Voitin 500 pistettä bingossa :) 1 piste = 1 euro. Vihdoin 200 pistettä citymarketin lahjakorteiksi eli saa 200 e ostaa esim. ruokaa tai mitä nyt Citymarketista saa ja sit 300 pistettä vaihdoin experttiin lahjakortiksi aion ostaa uuden kännykän :) olen voittanut aikaisemminkin bingosta hyviä summia :) ja ne olen vaihtanut aina citymarkettiin :) ja jotkut pisteet olen käyttänyt uusiin bingo kierroksiin :)
Bingo!
4
230
Vastaukset
- 20v kahvittelija
Bingo on mukavaa ajanvietettä, ja noi pisteet on kyll mukavia voittoja, varsinki ku napsahtaa tollanen isompi potti kohalle! :) Itellä paras 100p, kyllä eläkeläiset oli vihasia ku tällänen nuori pojannulikka nappas potin nenän edestä :D
- Bingo
juu niin oli sama juttu mullakin :D hyvä ettei yksi eläkeläinen ei alkanu riehumaan. tuli sen suusta kaikki kirosanat :D ja oon tosiaan 18v siis että itekin nuori myös :)
- Lotta58
Parempaa binga mistä voittaa myös rahaa ;)
http://bit.ly/1JQXfut - Uteluttaa
Tuo bingo tuntuis olevan aika mukava ajanviete. Kertokaahan hieman lisää ko "uhkapelistä".
Mun on ollut muutaman kerran tarkoitus mennä viettämään sunnuntaita oman kaupungin bingoon, mutta on vain jäänyt ja jäänyt menemättä.
Eli mulla ei ole kokemusta bingoamisesta. Paljon maksaa jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881755Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721625Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1731330- 57925
- 49900
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em67889- 66884
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838