Joonas Hytönen on tosi kova karju, melkein 30-vuotias äijä seurustelee just 18 täyttäneen lapsen kanssa. Varmaan tuntee itsensä kovaksi äijäksi... onko sillä jotain kytkentöjä Timpeen , kun kumpikin tuntee veto henkisesti
JOONAS HYTÖNEN LAPSEN...
63
29292
Vastaukset
- jackson18
saman asian, meinasin OKSENTAA, eihän tyttö ollut kuin 18 ja joonas on sentään melkein 30-vuotias, joonas on kyllä "kova karju"
- Mt3
Eikö sen isällä ole joku 40 vuotta itseään nuorempi?
- 7-up
"joo mäki luin seiskasta".. heh!
- HELENA VIHANNISTA
Alkaa tulla esille kaikenlaisia sairaita asioita noista julkkiksista, kun vähän kaivellaan asioita... häpeä joonas, vaikka et rikosoikeudellisesti olekkaa tehnyt mitään väärin, mutta moraalisesti tuomittavaa...
- ei ymmärrä
Mitä hävettävää Joonaksella siinä on, jos joku pikkupimu pitää Joonaksen munasta!
- Pienimunainen..
Toi Hytösen "ÄIJÄ"!!
- JUKKA9287W36
En tarkoittanut että joonas olisi tehnyt rikoksen , vaan moraalisesti väärin. ajattele omalle kohdalle, jos sinun 18-vuotias tyttäresi seurustelisi 30-vuotiaan äijän kanssa. tulisi varmaan vähän hyväksikäytönmaku mieleen... jatkakoo joonas minun puolesta vaikka hommiaan, mutta minun moraali ei kestä tälläistä.
- AIKUINEN MIES
aika ihmeellistä touhua!!!!
- jasper
Tunnen monia pariskuntia, joissa mies on yli 10 vuotta vaimoaan vanhempi,ihan normaali ihmisiä, joten ei tuossa yhtään mitään erikoista ole.
- Minttu
Ei 12 vuoden ikäero ole paha, suurempiakin ikäeroja on.
- Sally
Joo, mut aatteles sitä, kun Vesku Loiri aikoinaan meni naimisiin Stina Toljanderin kanssa. Loiri on syntyny 1945 ja Stina 1973. Laskepa siitä ikäero. Enkä muista oliko Stina vielä edes 20, kun alkoi oleen Turhapuron kanssa ;-).
- äkkälämies
eikä se jäänyt isällisen ohjauksen ja kädestäpitämisen asteelle vaan on tullu tehtyä jotain mistä on kaksi eläävää todistetta....
- äkkälämies
muuten Anssi Kelaa, sehän tapasi muijansa riparilla ja tää tyttis oli isosena, eiks näin menny? Oliks Kela 15 vai 16 kun ne ekankerran hässi? Oho, uuden skandaalin paikka?
- tuomari hurmio
hyvä juttu hytöselle. Se oli mielestäni rikos kun tää molopää oli Karita Tuomolan kaa vaikka karita on sata pykälää Joonasta ylempänä noin persoonana.
- ARTSIPARTSI
VANHAA MAKKARAAKAAN, nuorempaa vaan tilalle, saa olla kova karju kun itse 30kymppinen ja lapsi 18vuotias elämänkokemukseltaan vähäinen, SENKIN SAIRAAT PEDOFIILIT EIKÖ TEILLÄ OLE MINKÄÄNLAISTA MORAALIA?
- STADIMAN85
ETTÄ NAISET ON SELLAISIA HUORIA JOTKA ANTAA PERSETTÄ JA PIMPPIÄ OLI ÄIJÄ VAIKKA 100 VUOTIAS KUNHAN RAHAA JA MAINETTA RIITTÄÄ!!
TAJUTKAAHAN JO, EI TAVALLISILLA TYÖLÄISILLÄ OLE MITÄÄN MUUTA KUIN KUPPAINEN ELÄMÄ!- AKICCA
ÉI SE HYTÖSEN LAPSIVAIMOM SEURUSTELIS JOONAKSEN KANSSA JOS SE OLISI TAVALLINEN DUUNARI, SILLÄ SE ON IHAN PERSEEN NÄKÖINEN, YRITTI SE ISKEÄ MUA KERRAN, MUTTA SANOIN SILLE ETTÄ MISSÄS KARITA ON? NIIN JÄBÄ ALKAA PUHUUN JOSTAIN OHJELMISTA...KUMMA TYYPPI
- justjoo
niin just, tekisit säkin jotain elämälles ni voisit saadakin naisia, eikä tarttis täällä palstalla uikuttaa.
- STADIMAN85
justjoo kirjoitti:
niin just, tekisit säkin jotain elämälles ni voisit saadakin naisia, eikä tarttis täällä palstalla uikuttaa.
KUULUISA, RIKAS TAI MUSTA NIIN EN VOI OTTAA VÄKISINKÄÄN KOSKA KUN OLEN VALKOINEN NIIN JOUDUN SIITÄ LINNAAN. JOS OLISIN MUSTA NIIN SAISIN RAISKATA ILMAN TUOMIOITA. JOS OLISIN RIKAS JULKKIS NIIN 100000 NAISTA OLISI EDESSÄNI HAARAT LEVÄLLÄÄN KOSKA NAISET ON RIKKAIDEN PERÄSSÄ JUOKSEVIA HUORIA!
- Heheh
STADIMAN85 kirjoitti:
KUULUISA, RIKAS TAI MUSTA NIIN EN VOI OTTAA VÄKISINKÄÄN KOSKA KUN OLEN VALKOINEN NIIN JOUDUN SIITÄ LINNAAN. JOS OLISIN MUSTA NIIN SAISIN RAISKATA ILMAN TUOMIOITA. JOS OLISIN RIKAS JULKKIS NIIN 100000 NAISTA OLISI EDESSÄNI HAARAT LEVÄLLÄÄN KOSKA NAISET ON RIKKAIDEN PERÄSSÄ JUOKSEVIA HUORIA!
Jos tossa kylällä ympärilleen kattoo niin heti näkee n. 100 johon kuvauksesi sopii ja silti niillä on naiset. Mitä tästä voi päätellä?
- STADIMAN85
Heheh kirjoitti:
Jos tossa kylällä ympärilleen kattoo niin heti näkee n. 100 johon kuvauksesi sopii ja silti niillä on naiset. Mitä tästä voi päätellä?
OLET NÄHNYT UNTA!
- Ihmettelen vaan...
STADIMAN85 kirjoitti:
OLET NÄHNYT UNTA!
Jos naiset ovat kaikki huoria (Jopa äitisi?!?!) oletko ikinä kokeilla jos vaikka miehen kanssa voisi onnistua uskollinen parisuhde paremmin?
Jos tuo ei maistu niin kannattaa jatkaa "sen oikean" naisen etsintää ja ehkä miettiä omia asenteitaan uudelleen... - STADIMAN85
Ihmettelen vaan... kirjoitti:
Jos naiset ovat kaikki huoria (Jopa äitisi?!?!) oletko ikinä kokeilla jos vaikka miehen kanssa voisi onnistua uskollinen parisuhde paremmin?
Jos tuo ei maistu niin kannattaa jatkaa "sen oikean" naisen etsintää ja ehkä miettiä omia asenteitaan uudelleen...JA MIESTÄ EN PANE SE ON SALETTII! VAAN KAVERISUHDE EI MUUTA, OLEN HETERO!
KAIKKI MUUT ON HUORIA PAITSI MUN MUTSI! ÄLÄ SEKOTA SITÄ TÄHÄN! - Huom!
STADIMAN85 kirjoitti:
JA MIESTÄ EN PANE SE ON SALETTII! VAAN KAVERISUHDE EI MUUTA, OLEN HETERO!
KAIKKI MUUT ON HUORIA PAITSI MUN MUTSI! ÄLÄ SEKOTA SITÄ TÄHÄN!Muutko naiset ovat maksun ottaneet ja mutsisi on antanut ilmatteeksi?
(Ilmankos on tullut halpa hallin tavaraa pihalle) - STADIMAN85
Huom! kirjoitti:
Muutko naiset ovat maksun ottaneet ja mutsisi on antanut ilmatteeksi?
(Ilmankos on tullut halpa hallin tavaraa pihalle)MAKSUSTA, VAAN ÄMMÄT OVAT LUONTEELTAAN HUORIA. JA MÄ PROVOSOIN VAAN KUN EI OLE NYT MUUTAKAAN, HEHEHEHEE!
KIVA KATSOA KUN IHMISET PITÄÄ TYHMÄNÄ! - horatsua
STADIMAN85 kirjoitti:
MAKSUSTA, VAAN ÄMMÄT OVAT LUONTEELTAAN HUORIA. JA MÄ PROVOSOIN VAAN KUN EI OLE NYT MUUTAKAAN, HEHEHEHEE!
KIVA KATSOA KUN IHMISET PITÄÄ TYHMÄNÄ!Johonkin sunkin kai tätyy pussis tyhjennellä, vai riittääkö vanha karvahattu?
- Justjoo
STADIMAN85 kirjoitti:
MAKSUSTA, VAAN ÄMMÄT OVAT LUONTEELTAAN HUORIA. JA MÄ PROVOSOIN VAAN KUN EI OLE NYT MUUTAKAAN, HEHEHEHEE!
KIVA KATSOA KUN IHMISET PITÄÄ TYHMÄNÄ!Nyt ei kukaan enää usko että huijaat. Varmana oot surkeissas sielä.
- STADIMAN85
horatsua kirjoitti:
Johonkin sunkin kai tätyy pussis tyhjennellä, vai riittääkö vanha karvahattu?
ON LIIAN LIKAISIA!
- STADIMAN85
Justjoo kirjoitti:
Nyt ei kukaan enää usko että huijaat. Varmana oot surkeissas sielä.
IHAN SAMA MITÄ AJATTELET:)
- jokunen
STADIMAN85 kirjoitti:
IHAN SAMA MITÄ AJATTELET:)
Read me
- nainen
STADIMAN85 kirjoitti:
Hohhoijaa, ei voi muuta kun nauraa, Onnea valitsemmallasi tiellä :) Toivoopi ilmesesti siis huor eiku nainen
- näkee monenlaista
Siis sehän riittää näille itseään hakeville teineille et on vaan julkkis, jos esim. joku Martti Syrjä olis joku hitsari tuskin teinit pyöris sen ympärillä(JA NYT EN TODELLAKAAN VÄITÄ ETTÄ KYSEINEN HENKILÖ OLISI TEHNYT MITÄÄN TÄMÄN KALTAISTA) vain esimerkkinä tai vaikkapa Remu.Olen vain nähnyt kuinka pikkupimpat käyttäytyy(työni puolesta).SIIS VIELÄ KOROSTAN KUMPIKAAN EI TODELLAKAAN OLLUT KIINNOSTUNUT NÄISTÄ)
- saman
STADIMAN85 kirjoitti:
siis jos olisit tekisit saman.Säälittävää et ainoo peruste on kateus
- Dutson
Jos 30 ja 18-vuotiaat seurustelevat on jommankumman tultava jutuissa huomattavasti vastaan.
- the man23
Minä olen 23 v. mies ja tyttöystäväni on 34 so what ?
Tapasin hänet kun olin 20.- Olkoon
Sano sama 20vuoden kuluttua!! Olet potentiaalinen Timpe 2.
- ei ikäero vaan kypsyysero
rikoslaissa arvioidaan seksiosapuolten henkistä kypsyyttä. Ja jos Joonas on vielä samalla tasolla kuin vuosi-pari sitten niin saattaa hyvinkin olla 18 vuotiaan lapsen tasolla. Joten tasaveroisia ovat Joonas ja lapsi. Ei rikosta siis. Mutta tietenkään Joonaksellakaan ei ole oikeutta käyttää tätä lasta hyväksi jos ilmenee että 18 vuotias on lapsen tasolla, silloin se on rikos vaikka Joonas olisi kuinka lapsellinen
- kerttu
jos molemmat ovat täysi-ikäisiä, ei tule mitään tuomiota vaikka kuka olisi millä tasolla henkisesti! sitä paitsi mitä se kenellekään kuuluu, joonaksen ja tytön oma asia on punnita omaa suhdettaan. kymmenen vuoden ikäero ei ole maailmanloppu, mistä te tiedätte kuinka hyvin he sopivat yhteen? tyttö on täysi-ikäinen, ja mahdollisesti aikuinen myös henkisesti, ja joonas on vajaa kolmekymppinen mies, ja niin aikuinen kuin mies voi olla. miehet kun ovat aina vähän lapsia.
pah teidän kanssanne. kukaan käytä ketään hyväkseen. nuoria ihmisiä molemmat. - Jammu-Setä
kerttu kirjoitti:
jos molemmat ovat täysi-ikäisiä, ei tule mitään tuomiota vaikka kuka olisi millä tasolla henkisesti! sitä paitsi mitä se kenellekään kuuluu, joonaksen ja tytön oma asia on punnita omaa suhdettaan. kymmenen vuoden ikäero ei ole maailmanloppu, mistä te tiedätte kuinka hyvin he sopivat yhteen? tyttö on täysi-ikäinen, ja mahdollisesti aikuinen myös henkisesti, ja joonas on vajaa kolmekymppinen mies, ja niin aikuinen kuin mies voi olla. miehet kun ovat aina vähän lapsia.
pah teidän kanssanne. kukaan käytä ketään hyväkseen. nuoria ihmisiä molemmat.odotatko ja katsotko sinisilmäisesti. Kun sinun lapset ovat 16v jos tulisin pitämään kyr..karnevaalit sinun luoksesi??
- OLI OIKEASSA
Jammu-Setä kirjoitti:
odotatko ja katsotko sinisilmäisesti. Kun sinun lapset ovat 16v jos tulisin pitämään kyr..karnevaalit sinun luoksesi??
kyllä Jammu-setä kiteytti tämän kekustelun ajatuksen. ajatelkaaka jos tosiaan teidän 15-vuotias tytärenne seurustelisi 35 vuotiaan äijän kanssa, tuskin olisitte enään niin suvaitsevaisia.
- äiti
OLI OIKEASSA kirjoitti:
kyllä Jammu-setä kiteytti tämän kekustelun ajatuksen. ajatelkaaka jos tosiaan teidän 15-vuotias tytärenne seurustelisi 35 vuotiaan äijän kanssa, tuskin olisitte enään niin suvaitsevaisia.
Tämä on tosi arka puheenaihe meidän perheessä. Tyttäremme ihastui 35 v vanhempaan mieheen 16 vuotiaana. Asia tuntui silloin ylitsepääsemättömän vaikealta. Yritimme kaikkemme, jotta suhde loppuisi, muttemme onnistuneet. Haimme apua lastensuojeluviranomaisilta, poliisilta, nuorisotyöntekijöiltä jne. Kaikki vain "levittelivät" käsiään, ei kuulemma voinut tehdä mitään, koska tytär oli 16 täyttänyt. Puhe ei tyttären kanssa auttanut, vaikka muutoin olimmekin todella hyvissä väleissä hänen kanssaan. Tytär ei juuri ollut edes seurustellut aikaisemmin ja nyt hän oli rakastunut "kuolettavasti". Jouduin hakemaan tuossa tilanteessa apua lääkäriltä itselleni, jotta jaksaisin eteenpäin.
Tuosta kaikesta on nyt kulunut aikaa reilut 2 vuotta ja tytär on muuttanut pois kotoa, ei kuitenkaan tämän miehen luo. Heidän seurustelunsa kuitenkin on jatkunut näihin päiviin asti ja jatkunee ilmeisesti edelleen. Emme puhu asiasta, kaikesta muusta kylläkin. En edelleenkään voi ymmärtää enkä hyväksyä suhdetta, mutta enhän voi muutakaan, kuin odottaa sen mahdollista päättymistä. Tytär on nyt 18 ja mies 54-v.
Kokeilin välillä olla ilman lääkitystä, mutta asia vaivaa alituiseen mieltäni, joten jatkoin sitä. Näin pystyn elämään asian kanssa, muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Ehkä asiat voisivat olla huonomminkin, mutta toivon silti tyttäreni löytävän vielä joskun ikäistään seuraa. Olemme kaikesta huolimatta tyttäreni kanssa paljon tekemisissä ja olemme hänen tukenaan, mikäli hän sellaista tarvitsee. - ajatuksella
äiti kirjoitti:
Tämä on tosi arka puheenaihe meidän perheessä. Tyttäremme ihastui 35 v vanhempaan mieheen 16 vuotiaana. Asia tuntui silloin ylitsepääsemättömän vaikealta. Yritimme kaikkemme, jotta suhde loppuisi, muttemme onnistuneet. Haimme apua lastensuojeluviranomaisilta, poliisilta, nuorisotyöntekijöiltä jne. Kaikki vain "levittelivät" käsiään, ei kuulemma voinut tehdä mitään, koska tytär oli 16 täyttänyt. Puhe ei tyttären kanssa auttanut, vaikka muutoin olimmekin todella hyvissä väleissä hänen kanssaan. Tytär ei juuri ollut edes seurustellut aikaisemmin ja nyt hän oli rakastunut "kuolettavasti". Jouduin hakemaan tuossa tilanteessa apua lääkäriltä itselleni, jotta jaksaisin eteenpäin.
Tuosta kaikesta on nyt kulunut aikaa reilut 2 vuotta ja tytär on muuttanut pois kotoa, ei kuitenkaan tämän miehen luo. Heidän seurustelunsa kuitenkin on jatkunut näihin päiviin asti ja jatkunee ilmeisesti edelleen. Emme puhu asiasta, kaikesta muusta kylläkin. En edelleenkään voi ymmärtää enkä hyväksyä suhdetta, mutta enhän voi muutakaan, kuin odottaa sen mahdollista päättymistä. Tytär on nyt 18 ja mies 54-v.
Kokeilin välillä olla ilman lääkitystä, mutta asia vaivaa alituiseen mieltäni, joten jatkoin sitä. Näin pystyn elämään asian kanssa, muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Ehkä asiat voisivat olla huonomminkin, mutta toivon silti tyttäreni löytävän vielä joskun ikäistään seuraa. Olemme kaikesta huolimatta tyttäreni kanssa paljon tekemisissä ja olemme hänen tukenaan, mikäli hän sellaista tarvitsee.tää on varmaan sulle kova juttu, mutta et voi pistää ajatuksia ja mielipiteitä tyttäresi päähän. Miksi otat sen noin rankasti; onko hän muutoin kunnollinen ja normaali? Nykyään kun 54-vuotiaskin voi olla nuorekas ja viriili, eikä enää mikään hampaaton ukkeli. Mietitkö ehkä mitä muut ihmiset sanovat? Onhan julkisuudessakin useita pareja joilla on samankaltainen ikäero, kyllähän siitä ensin hätkähtää kun se on olevinaan epätavallista. Toisaalta, ihan luontevaa että joku pitää itseään vanhemmista. Itsekään en haluaisi vanhemmilleni tuottaa surua, mutta omaa elämää on elettävä ja ne virheet tehtävä. Jospa tyttösi on oikeasti onnellinen? Eikö äitikin silloin?
- 16.vuotiaana
äiti kirjoitti:
Kokeilin välillä olla ilman lääkitystä, mutta asia vaivaa alituiseen mieltäni, joten jatkoin sitä. Näin pystyn elämään asian kanssa, muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Ehkä asiat voisivat olla huonomminkin, mutta toivon silti tyttäreni löytävän vielä joskun ikäistään seuraa. Olemme kaikesta huolimatta tyttäreni kanssa paljon tekemisissä ja olemme hänen tukenaan, mikäli hän sellaista tarvitsee.Aloin pyörimään 16.vuotiaana itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa, hän oli silloin 52.v.
Viihdyimme toistemme seurassa loistavasti eikä kyse ollut seksistä, sänkyyn menimme vasta ollessani 19.v.
Mies oli enemmän peloissaan suhteestamme kuin minä ja koitti väliin patistaa mua etsimään ikäistänikin seuraa ja monet kerrat sanoi ettemme me voida olla yhdessä huomattavan ikäeron vuoksi.
Väliin siinä elelinkin kuin "normaali" teinityttö ja tapasinkin ikäisiänikin poikia, mutta jokin vain meidät tuon vanhemman miehen kanssa veti aina yhteen.
Emme tavallaan olleet yhdessä eli seurustelleet, vaikka yhdessä olimmekin yötä päivää.
Nyt kahdeksan kuukautta sitten mies lähti ja itkien lähti ja sanoi rakastavansa mua eniten tässä maailmassa ja siksi hänen on jätettävä mut.
Toivon päivittäin, että tuo mies tulisi takaisin.
Mies on 60.vuotias nyt ja minä 24.v.
Kaikki nuo vuodet salasimme suhteemme sukulaisiltamme, muutama kaveri tiesi, mutta nekin pitivät sitä "sairaana", vaikkei he sitä ääneen sanoneet, mutta vihjailivat siihen suuntaan.
Pelkään etten ikinä voi enää tuntea niin puhdasta,aitoa rakkautta ja kiintymystä jotakin ihmistä kohtaan kuin sitä miestä.
Itse en uskaltanut tuosta miehestä kertoa äidilleni juuri peläten tuommosia reagtioita kuin sinä äitinä sait tyttäresi kohdalla.
Mikä siinä ikäerossa on niin kamalaa?
Kuoleman pelkoko?
Vai muiden ihmisten mielipiteet? - Minä
kerttu kirjoitti:
pah teidän kanssanne. kukaan käytä ketään hyväkseen. nuoria ihmisiä molemmat.Hienoa Kerttu!!! Taidat olla oikea ruudinkeksijä (anteeksi kiinalaiset ei ollut tarkoitus loukata vertaamaalla Kerttuun).
Näytä minulle 18 vuotias henkisesti kypsä ihminen ja minä kerron missä Elvis nykyään asuu.
Siis todella todella fiksua Kerttu. - äiti
16.vuotiaana kirjoitti:
Aloin pyörimään 16.vuotiaana itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa, hän oli silloin 52.v.
Viihdyimme toistemme seurassa loistavasti eikä kyse ollut seksistä, sänkyyn menimme vasta ollessani 19.v.
Mies oli enemmän peloissaan suhteestamme kuin minä ja koitti väliin patistaa mua etsimään ikäistänikin seuraa ja monet kerrat sanoi ettemme me voida olla yhdessä huomattavan ikäeron vuoksi.
Väliin siinä elelinkin kuin "normaali" teinityttö ja tapasinkin ikäisiänikin poikia, mutta jokin vain meidät tuon vanhemman miehen kanssa veti aina yhteen.
Emme tavallaan olleet yhdessä eli seurustelleet, vaikka yhdessä olimmekin yötä päivää.
Nyt kahdeksan kuukautta sitten mies lähti ja itkien lähti ja sanoi rakastavansa mua eniten tässä maailmassa ja siksi hänen on jätettävä mut.
Toivon päivittäin, että tuo mies tulisi takaisin.
Mies on 60.vuotias nyt ja minä 24.v.
Kaikki nuo vuodet salasimme suhteemme sukulaisiltamme, muutama kaveri tiesi, mutta nekin pitivät sitä "sairaana", vaikkei he sitä ääneen sanoneet, mutta vihjailivat siihen suuntaan.
Pelkään etten ikinä voi enää tuntea niin puhdasta,aitoa rakkautta ja kiintymystä jotakin ihmistä kohtaan kuin sitä miestä.
Itse en uskaltanut tuosta miehestä kertoa äidilleni juuri peläten tuommosia reagtioita kuin sinä äitinä sait tyttäresi kohdalla.
Mikä siinä ikäerossa on niin kamalaa?
Kuoleman pelkoko?
Vai muiden ihmisten mielipiteet?Niinpä niin...
Vaikea asia, jos kerran tyttärellä oikeus ajatella omalla tavallaan asioista, niin kai myös minulla, äidillä.
Kuitenkin olemme antaneet asian olla. Pakkohan se on... Vaikeata kuitenkin meille vanhemmille. Sen halusin vain tuoda esille. - Straight
äiti kirjoitti:
Niinpä niin...
Vaikea asia, jos kerran tyttärellä oikeus ajatella omalla tavallaan asioista, niin kai myös minulla, äidillä.
Kuitenkin olemme antaneet asian olla. Pakkohan se on... Vaikeata kuitenkin meille vanhemmille. Sen halusin vain tuoda esille.Mutta eikös se ikä ole vain numero? Pitää kylläkin sisällään elettyä ja nähtyä elämää, sitä seikkaa ei käsitä ennenkuin sen on elänyt. Osaan kyllä sanoa että eletyn elämän kokemukset vaihtelevat, toiset kokevat 15v:n mennessä enemmän ja rankempia asioita kuin toiset koko elemänsä aikana.
Tästä hytös-jutusta sen verran, että kun unohdetaan miehen olevan hytönen, niin asiassa ei olisi mitään ihmeteltävää eikä kukaan näkisi syytä nostaa asiasta meteliä.
Älä Äiti tyttäresi miehen iästä kanna huolta, luulisi sinunkin toivovan vain parasta ja parastahan olisi, että tyttäresi on onnellinen?
Voin kirkkain silmin luvata, että kyllä ne asiat menee omalla painollaan, suuntaan tai toiseen, mutta kannattaa pitää se oma lusikka vähän etenpänä ja malttia olla hämmentämättä toisten soppaa.
Itselleen hän miestä ottaa, ei sinulle...
- Tehköön mitä lystäävät
Että sellaista. On totta että 18vuotias on monesti vielä hyvin lapsellinen mieleltään mutta poikkeuksiakin on. Ja Joonas puolestaan ei ole kovin "aikuismainen" IMO. Ja pedofiliastahan tuossa ei ole kyse koska tyttö on yli 16v.
- huh
oikeasti hei SE ON VAAN IKÄ!!! jos teitä se ei mielyttää niin miksi toisten pitäisi olla samaa mieltä?! tehkö mitä haluu... se on heidän asia.
- kerttu
ikä on vain numeroita tietyssä rajassa. minä seurustelin 16-vuotiaana 24-vuotiaan miehen kanssa, sehän on sama ikäero kuin Joonaksella ja kyseisellä tytöllä. ja tiedättekö mitä? nyt olen 32, ja olen naimisissa samaisen miehen kanssa. ikäerosta ei ole kuunaan ollut mitään haittaa.
jos minun tyttäreni alkaisi 16-vuotiaana seurustella kymmenisen vuotta vanhemman miehen kanssa, ei se olisi mielestäni ollenkaan paha juttu, jos mies ei olisi hyväksikäyttömielellä liikkeellä. monestihan nimenomaan nuoremmat ovat, eivät nuo hieman vanhemmat, vaikka onhan se kakskytviiskin vielä nuori. omasta mielestäni olen itsekin vielä nuori. :D tarkoitan, että osaisin suhtautua >25-vuotiaaseen mieheen paljon luottavaisemmin, ellei näkyisi selviä merkkejä hänen pentumaisuudestaan ja epäluotettavuudestaan.
joonaksen ja tämän tytön tapauksessahan on niin, että molemmat ovat nuoria aikuisia, eikä ole mitään syytä mikseivät he voisi olla yhdessä, jos tuntevat että toisistaan kovasti tykkäävät. PISTE.
- Joe...
Tunnen joitakin 18 vee ja ovat jo aikalailla aikuisia ihmisiä. Tosin kaikki ei läheskään ole. Samalla tunnen vanhempia, jotka taas ei ole 18 vee tasolla, tämän kirjoittaja näyttää olevan yksi niistä.
Miksi kaikki pitäs olla niin, kuin sinun mielestä on oikein? Oletko kateellinen Joonakselle?
Eikö olisi tärkeintä, että sinä pitäisit huolen omasta kumppanistasi, että hän on sellainen kuin itse haluat. Joonas pitäköön omastaan huolen ja samoin kaikki omastaan... - jukka
Otatko useinkin turpaan vai uskallatko laukoa noita juttujas vaan ruudun takaa???
- isäsi
Etkö muualla pääse pätemään kun pitää tänne tulla pullistelemaan... poju!
- ymmärrä
isäsi kirjoitti:
niin ei kannata ottaa kantaa...ellet halua paljastaa kaikille millainen idiootti olet? Sillä eihän tossa mitään pullistelua ollut...se oli kysymys!! DORKA!!
- suuresti
isäsi kirjoitti:
Isäsi?? Epäilen että olisit isä? Ethän ole edes nähnyt isääsi/isiäsi!! Eikö äitisi kertonut että se mies oli vain talonmies ei isäsi!!
- Kekkis
HAH!! KOKO JUTTU KATEELLISTEN PANETTELUA... KIRJOITTAJA ITSE ON TAINNUT SAADA PAKIT ITSEÄÄN NUOREMMALTA MUIJALTA... VITUNKO VÄLIÄ SILLÄ ONKO JOONAS 30 JA MUIJA 18??!! JOONAKSELLA ON VAAN KÄYNYT HYVÄ FLAKSI JA HYVÄ NIIN... GO JOONAS GO!
- pervokki
..ajat muuttuvat.. 18 vuotias on nykyään jo aikuinen.. näin se vaan on ja aikuiset tekevät omat päätöksensä kenen kanssa ovat.. en näe siinä mitään väärää...
- U.S.A.
..siellähän vasta olikohan se nyt 21-vuotias on täysi-ikäinen.
- deviant
joissain osavaltioissa täysi-ikäisyyden raja on 21 vuotta. Mutta mitä tarkoittaa Yhdysvalloissa täysi-ikäinen? Kuitenkin esimerkiksi ajokortin saa jo 16-vuotiaana useissa osavaltioissa ja luulen, että erilaisissa yhteyksissä käytetään eri ikärajoja. Suomessa taas 18 vuoden ikä oikeuttaa lähes kaikkiin oikeuksiin.
Seksuaalirikoksissa täysi-ikäiseksi voidaan hyvinkin määrittää vasta 21-vuotias, siis jenkeissä. Siitä en tosiaankaan tiedä.
On kuitenkin muistettava, että jenkeissä on hyvin erilainen kulttuuri kuin Suomessa. Jenkeillä voi olla monenlaisia käsityksiä täysi-ikäisyydestä, varmasti heidän näkemyksensä eroaa suuresti meidän suomalaisten näkemyksestä, jonka mukaan 18-vuotias on täysi-ikäinen. Tai sitten ei - vaikea sanoa, kun en ole jenkeissä elänyt.
- Urpo
Eihän 18-vuotiaat mitenkään muuten eroa vanhemmista, kuin ehkä hieman tiukempia ja ottavat kynäotteella kiinni....
Siis onko tosiaan niin, että täällä päivitellään moista asiaa? Mun mielestä se Timpenkään juttu ei mikään niin ihmeellinen ole, tuskin se niitä likkoja mistään hiekkalaatikolta on mukaansa houkutellut. Te tekopyhät "moralistit", hankkikaa elämä! Ette te muuten saa toteutetuksi haavettanne itseänne nuoremmasta kumppanista...
- Janne
Voi vaan ihmetellä, eikö ihmisillä oo muuta tekemistä ku miettiä jotain Hytöstä. Mitä sitten vaikka on 30v ja 18v seurustelee, täysi-ikäisiä molemmat. Ja mistä te tiedätte kuinka kypsä ja aikuinen se 18-vuotias tyttö voi olla.
- HENKISESTI
Janne kirjoitti:
Voi vaan ihmetellä, eikö ihmisillä oo muuta tekemistä ku miettiä jotain Hytöstä. Mitä sitten vaikka on 30v ja 18v seurustelee, täysi-ikäisiä molemmat. Ja mistä te tiedätte kuinka kypsä ja aikuinen se 18-vuotias tyttö voi olla.
NÄYTÄ MULLE HENKISESTI KYPSÄ 18-VUOTIAS , NIIN NÄYTÄN SINULLE MISSÄ MENNINKÄISIÄ ASUU... HERÄÄ PAHVI...
- mikämikämikä
Joonas vaan perhettä perustamaan siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484