nyt on kiire

jep jep

Joo siis viikonpäästä pidän bileet olen siis 14. Ja leikki ja peli ideoita toivoisin. Juhliin tulee viisi minun ikäistä tyttöä
ja se semmonen kävely ulkona on jo suunniteltu valmiiksi. Mutta siis niitä ideoita nopeasti tulemaan kiitosta

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhemmi

      Laitan tänään myöhemmin vinkkejä:)

      • jotai apuja

        Tai laitan nyt
        Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.


      • jep jep
        jotai apuja kirjoitti:

        Tai laitan nyt
        Tee sellasta ohjelma ehdotuksia joka teidän ikäisille on sopivaa ellette halua leikkiä, mutta voisit vaikka järkätä jotain pelejä ja ohjelmaa missä pääsette käyttämään päätänne esim. Tietokisaa ja jotain pelejä joita on kopioitu esim vinoshowsta ja muutatte ne halloween tyylisiksi. Sitt voitte myös tehä sellasen pelkokertoimen,jossa pitää maistaa, haistaa, koskea tms.

        Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein

        lisää, lisää


      • ?halloween?
        jep jep kirjoitti:

        Kiitos avusta ja joo mulla on siinä kävelyssä sillain et on kulhoja jasit siel on just kaikkee mömmöö ja avain ja sillee et siin on niinkö tavallaq sitä pelkokerrointa ;). Ja oon ittekki ajatellu sitä et ottaa just esim siitä vinoshowsta jotai ja tällein

        lisää, lisää

        Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?


      • jep jep
        ?halloween? kirjoitti:

        Leikittekste niitä lasten leikkejä vai teettekö jotain teidän ikäsille sopivaa?

        siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään


      • vinkkeij
        jep jep kirjoitti:

        siis niinkun kaikkea hauskaa ja pelottavaa ;) mutta kun en keksi mitään

        Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä


      • jep jep
        vinkkeij kirjoitti:

        Ootko kattonu muista halloween keskusteluista tääl suomi24 löytyy hyviä vinkkejä

        Juu u olen kaatonu mutta nää ei siis ole mun ekat vaan oisko jo jopa viidennet bileet niin en viitsisi niitä samoja leikkeja ottaa uudestaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe