Olen 57 v. mies. Viime vuosina olen onnistunut vähentämään juomistani. Nyt Juhannuksesta olen juonut vajaan viikon putkia, pelkästään iltaisin. Aamulla ja päivällä ei juomista. Ennen minulle ei ole tullut kahden päivän krapulaa, vaan nyt ne ovat arkea. Onkohan ikäkysymys?
Kahden päivän krapula
3
100
Vastaukset
- perseenhaju..
Kestää kolmekkin päivää jos juo oikeen monta viikkoa. Pysyy kaljalinjalla niin ei tuu niitä vieroitusoireita niin paljon.
Tosin kaljasta tulee jatkuva ripuli ja persehiki on ylitsepääsemätöntä. - arkijuopon arki
Kahden päivän krapula ei ole mikään ihmeellisyys nuorellakaan juopolla, jos vetää reilun viikon putkeen. Siitä toipumiseen menee minimissään kolme päivää.Tälläkin hetkellä olen maannut sängyllä määntyneen perseen hajuisena jo kaksi päivää, elän siis ihan normaalia juopon arkea.
- Tuurijuoppo.
Riippuu paljon siitäkin, mitä juomia juo ja juoko aamusta iltaan vai pelkästään iltaisin. Reilun viikon putkesta toipumiseen menee sellaiset 2-3 päivää. Mieliala voi tosin olla kireänä kuin viulunkieli parikin päivää lisää. Ja sitten tulee myös jonkinasteinen ripuli, kun kaljaa on kitannut.
Itse olen tuurijuoppo mutta joskus onnistuu katkaisu ekan ryyppyillan jälkeen. Krapula on yleensä hirvittävä. Kyllä taitaa iälläkin olla merkitystä vai olisko niin, että määrät on salakavalasti lisääntyneet vuosien saatossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094