Joo siis viikonpäästä pidän bileet olen siis 14. Ja leikki ja peli ideoita toivoisin. Juhliin tulee viisi minun ikäistä tyttöä
ja se semmonen kävely ulkona on jo suunniteltu valmiiksi. Mutta siis niitä ideoita nopeasti tulemaan kiitosta
nyt on kiire
7
149
Vastaukset
- myöhemmi
Laitan tänään myöhemmin vinkkejä:)
- jotai apuja
Tai laitan nyt
Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms. - jep jep
jotai apuja kirjoitti:
Tai laitan nyt
Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein
lisää, lisää - ?halloween?
jep jep kirjoitti:
Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein
lisää, lisääLeikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?
- jep jep
?halloween? kirjoitti:
Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?
siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään
- vinkkeij
jep jep kirjoitti:
siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään
Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä
- jep jep
vinkkeij kirjoitti:
Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä
Juu u olen kaatonu mutta nää ei siis ole mun ekat vaan oisko jo jopa viidennet bileet niin en viitsisi niitä samoja leikkeja ottaa uudestaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406