Näitä ei kannata ainakaan asentaa. Minun parvekelasituksen eka luukku ei aukea kuin eestakaisin rynkyttämällä. Huoltomies kävi paikalla ja sanoi, että ei mitään vikaa ja siinä kannattaa käyttää vaan voimaa. On siis ilmeisesti ominaisuus. En suosittele.
Lumon parvekelasit
6
3258
Vastaukset
- asdfghyjukiolpö
No onhan siinä jokin vika.
Vaadi se korjaus tai korjaa itse. Katsot vaan mikä ahistaa ettei meinaa aueta. - Olet oikeassa
Pitänee keväällä taas palata asiaan ja vaatia uutta korjausta. Nyt ei enää luukkuja tarvi aukoa pitkään aikaan.
Ei ole Lumonit hyviä muutenkaan kun lasien raot on niin suuria, että kärpäset pääsee parvekkeelle. Niitä sai hävittää kesällä 3-5 kpl joka päivä. Olen aiemmin asunut kerran asunnossa, jossa oli lasitetut parvekkeet ja ei kyllä tällaisia ongelmia ollut ollenkaan. En muista niiden lasien merkkiä.- kelvoton riikku
Minulla tosi hyvät kokemukset ison parvekkeen Lumonin laseista, jotka olivat edellisessä asunnossani. Nyt samankokoinen parveke ja Riikkurakenteen lasit ja ihan kelvottomat verrattuna Lumoniin. Vettä tulee oikein kunnolla lattialle.
- hajoskohan ne
Jäätyykö teijän muitten parvekelasit näillä keleillä yhteen kii?
- Ei_järjestelmävika
Mutsilla sama vika. Asennusvirhe. Lasit ovat asennettu liian pienillä välyksillä eivätkä mahdu aukeamaan/sulkeutumaan. Mutsilla ei mene 1.lasi kunnolla kiinni, kun yläkulma jää kantamaan.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä Lumonin parvekelaseista.Ei mene kiinni ensimmäinen lasi lainkaan, ottaa näköjään kiinni alareunaan.Korjattu takuuna pariin kertaan.Lumonilta on myös tarjottu huoltoapua?Se muuten ihmetytti,että huolto olisi ollut n.300e.Kyllä nykyään on kaikki huonompaa laatua en olis vaihdattanut laseja jos olisin tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207