Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olenko sekaisin?

sekaisinko?

Hei, eli nyt oon ihan paniikissa. Heinäkuun alussa harrastin seksiä ja kumi oli mennyt rikki. Sen jälkeen tuli kyllä kahdet kuukautiset, mutta sen jälkeen jäi yhdet välistä, eli oli 1 kk myöhässä ennenkuin taas tuli menkat. Kaikki raskaustestit on ollu negatiivisia. Kotitestit, labrassa otettu testi ja samoin verestä otettu joka otettiin viime kuun lopussa oli alle 1. Joo kaikki sanoo että et ole ja niinhän tuo varmaan kuulostaakin, mutta keho sanoo muuta. Tuntuu että maha on kasvanut ja kun oon selälläni, niin mahasta tulee sellainen kiinteä kumpu ja rinnatkin on kasvanu... Nyt en tosiaan tiedä mihin tai ketä uskoa. Tuntuu että sekoan ihan kohta..

10

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskausmaha

      Mee luukulle terveyskeskukseen ja sano että hauat tehdä raskaustestin labraan, niin saat sinne lähetteen. Siellä sanotaan varmasti oletko raskaana vai et. Kannattaa kokeilla varmaan myös niit kalliimpia testejä, eikä aina halvinta, mikäli sellaisen ostit. Niissäkin voi olla eroja.

    • ......

      Sukupuolitauditkin kannattaa testata, varsinkin klamydia voi aiheuttaa kuukautishäitiöitä.

      On myöskin hyvin tavallista että menkat jää joskus välistä.

      Sinulta on testattu niin pissasta kuin verestäkin raskaushormooni ja ne todellakin näkyisi jos olisit heinäkuussa raskautunut. Raskauden osalta voit siis antaa itsesi jo olla huoleti, turhaan kiusaat itseäsi. Jos kauheasti murehdit ja mietit, niin sekin voi aiheuttaa kaikki kokemasi oireet.

    • sekaisinko...

      Tiedän tosiaan että saatan kuulostaakin ihan vainoharhaiselta. Mutta on tämä silti outoa, että rinnat on selkeesti kasvanu vaikka paino on pudonnut... Kokoajan päässä vain pyörii, että entäs jos niihin testeihin on tullut virhe jne.. Tiedän että kiusaan vain itseäni, mutta en vain saa mielenrauhaa...

    • 6+2

      Jos sinulta on labrassa otettu testi vajaa kuukausi sitten joka näyttänyt negatiivista, niin et ole raskaana. Jos mielenrauhaasi noin paljon häiritsee, niin käy apteekissa hakemassa vielä yksi testi varmuuden vuoksi? Apteekin testit kun kuitenkin nykypäivänä ovat verrattavissa labran tekemiin luotettavuutensa osalta. Turhaan itseäsi kiusaat asialla. Jos hedelmöitysaika olisi ollut heinäkuussa, niin kyllä todellakin olisi tullut jo ilmi. Minusta itsekin jo vastaat omaan kysymykseesi, eli olet jo vainoharhainen= mielikuvitus alkaa tekemään kepposia.

    • sekaisin edelleen

      Näin voi olla, mutta miksi ihmeessä rintani ovat kasvaneet huomattavasti (ja sen huomaan kyllä liiveistäni)? Ja mitä aiemmin sanoin että paino on tippunut, niin eikö vaikutuksen pitäisi olla päinvastoin...

      • nanaza

        Niinkuin nimimerkki ...... sanoi, oireet ovat psykosomaattisia eli itse aiheutettuja. Olet luonut itselesi pakkomielteen josta et pääse eroon vaan jankkaat, väännät ja käännät sitä päässäsi. Ehkä kannattaisi käydä lääkärin juttusilla jos löytyisi joku psyykkinen syy siihen että olet tuollaisen pakkomielteen. Esim yritätkö peittää jotain tapahtunutta asiaa tällä stressillä?


    • sekais..

      En yritä mielestäni mitään peittää. Jotenkin vaan tuntuu että on vain niin yksin tämän asian kanssa... Mutta kiitos kuitenkin kaikille vastauksista.

      • tissit kasvaa muuten

        Huomasin itsellänikin noin kuukausi sitten huomattavaa rinnan kasvua ja rinnat olivat todella kipeät. Olen 21v eli varmaan ihan normaalia, että keho kasvaa vielä. Varmaan sinulla sama homma, minkä ikäinen olet?


    • sekai..

      Minä olen jo 27.

    • öv-------

      Valeraskaus sanoisin. Kyllä oireita jo olisi muitakin kuten vatsan pistelyä kun kohtu supistelee ja kasvaa, sekä huonovointisuutta. Joskus musta hormoonit voi saada tissit paisumaan ennen menkkoja ei se tarkoita että olisi raskaana. rintojen kipuihin voi vaikuttaa menkat ,tapahtuu yleensä kipuilu ennen menkkoja.

      Joskus voi myös jäädä normaalistikin menkat välistä kun hormoonit heittelee naisella, tai ne myöhästyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe