Voitin 500 pistettä bingossa :) 1 piste = 1 euro. Vihdoin 200 pistettä citymarketin lahjakorteiksi eli saa 200 e ostaa esim. ruokaa tai mitä nyt Citymarketista saa ja sit 300 pistettä vaihdoin experttiin lahjakortiksi aion ostaa uuden kännykän :) olen voittanut aikaisemminkin bingosta hyviä summia :) ja ne olen vaihtanut aina citymarkettiin :) ja jotkut pisteet olen käyttänyt uusiin bingo kierroksiin :)
Bingo!
4
241
Vastaukset
- 20v kahvittelija
Bingo on mukavaa ajanvietettä, ja noi pisteet on kyll mukavia voittoja, varsinki ku napsahtaa tollanen isompi potti kohalle! :) Itellä paras 100p, kyllä eläkeläiset oli vihasia ku tällänen nuori pojannulikka nappas potin nenän edestä :D
- Bingo
juu niin oli sama juttu mullakin :D hyvä ettei yksi eläkeläinen ei alkanu riehumaan. tuli sen suusta kaikki kirosanat :D ja oon tosiaan 18v siis että itekin nuori myös :)
- Lotta58
Parempaa binga mistä voittaa myös rahaa ;)
http://bit.ly/1JQXfut - Uteluttaa
Tuo bingo tuntuis olevan aika mukava ajanviete. Kertokaahan hieman lisää ko "uhkapelistä".
Mun on ollut muutaman kerran tarkoitus mennä viettämään sunnuntaita oman kaupungin bingoon, mutta on vain jäänyt ja jäänyt menemättä.
Eli mulla ei ole kokemusta bingoamisesta. Paljon maksaa jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546898Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k565492Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko995331Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html635326Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas994924Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194907Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84750Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774563Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast704145Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137