Voitin 500 pistettä bingossa :) 1 piste = 1 euro. Vihdoin 200 pistettä citymarketin lahjakorteiksi eli saa 200 e ostaa esim. ruokaa tai mitä nyt Citymarketista saa ja sit 300 pistettä vaihdoin experttiin lahjakortiksi aion ostaa uuden kännykän :) olen voittanut aikaisemminkin bingosta hyviä summia :) ja ne olen vaihtanut aina citymarkettiin :) ja jotkut pisteet olen käyttänyt uusiin bingo kierroksiin :)
Bingo!
4
209
Vastaukset
- 20v kahvittelija
Bingo on mukavaa ajanvietettä, ja noi pisteet on kyll mukavia voittoja, varsinki ku napsahtaa tollanen isompi potti kohalle! :) Itellä paras 100p, kyllä eläkeläiset oli vihasia ku tällänen nuori pojannulikka nappas potin nenän edestä :D
- Bingo
juu niin oli sama juttu mullakin :D hyvä ettei yksi eläkeläinen ei alkanu riehumaan. tuli sen suusta kaikki kirosanat :D ja oon tosiaan 18v siis että itekin nuori myös :)
- Lotta58
Parempaa binga mistä voittaa myös rahaa ;)
http://bit.ly/1JQXfut - Uteluttaa
Tuo bingo tuntuis olevan aika mukava ajanviete. Kertokaahan hieman lisää ko "uhkapelistä".
Mun on ollut muutaman kerran tarkoitus mennä viettämään sunnuntaita oman kaupungin bingoon, mutta on vain jäänyt ja jäänyt menemättä.
Eli mulla ei ole kokemusta bingoamisesta. Paljon maksaa jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1971739Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481611Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281111- 791067
- 741060
- 1171010
- 861001
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158905Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876- 58871