Ilomäen kukka / Jääskeläiten remontti.

Arto Rakennusmestari

mitä Jääskeläisillä remontoidaan? Siwa ja Rhoidan kiinteistöt puretaan Sorvojan toimesta. Mitä tällä sektorilla tullaan tekemään Oulaisissa.

30

2864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maija maalari

Oletpa utelias.Käy kysymässä jos kiinnostaa noin,niin ihan heiltä itseltään...

• Juopio

Protestilistaa kun kattelee niin...

• Ukkeli vain

Rojda siirtyy jääskeläisen kukkaan.

• hymyileva apollo

jääskeläiset ovat Oulaisten parhaita asiakaspalvelijoita, mm. omaisemme hautausasiat hoitivat kiitettävän kunnioittavalla tavalla aina perunkirjoitusta myöten,olenkin ihmetellyt miten paljon pahansuopuutta ja kateutta heitä kohtaan on ollut alusta alkaen, todella iljettävää.Kaikkea hyvää he ovat nuortenkin hyväksi yrittäneet . VUODEN OULAISTELAISEKSI on Jannekin valittu.Ensi yrittämällä valtuustoon. Oulaisissa on valitettavan paljon pahansuopaista väkeä.Kelläpä yrittäjällä ei velkaa olisi ja protestilistalle joutuminen vaivaisen parinkymmenentuhannen euron vuoksi on tätä päivää. Onhan Oulaisissa yrittäjä jolla on 5 miljoonan euron velat paikalliseen pankkiin, mene vain Janne sinäkin moista pikkulainaa ao pankista hakemaan, älkää. nyt vai luovuttako, olette ihania ihmisiä! Minä en ainakaan toisen vastaavan liikkeen kanssa asioi, tyly kohtelu ja hautajaisasiat Pyhäjoelta asti, eikä kuulemma voi verratakaan Jääskeläisten priimatoimintaan. Jatkakaa hyvää toimintaanne!

• hahhaaaa

Hah,janne ei osaa ainakaan muuta puhua kuin hänen ja hänen naisensa seksi elämästä. Asiallista? Pah!

• PuheMistäPuute

Tuntuu olevan kovin kiinnostunut homppeleiden panopuuhista, kun niistä tuon tuosta puhuu ja kirjoittelee.

• ei asian vierestä

onpa eksynyt pahasti sivuraiteille tämä keskustelu.Janne ja Saija ovat parhaita alallaan Oulaisissa.

• Sivuraiteillako?

Sattuu olemaan edellä mainitun henkilön omaa kirjallista tuotantoa.. minkä nettiin laittaa, sen netistä löytää.

• Kaikella rakkaudella
        Sivuraiteillako? kirjoitti:

Sattuu olemaan edellä mainitun henkilön omaa kirjallista tuotantoa.. minkä nettiin laittaa, sen netistä löytää.

Siitä puhe mistä puute sanoo vanha kansa ja tästä pääteltynä nuo anaalihommat tuntuu kukkakauppiasta suuresti kiinnostavan.

• Ahdistava paikka

Osoitus Oulaisten asenteista.
      Kehittyvä, kansainvälinen, mitä muuta?
      Ja katin kontit...

• asiaan,asiaan

Jääskeläiset parhaita asiakaspalvelijoita Oulaisissa, netistähän löytyy mitä vain keltä vain, NYT ON KYSE OULAISTEN ERINOMAISESTA KUKKA- JA HAUTAUSPALVELUSTA, niin että sivuraiteilla taas, onkohan kateus pohjalla vai mikä pahansuopuus tuolla netinkaivajalla.

• Ukkeli112

Kyllähän Jääskeläiset ovat Oulaisten HUONOIMPIA asiakaspalvelijoita, jotka eivät saa edes kukakauppaa kannattamaa!

• tyytyväinen vasiakas
        Ukkeli112 kirjoitti:

Kyllähän Jääskeläiset ovat Oulaisten HUONOIMPIA asiakaspalvelijoita, jotka eivät saa edes kukakauppaa kannattamaa!

Mistäs tiedät ettei kukkakauppa kannata, oletko tilintarkastaja, vai.Minä ainakin saan parhaat kukat Jääskeläiseltä muista palveluista puhumattakaan.Taitaa olla happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Asiakaspalvelukin on loistavaa.

• kukamitätähkauppa
        Ukkeli112 kirjoitti:

Se on kukkakauppa ei kukakauppa ja kannatamaan ei kannattamaa sekä välimerkki ennen huutomerkkiä.

• hömpsis
        kukamitätähkauppa kirjoitti:

Se on kukkakauppa ei kukakauppa ja kannatamaan ei kannattamaa sekä välimerkki ennen huutomerkkiä.

Kannatamaan??

• kiitoskauppa

Eipä oo tarvinu asioija ko.liikkeesä. En pidä henkilön tyylistä.

• pässi

Toisten ihmisten alkoholin käyttö tuntuu kiinnostavan paljon... kaikella rakkaudella...

• Pukki kaalimaalla
        pässi kirjoitti:

Toisten ihmisten alkoholin käyttö tuntuu kiinnostavan paljon... kaikella rakkaudella...

Ja myös anaalihommat tuntuu olevan kiinnostuksen kohteiden kärkipäässä.. kaikella rakkaudella.

• rasiakas

vasiakas, mitä muita palveluita sieltä saa?

• Kaikella rakkaudella

Tässä muutamia kommentteja netin syövereista vuosien varrelta tältä kyseiseltä hyväntekijältä.

17.2.2010 13:11
      Mikä ihme se on, että naisen pitää järjettömyydessään hypätä joka asiassa miesten asioihin?

En tule puuttumaan minäkään, että tamppooneille määrättäisiin yleinen ympäristävero.

Nainen turpa kiinni, kun mies puhuu miesten asioista, keskity vaikka sen yksinhuoltajaäidin onelmiin siellä Siwan kassalla.

Janne Markus Jääskeläinen

Kuka se tahtoikaan strippariksi stripparin paikalle.
      Nyt on kutsuttu miehet apuun ja sopimus Miehen tulevasta asemasta SDP:ssä todennäköisesti on sovittu samalla.
      Kuka nykyään on todellinen SDP:n puheenjohtaja?
      Suomalaiselle naiselle ei ole hyväksi lähteä pitkälle jossa on miesten maailma.
      Anna miehen pohtia, hän pohtii epäkohtia. Älä riko sitä jopa Pyhyyttä järjetön nainen räkytykselläsi.
      Urpilaisen eduksi voidaan sanoa edes jotakin. Niin mitä?
      Vaikkapa uusittu SDP:n puheenjohtajan huoneen sisustus, siinä lienee naiset miehiä parempia.
      "Jokaisen rehellisen, menestyvän ja onnellisen miehen takaa löytyy
      nainen. Jokaisen miehen brändin voi pilata myös moninainen."
      Kaikella rakkaudella,

Mietitäänpä ihan järjellä joskus tätä homoseksuaalisuutta. Ajatellaanpa esimerkiksi sitä torstaista hernekeittopäivää sinapin kera ja mennään sen jälkeen sinne homoseksuaalien miesten makuuhuoneeseen ja työnnytään sinne peräsuoleen haisevien kakkakikkareiden sekaan. Vieläkö tuntuu niin kovin luonnolliselta ja kauniilta kuten meille se on annettu ymmärtää? Kerrotaan myös tämä sama seksuaalifantasia lapsillemme!

Kuten sanoin meidän lapsemme eivät ole syntyneet peräsuolesta vaan sitä toista kautta ja ihan senkin vuoksi olen vahvasti sitä mieltä ettei homoseksuaalisuus ole kovin luonnollista. Eikö elämän tule perustua ja perustu jatkuvuuteen? Mikä jatkuvuus sieltä peräsuolesta putkahtaa vessanpöntölle istuessa. Ihmispaskaa kaiken tämän niin kauniin homoseksuaali keskustelun rinnalle!

Aatellaampa joskus ihan järjellä eikä aina vain tunteella. Rakkaus on joskus todella ruma ja tukistava sana.

Janne Jääskeläinen uuden suomen puheenvuorossa

Ja siitä seurasi:

Helsingin Sanomat (HS) kertoo tänään, että Uuden Suomen Puheenvuoro-palvelussa olleista teksteistä on kanneltu Julkisen sanan neuvostoon (JSN). Esille lehdessä on nostettu Jouko Pihon ja Janne Markus Jääskeläisen homoseksuaalisuutta käsittelevät blogitekstit.

Elämä on ihan liian lyhyt elettäväksi kusipäiden kanssa, mutta ravistele myös oma pääsi ettet itse tarjoa kyseistä seuraa tänään. Rakkautta ei ole tarkoitettu niille jotka sitä tarvitsevat, vaan heille ketkä sitä haluavat. Kaikella Rakkaudella.

Kaikella rakkaudella täytyy todeta että....no, antaapa olla.

• KaikellaRakkaudellajuu

"Kirkon homoseksuaalinen haiseva kakkakikkare
        Maailman yksi ihanimpia ja hienoimpia asioita on aito miesten välinen rakkaus, kuin myöskin naisten välinen rakkaus joka perustuu luottamukseen.

Se ei ole homoseksuaalisuutta vaan aitoa rakkautta joka on todellakin aivan erinlaista mitä me tunnemme rouvani kanssa keskenään.

Kakkaleikkejäkin vierastamme rouvani kanssa kovin luonnottomina (lue anaaliseksiä) Kaikki meidän lapsemme ovat syntyneet sitä toista kautta, Luojan kiitos

Se sama Luoja joka löytyy meidän kotona olevasta Raamatusta on tosin kirkolla aivan hukassa. Se on niin hukassa ettei kirkko pysty vastaamaan yhteenkään yksinkertaiseen kysymykseen selkeästi ja ehdottomasti. Mikäli kirkolle esitetään kysymys hyväksyykö se homoseksuaalisuutta ei siihen ole, kuin yksi vastaus kahdesta vaihtoehdosta. Ne vastausvaihtoehdot ovat joko ehdoton kyllä tai ei ilman mitään reunaehtoja tai selittelemisiä.

Kirkko yrittää nyt kuten maamme poliittiset päättäjämme kalastaa kaikki äänet itsellensä oli se kansa sitten kumpaa mieltä tahansa ja tässä tapauksessa kuten monissa politikkojen mielipiteissä se on täysin epäselvä kyllä. Puhumme "kaveria kaikkien kanssa" teoriasta joka on mielestäni hyvin epärehellistä itseään, kuin kannattajia kohtaan.

Kirkolla ei mielestäni ole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin vastata joko kyllä tai ei homoseksuaalikysymykseen. Sitten katsotaan kuka oikeasti kannattaa kirkkoa. Muutamat puolueet ovat ottaneet selkeän kannan joko puolesta tai vastaan. Heidän on yksinkertaisesti ollut pakko niin tehdä ihan pelkästään kannatuksen vuoksi.

Kirkon ehdottomasti tärkein tehtävä mielestäni on pitää yhteiskunta luonnollisesti terveenä ja hyvinvoivana eli osana henkistä terveyttä.

Onko kirkkomme onnistunut tehtävässään sen voi jokainen todeta kirkossa kävijoiden määrästä ja yleisestä yhteiskuntamme pahoinvoinnista.

Ei kansa ole Jumalaan, Jeesukseen, Raamattuun ja ennenkaikkea moraaliin kyllästynyt ja niitä hylännyt.

Se on kyllästynyt täysin munattomiin kirkkomme työntekijöihin ketkä tuntuvat tarvitsevan hengellisyydessään itse enemmän apua, kun asiakkaat!

Työnantaja ja erityisesti Hänen antamansa työohjeet Raamatun muodossa ovat kohta täysin hukassa! Riittäisikö kirkolle ihan peruslääkkeeksi, että lakkaisimme leikkimästä itse Jumalaa?

Homoseksuaalisuus on kuin koteloituneena kaikissa meissä ihmisissä kuten vaikkapa alkoholismi ja se puhkeaa mikäli olosuhteet ja vallitseva tilanne ajautuu siihen otolliseksi. Puhumme tunne-elämän häiriöstä jolla ei ole todellakaan järjen kanssa mitään tekemistä.

Kukaan ei synny alkoholistiksi eikä homoksi tai sitten olemme ihan kaikki homoja ja alkoholisteja. Yksi merkittävä syy homoseksuaalisuuteen on pelko, turvattomuuden, rakkauden ja luottamuksen puuttuminen ympäriltämme. Sitä perusturvallisuutta jota jokainen kaipaamme ei harhaileva valtamerialus nimeltään kirkko ilman mitään selkeää kantaa mihinkään ainakaan edistä juuri missään muotoa.

Jostakin syystä miehemme ja naisemme pelkäävät vastakkaista sukupuolta on minun vastaukseni homoseksuaalisuuteen. Pitäisikö homofobian lisäksi puhua heterofobiasta? Feministitkin ovat tainneet saada tässäkin erässä niskavoiton ja homoseksuaaleista yhteistyökumppanit itsellensä. Syy siihen tosin on hieman hämärän peitossa.

Suvaitsevaisuus on tuhonnut maailmamme ja estää sitä parantumasta. Minä vihaan suvaitsevaisuutta mutta rakastan ihmistä.

Mikäli homot eivät ota minua heteroa saunaan, en minä loukkaannu. Minä olen vahvasti hetero ja käynyt oman homofobiani lävitse ettei tarvitse pelkoa tuntea olisinko mahdollisesti homo.

Mietitäänpä ihan järjellä joskus tätä homoseksuaalisuutta. Ajatellaanpa esimerkiksi sitä torstaista hernekeittopäivää sinapin kera ja mennään sen jälkeen sinne homoseksuaalien miesten makuuhuoneeseen ja työnnytään sinne peräsuoleen haisevien kakkakikkareiden sekaan. Vieläkö tuntuu niin kovin luonnolliselta ja kauniilta kuten meille se on annettu ymmärtää? Kerrotaan myös tämä sama seksuaalifantasia lapsillemme!

Kuten sanoin meidän lapsemme eivät ole syntyneet peräsuolesta vaan sitä toista kautta ja ihan senkin vuoksi olen vahvasti sitä mieltä ettei homoseksuaalisuus ole kovin luonnollista. Eikö elämän tule perustua ja perustu jatkuvuuteen? Mikä jatkuvuus sieltä peräsuolesta putkahtaa vessanpöntölle istuessa. Ihmispaskaa kaiken tämän niin kauniin homoseksuaali keskustelun rinnalle!

Aatellaampa joskus ihan järjellä eikä aina vain tunteella. Rakkaus on joskus todella ruma ja tukistava sana.

Kaikella Rakkaudella.

Oulunsalo"

• Meddevaani
        KaikellaRakkaudellajuu kirjoitti:

"Kirkon homoseksuaalinen haiseva kakkakikkare
        Maailman yksi ihanimpia ja hienoimpia asioita on aito miesten välinen rakkaus, kuin myöskin naisten välinen rakkaus joka perustuu luottamukseen.

Se ei ole homoseksuaalisuutta vaan aitoa rakkautta joka on todellakin aivan erinlaista mitä me tunnemme rouvani kanssa keskenään.

Kakkaleikkejäkin vierastamme rouvani kanssa kovin luonnottomina (lue anaaliseksiä) Kaikki meidän lapsemme ovat syntyneet sitä toista kautta, Luojan kiitos

Se sama Luoja joka löytyy meidän kotona olevasta Raamatusta on tosin kirkolla aivan hukassa. Se on niin hukassa ettei kirkko pysty vastaamaan yhteenkään yksinkertaiseen kysymykseen selkeästi ja ehdottomasti. Mikäli kirkolle esitetään kysymys hyväksyykö se homoseksuaalisuutta ei siihen ole, kuin yksi vastaus kahdesta vaihtoehdosta. Ne vastausvaihtoehdot ovat joko ehdoton kyllä tai ei ilman mitään reunaehtoja tai selittelemisiä.

Kirkko yrittää nyt kuten maamme poliittiset päättäjämme kalastaa kaikki äänet itsellensä oli se kansa sitten kumpaa mieltä tahansa ja tässä tapauksessa kuten monissa politikkojen mielipiteissä se on täysin epäselvä kyllä. Puhumme "kaveria kaikkien kanssa" teoriasta joka on mielestäni hyvin epärehellistä itseään, kuin kannattajia kohtaan.

Kirkolla ei mielestäni ole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin vastata joko kyllä tai ei homoseksuaalikysymykseen. Sitten katsotaan kuka oikeasti kannattaa kirkkoa. Muutamat puolueet ovat ottaneet selkeän kannan joko puolesta tai vastaan. Heidän on yksinkertaisesti ollut pakko niin tehdä ihan pelkästään kannatuksen vuoksi.

Kirkon ehdottomasti tärkein tehtävä mielestäni on pitää yhteiskunta luonnollisesti terveenä ja hyvinvoivana eli osana henkistä terveyttä.

Onko kirkkomme onnistunut tehtävässään sen voi jokainen todeta kirkossa kävijoiden määrästä ja yleisestä yhteiskuntamme pahoinvoinnista.

Ei kansa ole Jumalaan, Jeesukseen, Raamattuun ja ennenkaikkea moraaliin kyllästynyt ja niitä hylännyt.

Se on kyllästynyt täysin munattomiin kirkkomme työntekijöihin ketkä tuntuvat tarvitsevan hengellisyydessään itse enemmän apua, kun asiakkaat!

Työnantaja ja erityisesti Hänen antamansa työohjeet Raamatun muodossa ovat kohta täysin hukassa! Riittäisikö kirkolle ihan peruslääkkeeksi, että lakkaisimme leikkimästä itse Jumalaa?

Homoseksuaalisuus on kuin koteloituneena kaikissa meissä ihmisissä kuten vaikkapa alkoholismi ja se puhkeaa mikäli olosuhteet ja vallitseva tilanne ajautuu siihen otolliseksi. Puhumme tunne-elämän häiriöstä jolla ei ole todellakaan järjen kanssa mitään tekemistä.

Kukaan ei synny alkoholistiksi eikä homoksi tai sitten olemme ihan kaikki homoja ja alkoholisteja. Yksi merkittävä syy homoseksuaalisuuteen on pelko, turvattomuuden, rakkauden ja luottamuksen puuttuminen ympäriltämme. Sitä perusturvallisuutta jota jokainen kaipaamme ei harhaileva valtamerialus nimeltään kirkko ilman mitään selkeää kantaa mihinkään ainakaan edistä juuri missään muotoa.

Jostakin syystä miehemme ja naisemme pelkäävät vastakkaista sukupuolta on minun vastaukseni homoseksuaalisuuteen. Pitäisikö homofobian lisäksi puhua heterofobiasta? Feministitkin ovat tainneet saada tässäkin erässä niskavoiton ja homoseksuaaleista yhteistyökumppanit itsellensä. Syy siihen tosin on hieman hämärän peitossa.

Suvaitsevaisuus on tuhonnut maailmamme ja estää sitä parantumasta. Minä vihaan suvaitsevaisuutta mutta rakastan ihmistä.

Mikäli homot eivät ota minua heteroa saunaan, en minä loukkaannu. Minä olen vahvasti hetero ja käynyt oman homofobiani lävitse ettei tarvitse pelkoa tuntea olisinko mahdollisesti homo.

Kaikella Rakkaudella.

Oulunsalo"

Niin, ehkäpä tuossa tekstissä- ja ko.henkilön sosiaalisessa mediassa olevat kommentoinnit sekä lehtikirjoitukset, mm. paikallislehdissä, ovat olleet omiaan ja syynä siihen, että kyseinen ihminen jakaa niin VOIMAKKAASTI mielipiteitä! Ehkä pienellä paikkakunnalla, ei olla(ja ei totuta) niihin ihmisiin, jotka ns."julistavat" omaa mielipidettään aina oikeana ja aina moralisoivat paljon ja lähes jatkuvasti. Se lukijasta saattaa herkästi tuntua siltä, että henkilö on itse ns. puhdas pulmunen ja ei omista virheitä ollenkaan, kun katsoo oikeudeksi osoitella toisia ja tuoda ns. "oikeita" arvojaan esille. Voi olla, että muutama ruusu, on jäänyt tuosta syystä myymättä, luulisin. Silti, oulainen on myös herkästi lyttäävä paikkakunta, pienisieluisuuksineen ja vanhoillisine ajatuksineen, että kyllä paikkakuntalaisilla on tosiaankin parantamisen varaa käyttäytymisessä! Toden totta toivon, että uudesta ammatista ym. löytyy tulevaisuutta ja leivänsyrjää. Toivon myös, että perhe menestyy ja pärjää elämässään! Pyytäisin oulaistelaiset: Lopettakaa liika arvostelu, jatkuva kateus ja dissaaminen, jotta meilla kaikilla olisi täällä jumalan hylkäämässä paikassa, edes jotenkin hyvä olla! Kiitos!

• 15ja13on28

Vieläkö ihmiset jumaloi jääskeläistä ylläolevan tekstin luettuan?

• Mies_paikallaan

Täytyy kyllä todeta, että arvostan suuresti tuollaista miestä, joka moraaliltaan rappeutuneessa nyky-yhteiskunnassa puolustaa perinteisiä kristillisiä arvoja rohkeasti omalla nimellään. Mukavaa, että Jääskeläinen on kiinnostunut myös poliittisesta toiminnasta. Toivottavasti hän tähtää tulevaisuudessa vielä Oulaisten kaupunginvaltuustoa korkeammallekin.

• Foobikko

Nyt tulee paksua skeidaa. Taitaa olla adhd itse kommentoimassa itseään!

• poratie

joko se on menny konkurssiin wurt jääskeläisern kukka toimisto

• merikuohu

Jääskeläinen on opiskellut alkoholistien hoitajaksi, itsekin ex holisti Jääskeläinen, näin olen asian ymmärtänyt paikallisia lehtiä lukiessa.

• kauppalehdessä

Loppu liikkeelle tullut ja reilut velat jäänyt maksamatta.

• Suonikohjusanni
        kauppalehdessä kirjoitti:

Loppu liikkeelle tullut ja reilut velat jäänyt maksamatta.

Mitä sitten "kauppalehdessä"!?? Konkursseja tulee ja konkursseja menee! Se ei ihmise(i)stä tee yhtään huonompia, jos yritys tekee konkurssin. On todella idioottimainen ajatus, että ihminen, jolla on jäänyt velkaa yrityksestään, olisi ns. huonompi, kuin ne, jotka toisten palkoillisena tienaavat, vailla riskejä!? Se on jo tarpeeksi ahdistavaa, että yritys tekee konkurssin, niin ei siihen enää viisastelijoita ja musta- maalaajia tarvita, eihän?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe