Voitin 500 pistettä bingossa :) 1 piste = 1 euro. Vihdoin 200 pistettä citymarketin lahjakorteiksi eli saa 200 e ostaa esim. ruokaa tai mitä nyt Citymarketista saa ja sit 300 pistettä vaihdoin experttiin lahjakortiksi aion ostaa uuden kännykän :) olen voittanut aikaisemminkin bingosta hyviä summia :) ja ne olen vaihtanut aina citymarkettiin :) ja jotkut pisteet olen käyttänyt uusiin bingo kierroksiin :)
Bingo!
4
248
Vastaukset
- 20v kahvittelija
Bingo on mukavaa ajanvietettä, ja noi pisteet on kyll mukavia voittoja, varsinki ku napsahtaa tollanen isompi potti kohalle! :) Itellä paras 100p, kyllä eläkeläiset oli vihasia ku tällänen nuori pojannulikka nappas potin nenän edestä :D
- Bingo
juu niin oli sama juttu mullakin :D hyvä ettei yksi eläkeläinen ei alkanu riehumaan. tuli sen suusta kaikki kirosanat :D ja oon tosiaan 18v siis että itekin nuori myös :)
- Lotta58
Parempaa binga mistä voittaa myös rahaa ;)
http://bit.ly/1JQXfut - Uteluttaa
Tuo bingo tuntuis olevan aika mukava ajanviete. Kertokaahan hieman lisää ko "uhkapelistä".
Mun on ollut muutaman kerran tarkoitus mennä viettämään sunnuntaita oman kaupungin bingoon, mutta on vain jäänyt ja jäänyt menemättä.
Eli mulla ei ole kokemusta bingoamisesta. Paljon maksaa jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on797665- 747484
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666059Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554966En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204159Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53890- 383582
- 313517
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris982913Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092562