Nita Seessalo kertoo

Miten se jaksaakin

Taas kertoo mut ei kerrokaan 7-lävessä:
"Parempaa kuuluu jälleen
Käyttäjältä Nita S
19.10.2014 23:07
Koira kunnossa, ainakin toistaiseksi, muutenkin elelen tässä jännittäviä aikoja...joita tosin en voi kertoa :) mutta voin sanoa että tämä yksi asia saa mut tosi onnelliseksi :) eipä oo jaksanu päivittää liveenkään mitään kuulumisia hetkeen, on ollut muuta tekemistä "oikeassa elämässä". Mietinkin tässä miten seuraavaksi aiheutan pahennusta ja kaaosta ;D hah, ei vaisinkaa.. Jää nähtäväksi mikä on seuraava teemani..uusia pikkujouluja ei viitsi tänä vuonna pitää koska viimevuonna ne olivat niin ikimuistoiset (pahalla tavalla) että taisi olla ainoat isommat bileet joita mä järjestän, tosin Nykäsen Masa on kyllä vielä näkemättä, kai hänkin tonnilla irtoaisi keikalle ;)
"
ja taas Johannasta viime vuoden pikkujouluista...

41

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gåså

      Semmosta se on kun levy jää päälle. Vaihtaisi edes neulaa joka uraa kiertää.

      • nevehööd

        Kuka tämä Nita S on?


      • 666----
        nevehööd kirjoitti:

        Kuka tämä Nita S on?

        Nita on tuksun entinen manageri


    • väärä palsta

      Niinpä, lakatkaa nämä Nitaketjut. Nita itsekö niitä tänne suoltaa siinä toivossa että saisi huomiota tai nimensä samalle sivulle suomen kakkajulkkisten kanssa? Julkkispalstalle ei kuulu jotkut nobodybloggailijat joita on netissä miljardi ja joista suurin osa ihmisistä ei ole ikinä kuullut.

      • väärä palsta

        Tässä saman tason bloggaaja"julkkis" kuin tämä teidän nobodynitanne:
        http://aikkufashion.vuodatus.net/


        On nitan kanssa samalla tasolla senkin vuoksi että on käynyt Tuksun keikallakin!
        http://aikkufashion.vuodatus.net/lue/2011/04/moi-taas-ja-anteeks-hirveesti-etten-oo-kirjottanu-aikoihin

        Aletaanko tänne postailemaan nyt kaikista mahdollisista nevahööd bloggailijoista mitä ne millonki on tehny? Rekku tampereelta osti makkaran! Videobloggaaja youtubesta kävi ajelulla Lappeenrannan vapaudenaukiolla! Helsinkiläinen muotibloggaaja osti sukat!


      • köyhät ja rumat
        väärä palsta kirjoitti:

        Tässä saman tason bloggaaja"julkkis" kuin tämä teidän nobodynitanne:
        http://aikkufashion.vuodatus.net/


        On nitan kanssa samalla tasolla senkin vuoksi että on käynyt Tuksun keikallakin!
        http://aikkufashion.vuodatus.net/lue/2011/04/moi-taas-ja-anteeks-hirveesti-etten-oo-kirjottanu-aikoihin

        Aletaanko tänne postailemaan nyt kaikista mahdollisista nevahööd bloggailijoista mitä ne millonki on tehny? Rekku tampereelta osti makkaran! Videobloggaaja youtubesta kävi ajelulla Lappeenrannan vapaudenaukiolla! Helsinkiläinen muotibloggaaja osti sukat!

        Mistä löydätkin noiden jälkeenjääneiden blogeja?


      • diorbabe
        väärä palsta kirjoitti:

        Tässä saman tason bloggaaja"julkkis" kuin tämä teidän nobodynitanne:
        http://aikkufashion.vuodatus.net/


        On nitan kanssa samalla tasolla senkin vuoksi että on käynyt Tuksun keikallakin!
        http://aikkufashion.vuodatus.net/lue/2011/04/moi-taas-ja-anteeks-hirveesti-etten-oo-kirjottanu-aikoihin

        Aletaanko tänne postailemaan nyt kaikista mahdollisista nevahööd bloggailijoista mitä ne millonki on tehny? Rekku tampereelta osti makkaran! Videobloggaaja youtubesta kävi ajelulla Lappeenrannan vapaudenaukiolla! Helsinkiläinen muotibloggaaja osti sukat!

        Toi aikkufashion on tosi hauska.kiitti vinkistä.


      • bingbongari
        väärä palsta kirjoitti:

        Tässä saman tason bloggaaja"julkkis" kuin tämä teidän nobodynitanne:
        http://aikkufashion.vuodatus.net/


        On nitan kanssa samalla tasolla senkin vuoksi että on käynyt Tuksun keikallakin!
        http://aikkufashion.vuodatus.net/lue/2011/04/moi-taas-ja-anteeks-hirveesti-etten-oo-kirjottanu-aikoihin

        Aletaanko tänne postailemaan nyt kaikista mahdollisista nevahööd bloggailijoista mitä ne millonki on tehny? Rekku tampereelta osti makkaran! Videobloggaaja youtubesta kävi ajelulla Lappeenrannan vapaudenaukiolla! Helsinkiläinen muotibloggaaja osti sukat!

        Noi VIllasukat by mummu oli tosi makeet? Mistä sä Aikku oot sen mummun ostanut, mä haluun ja sellasen mummun? Siis haluu, haluu, haluu.


    • Vielä se jaksaa

      Nita jätä nyt jo Johanna kirjoituksistas pois:
      "3 tuntia, 49 minuuttia sitten | Nita S

      Kiitos, tunkki on sentään mua kymmenen vuotta vanhempi ja ryypännyt ulkonäkönsä..

      8 tuntia, 27 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30977

      Nita, taidat olla samanlainen narsisti kuin Tuksu. Minä, minä, minä,minä sitä, tätä ja tuota. Ja nuo jatkuvat naamakuvapostaukset. Selvästi matkit Tuksua.

      3 tuntia, 49 minuuttia sitten | Nita S

      En ole narsisti..enkä matki tunkkia...
      "

      • Anita948

        Kyllä olet, ja Tuksu on sulle pakkomielle.


    • Just joo

      "Nyt kuuluu taas ihan pas***!!!
      Käyttäjältä Nita S
      20.10.2014 23:52
      Meni hermo... Glamourisessa i phonessani on aivan liian vähän tallennustilaa.. Enkä sitä jaksa lisääkään siihen ostaa.. Saa lähteä tämä kännykkä nyt. Lapseni i phonessa on tuplaten tallennustilaa, joten otan sen käyttöön ja ipana saa tämän... Ei tarvii hän ihan niin paljon kännykkää kuin minä... Muutenkin paloi käpy, on tuolla kaapissa se lumia 520 ja kaksi samsungia, se joku tred plussa ja sitten siitä joku uudempi malli... Joten nouhätä vaikka teki mieli heittää tää romu menemään... Tykkään tämän puhelimen yksinkertaisuudesta (sopii tälläiselle yksinkertaiselle akalle hyvin) mutta ku mä haluan että mulla on lep's world pelit (kaikki kolme) ja retrica, yms..olen hyvin lapsellinen...jouduin siis poistamaan kaikki ylimääräiset että saan ladattua uusimman päivityksen 8.1 "

    • Arvaus

      Taitaa olla raskaana? Elämässä tapahtunut paljon eikä ole ehtinyt bloggailla...?

    • Hyvä Nitku

      Meinaat hävitä julkisuustyrkyistä näköjään.
      Tässä kopiota 7-lävestä:
      "
      Meina noi aamukahvit lentää tossa pitkin seiniä...
      Käyttäjältä Nita S
      25.10.2014 13:38
      Kun avasin tän liven ja katoin mitä tänne kuuluu :) julkkispuolella ainaki oli niin hupaisaa juttua että huh huh :) suomen uusi panda ja hänen emäntänsä... Jessus sentään, tunnen jopa myötähäpeää, sekä häpeää....

      Siinä on muuten kuva kaveruksista, ehkä hieman epäonnistunut otos, näillä tyypeillä oli kiire juoksemaan :D

      2 0
      Listaa

      135 Katseluja|
      0 Jakoja|
      4 Kommentteja


      Meina noi aamukahvit lentää tossa pitkin seiniä...
      25.10.2014 13:38


      Click here
      Kommentoi
      4kommenttia

      1 tunti, 28 minuuttia sitten | Realisti

      Viittaat ehkä Johannan uuteen esiintyjään? Onhan se hienoa, että Johanna on saanut tiiminvahvistusta Dolsseihin, jonne ei ketä tahansa huolitakaan. Harmi, kun en pääse näkemään uutta kokoonpanoa livenä, mutta ehkä joku julkaisee videon heistä.

      2 tuntia, 21 minuuttia sitten | Andalucian neito

      Tulet saaman shittia niskan tasta postauksesta,mutta senhan sinä tiedät.

      2 tuntia, 12 minuuttia sitten | Nita S

      Jees, tiedän mutta antaa mennä :) kyllä mä kestän :) välillä täytyy saada vähän vipinää elämään jos livenä on hiljaista ;)
      "

    • Kateutta ilmassa

      Taidat Nita olla kateellinen Ollille:
      "Ollin laulua kuunneltuani minusta tuli hänen uusin faninsa!

    • Vatun Seessalo

      Jätä NYT jo vihdoin se Tuksu rauhaan. Tuolla TAAS myhyn keskusteluissa:

      "1 tunti, 50 minuuttia sitten | Julia Strömbäck

      selvät tuksun merkithän elenan hommista ja jutuista on jo aikaa sitten huomattu... tietenkin näillä jutuilla saa paljon lukijoita mutta miksi myös yrität näyttää aivan tuksulta??? ei meinaan mikäänkaikista silmiähivelevin näky.

      51 minuuttia sitten | Livekäyttäjä30387

      Nita, ei Tuksukaan Elenan iässä näyttänyt vielä Tuksulta. Mutta kuten Julia kirjoittaa, "Tuksun merkit" on jo näkyvissä. Haluaisin jotenkin herättää Elenan mutta luulen että jo hänen lapsuudessaan peli menetettiin.

      1 tunti, 26 minuuttia sitten | Nita S

      Ei elena sentään vielä kyllä tuksulta näytä.. Kukin tavallaan, eiköhän sen itse lopulta päätä mitä keholleen tekee. Itse en uskalla ottaa mitään täytteitä

      1 tunti, 58 minuuttia sitten | Livekäyttäjä28102

      Miltä mahtaa näyttää mummoiässä, jos jatkuvasti piikitetään huulet turvoksiin? Kyseinen henkilö on sentään nuori vielä. Mutta, nuoruus ja hulluus kulkee käsi kädessä.
      "

    • Numbasta luin

      Ja nyt se on sitten lopetettu.......

      Oppikohqn olemaan ottamatta enää pentutehtaasta koiraa........

    • "Elän omaa elämää"

      "16 tuntia sitten | Nita S

      Totta siis eihän tuksu 21-vuotiaana näyttänyt todellakaan tuolta kuin nyt. Ne huulensa tunkki on täysin ainakin pilannut...
      "

      • Ruma ukko on ainakin

        http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/mina-ja-rakas-aviomieheni-/1057950


        Samanlainen pimiö kuin tuksukin.
        Olisi kiva tietää, että pitääkö ne huhut potkuista paikkaansa...kukaan ei nimittäin lopeta tässä tal.tilanteessa duuniaan koulun vuoksi, kun voi opiskella töiden ohessa...tiedän, koska opiskelin itse töiden ohessa 2 tutkintoa.....
        Kertoo vaan asioista, että näyttää paremmalta, noihin on törmätty ennenkin.
        Selitystä riittää ja ne selitykset on kyllä väännetty niin nerokkaasti itseenpäin, ettei paremmasta välii.......

        Epäilen, että kenkää sai, vaikka kuinka kieltää....eiks se ole joku hoitsu ollut?
        Onko vielä luvat voimassa?
        Mistä ne näkee????


      • sääliöt
        Ruma ukko on ainakin kirjoitti:

        http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/mina-ja-rakas-aviomieheni-/1057950


        Samanlainen pimiö kuin tuksukin.
        Olisi kiva tietää, että pitääkö ne huhut potkuista paikkaansa...kukaan ei nimittäin lopeta tässä tal.tilanteessa duuniaan koulun vuoksi, kun voi opiskella töiden ohessa...tiedän, koska opiskelin itse töiden ohessa 2 tutkintoa.....
        Kertoo vaan asioista, että näyttää paremmalta, noihin on törmätty ennenkin.
        Selitystä riittää ja ne selitykset on kyllä väännetty niin nerokkaasti itseenpäin, ettei paremmasta välii.......

        Epäilen, että kenkää sai, vaikka kuinka kieltää....eiks se ole joku hoitsu ollut?
        Onko vielä luvat voimassa?
        Mistä ne näkee????

        Kuva kertoo karun totuuden tästä trash-pariskunnasta.


      • Anita948
        Ruma ukko on ainakin kirjoitti:

        http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/mina-ja-rakas-aviomieheni-/1057950


        Samanlainen pimiö kuin tuksukin.
        Olisi kiva tietää, että pitääkö ne huhut potkuista paikkaansa...kukaan ei nimittäin lopeta tässä tal.tilanteessa duuniaan koulun vuoksi, kun voi opiskella töiden ohessa...tiedän, koska opiskelin itse töiden ohessa 2 tutkintoa.....
        Kertoo vaan asioista, että näyttää paremmalta, noihin on törmätty ennenkin.
        Selitystä riittää ja ne selitykset on kyllä väännetty niin nerokkaasti itseenpäin, ettei paremmasta välii.......

        Epäilen, että kenkää sai, vaikka kuinka kieltää....eiks se ole joku hoitsu ollut?
        Onko vielä luvat voimassa?
        Mistä ne näkee????

        Nita on kuulemani mukaan varastanut lääkkeitä ja sen vuksi saanut potkut.


      • tää on jo toinen ker
        Anita948 kirjoitti:

        Nita on kuulemani mukaan varastanut lääkkeitä ja sen vuksi saanut potkut.

        PITÄÄKÖ TÄMÄ PAIKKAANSA????

        Ja jos ei, niin miksei nitkutinta löydy terhikistä????


    • Tyrkky se on

      Nyt tää Newerhööd on laittanu 7-läpeen ukkonsa kuvan, vaik vähä aikaa sitte kerto et EI tuo perheasioitaan julkisuuteen.

      • muuta ei saanut

        Nyt on kansalla nauramista, kun näkevät millaisen reppanan on täytynyt Nitaan tyytyä.


    • herää jo NS

      Kauheasti tuo rouva vakuuttelee ettei ole kuin tunkki eikä tunkki ole hänelle pakkomielle vaan mitä enemmän tunkin mainitsee kirjotuksissaan, sitä enemmän vahvistaa noita käsityksiä. Luulisi jo viimein tajuavan että hänen kannattaisi olla hyvin hiljaa noista aiemmista yhteyksistään suomen glamour-prinsessaan, uskottavuus meni jo totaalisesti silloin eikä näillä konsteillaan sitä ainakaan saa paikattua. Ja aihe kuin aihe niin sinne ujutetaan tunkki jollain lailla mukaan, selvää pakkomielteen ainesta.

      • Anita948

        Kukahan kertoi, että Nita on saanut potkut töistä, koska oli varastanut sieltä lääkkeitä. En tiedä, onko totta.


    • Äititeresa........

      Ja koirakin vietiin sitten lopulta piikille......
      Ylläripylläri.....

      • Vai pentutehtailusta

        pentutehtailusta

        Käyttäjältä Nita S
        08.11.2014 20:45
        Piti jo aikaa sitten postata tämä toive postaus aiheesta. . Eli omalla kohdallani kävi niin että oton pennun enkä osannut oikein epäillä mitään koska puhelimeen vastasi mukavan ja herttaisen oloinen vanhempi nainen, joka antoi kuvan että häntä oikeasti kiinnostaa millaiseen perheeseen koira tulee. Kyseessä oli siis silloin nipsu. Nainen sanoi että nämä olivat mukamas vahinko pennut, ja ensimmäiset hänen koiralleen..pieneltä paikkakunnalta täällä Satakunnassa koira haettiin ja asiat meni ok. No muutamia kuukausia sitten katselin muuten vain koiranmyynti ilmoituksia, löysin ilmoituksen samalta paikkakunnalta ja siinä myytiin kahta 2-5 vuotiasta koiraa, myyjän nimi oli sama, joten soitin numeroon. Siellä se sama todella "herttainen" rouva selitti että hänellä olisi yksi kolmaskin koira jonka haluaa myydä koska sillä ei enää voi teettää pentuja koska sitten täytyisi keisarileikata taas. No säälistä sitten ajattelin pelastaa koiran ja tämä nainen toi koiran minulle Poriin. Heti ensimmäisenä päivänä kun koira tuli se oksensi ja ripuloi vähän väliä. Vein koiran tietysti eläinlääkäriin, ja lääkäri määräsi antibiootteja ja herkkämahaisen koiran ruokaa, se auttoi väliaikaisesti ja jonkin ajan kuluttua taas sama sairastelu alkoi... uudestaan eläinlääkäriin ja huonoja uutisia tuli ja koira täytyi lopettaa. Eli meidän perheessä on edelleen nipsu, joka täyttää pian 8 kk. Kannattaa tarkkaan miettiä ennenkuin ostaa koiran, eikä ikinä kannata ostaa paperittomia koiria, ettei käy niin kuin tässä minun tapauksessani, että on sairas koira.

        Harvinaisen typerä ihminen, kun huijattavissa kahteen kertaan.......ja jutuissaan on välillä ostanut ko.koiran ja välillä sen saanut.....akka valehtelee sen minkä kerkee, muttei muista mistä ja koska, ihan kuin idolinsa Tuksukin......

        Eikä kertonut miksi koira sitten lopetettiin....pakkohan sillä on joku olla, ei pelkän herkkämahaisuuden vuoksi koiraa tarvitse lopettaa, ruokavaliolla ja probiooteilla hoidetaan....


    • En kerro!

      Tuolla toisessa ketjussa kertonu kesällä:

      " Niinpä Nita. Katsopa peiliin ja puhu sitten ja vaan omasta puolestasi.

      VASTAA
      Facebook
      Twitter
      share email
      share url
      Ilmoita asiaton viesti

      nitasees87
      20.7.2014 04:18
      1
      Sulje
      Jarnan tunnen ihan johannan kautta. Teitä on siis ku-se-tet-tu eli emme tunne ennestään. Ja joo mulla on varaa käydä yksityislääkärillä, mulla on yksityinen kirurgian erikoislääkäri jossa käyn säännöllisesti. Sehän ei kuulu kenellekään mistä mulla on varaa... sen voin sanoa että mun ei koskaan tarvi töitä tehdä jos en halua, HUOM! EN KULUTA VERORAHOJA, ELI EN OLE SOSSUN ASIAKAS!! LAPSILISÄT TULEE KELALTA ELI SAMAT KUIN MUILLEKIN....MIETTIKÄÄ SIITÄ MITEN MULLA ON VARAA...OLISKO LOTTOVOITTO??????

      VASTAA "

      • velat silti jäljellä

        Mutta ei ole varaa maksaa 30€ velkaa????

        Älä nyt akka naurata enempää.........


    • En kerro mitään

      Nita kehuu entistä miesystäväänsä:
      "3 tuntia, 43 minuuttia sitten | Nita S

      Joo, totta gladiator, olen asunut sellaisenkin kanssa joka oli ulospäin täydellinen mutta sisältä mätä :(
      "

    • Anita948

      Ketä kiinnostaa sun mauttomat jutut. Nita?

    • Nita ja Harna

      "1 päivä, 5 tuntia sitten | Nita S

      Mun Tarvis kans tota lihaskuntoa kohottaa.

      5 tuntia, 23 minuuttia sitten | Jarna Lahdenvuo

      Jätä se kusipää ukkos ja muuta ihmisten ilmoille!!

      22 tuntia, 16 minuuttia sitten | Nita S

      Joo ku jaksaa raahautua sinne asti :) mä oon laihtunut lisää ja samalla lihakset surkastuu vaan...

      1 päivä, 5 tuntia sitten | Jarna Lahdenvuo

      Siitä hakee salikortti !
      "

    • Jätä Johanna rauhaan

      Nita taas kateellinen Johannalle. Tällä kertaa Johannan tuloille...
      "
      Klikataan vaan tuksulle lisää rahaa, tässä vinkki
      Käyttäjältä Nita S
      04.12.2014 00:35
      Mitä enemmän porukka klikkaa madamen juttuja ja kommentoi sinne, sitä ennemmän se tietää rahaa sille ihmiselle. Eikös nuo jutut kannata kopioida (muutaman tyypin) myhyn keskusteluihin, niin sieltä kaikki voi ne lukea. En käsitä miksi porukka itkee siellä madamen "blogissa" että "mee pois" kun se ei takuulla auta vaan kasvattaa vain sen palkkaa

      10 0
      Listaa

      487 Katseluja|
      0 Jakoja|
      35 Kommentteja

      "

    • Ei ymmärrä lopettaa

      Ja edelleenkään ei halua päästää irti Johannasta. Tässä vähän monista kommenteistaan 7-lävessä:

      "1 tunti, 48 minuuttia sitten | NemesiS

      Tää on ihan tajutonta kun pitää somessa huudella näistä asioista. En nyt tarkota Nita sua vaan noita kahta muuta melkosta tuuliviiriä

      1 tunti, 51 minuuttia sitten | Nita S

      Käytännössä siis joutuisin 2 kertaa antamaan puhelimen....no, tästä keskustelemme...ilman jarnaa ym. Sen jälkeen, mä en halua kuulla oman maannaisen nimeäkään...

