Joo siis viikonpäästä pidän bileet olen siis 14. Ja leikki ja peli ideoita toivoisin. Juhliin tulee viisi minun ikäistä tyttöä
ja se semmonen kävely ulkona on jo suunniteltu valmiiksi. Mutta siis niitä ideoita nopeasti tulemaan kiitosta
nyt on kiire
7
109
Vastaukset
- myöhemmi
Laitan tänään myöhemmin vinkkejä:)
- jotai apuja
Tai laitan nyt
Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms. - jep jep
jotai apuja kirjoitti:
Tai laitan nyt
Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein
lisää, lisää - ?halloween?
jep jep kirjoitti:
Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein
lisää, lisääLeikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?
- jep jep
?halloween? kirjoitti:
Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?
siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään
- vinkkeij
jep jep kirjoitti:
siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään
Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä
- jep jep
vinkkeij kirjoitti:
Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä
Juu u olen kaatonu mutta nää ei siis ole mun ekat vaan oisko jo jopa viidennet bileet niin en viitsisi niitä samoja leikkeja ottaa uudestaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126