöhemmin vinkkejä:)
- jotai apuja
Tai laitan nyt
Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms. - jep jep
jotai apuja kirjoitti:
Tai laitan nyt
Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein
lisää, lisää - ?halloween?
jep jep kirjoitti:
Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein
lisää, lisääLeikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?
- jep jep
?halloween? kirjoitti:
Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?
siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään
- vinkkeij
jep jep kirjoitti:
siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään
Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä
- jep jep
vinkkeij kirjoitti:
Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä
Juu u olen kaatonu mutta nää ei siis ole mun ekat vaan oisko jo jopa viidennet bileet niin en viitsisi niitä samoja leikkeja ottaa uudestaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976