      1 tunti, 54 minuuttia sitten | Nita S

      Siis sitten kun mun lapset vedettiin mukaan tähän paskaan niin pakko oli ottaa henk.koht. Yhteyttä että lopettaa...

      1 tunti, 55 minuuttia sitten | Nita S

      Joo otin yhteyttä että ei enää puhu sontaa, ym. Sanoin myös että Johanna on jo yhden luurin saanut multa, ja siitä sanoin puhuvani Johannan kanssa siitä minne se iPhone on joutunut..ja jarnan velka on asia erikseen

      2 tuntia, 33 minuuttia sitten | seefferi

      WTF?
      "

    • Turta

      Nita kertoo. Ja kertoo. Ja kertoojakertoojakertoo.

    • ...ja jaksaa

      Tällä vajakilla on 2 lasta ja tärkein asia näyttää olevan Blögissä asioistaan jauhaminen:

      "
      Jatkuu vaan..
      Käyttäjältä Nita S
      12.12.2014 17:58
      Vaikka olen laittanut estolistalle, ja asiat on sovittu, mikä ongelma?? Anna mun olla ! Lähtee sitten sellainen yks firma tutkintaan myös kunnolla, jos sekoilet vieläkin. Wau, mulla on ollut masennus ja ssri-lääkkeitä, jotka ei mulle sopineet, wau.. Joo ja posti palautti luurin mulle jonka jälkeen Johanna oli Porissa livenä itse... Tajusitko mitään??

      0 0
      Listaa

      6 Katseluja|
      0 Jakoja|
      2 Kommentteja

      "

    • Nita, oi Johanna

      Ja en enää kommentoi Johannaa, on sanonu jo aikoja sitten ja edelleenkään ei voi jättää kommentoimatta:

      "2 tuntia, 47 minuuttia sitten | Nita S

      Kyl mä sen arvasin miten se on mennyt.. Komeeta tekstiä teille on tullut, kun ei normaali ihminen osaa lukea tuota tunglishmiä....ei helvata. Omat teot toisten piikkiin...,
      "

      • En saanut lopputiliä

        Pakkohan sen on kiinnittää huomio takaisin tunkkiin, kun on itse mokaillut nyt rankasti...ensin tehdään sähkötyöt perseelleen ja sitten tapellaan harhan kanssa ja jäädään kiinni valheista....
        Nyt pitää kääntää huomio muualle......


    • ,njnb vv b

      Kyllä Nita tietää

    • Anna mun kaikki kest

      Nyt rupes Nitkuttaja nuolemaan Johannan pyllyä:

      "21 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

      No ainakin olen NAINEN joka meikkaa enka mies tai erasta ei voi sanoa edes "mieheksi"......

      8 minuuttia sitten | Nita S

      Nämä hiukset on oikeasti tosi upeat, ja vaalea sopii sulle paremmin kuin se punainen (tämän sanoin kyllä jo silloin kun värjäsit hiuksesi)
      "

    • Ei oo Rahhaa

      Ja mitäs tää kertoo Nitkusta? Pitkä ketju pyllyaukisuudesta poistettu.

      "1 tunti, 57 minuuttia sitten | seefferi

      Miksi sitten et ilmoita että sorry en voi ostakkaan kun EI OLE RAHAA??Lupailu maksusta ei anna kovin hyvää kuvaa jos ei pysty maksaa sillon kun lupaa?

      1 tunti, 11 minuuttia sitten | Nita S

      Vielä, myyjä meni lähettämään ne kengät ennenkuin olin maksanut, enkä odottanut että niin tekee, no pääasia että muija sai kenkänsä takaisin

      1 tunti, 12 minuuttia sitten | Nita S

      Eli se siitä, en usko että asia kuuluu sinulle Seefferi sen enempää...kiitos kuitenkin uteliaisuudesta ja yhteiskunnallisesta asioista huolehtimisesta

      1 tunti, 13 minuuttia sitten | Nita S

      No olin sillon varma että riittää raha, mutta lähetin "ostokset" takaisin kuitenkin.

      "

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe