päästä tuska ulos!
Vedäs kunnon mustiskiukut
24
179
Vastaukset
- EiOsunutMuhun
En ole mustis, ainakaan mä. Se nyt vielä puuttus että ittestään sellasta löytäs. Kiukuttavat ihan muut asiat kuin elämäni ihmiset :)
- 21490812490124980
En ole vielä varma, että sinulla on uusi, joten ei tarvitse raivota. Sitten jos ja kun julkistat homman, niin asia voi olla eri. Tosin viha on jo hälvennyt, en jaksa raivota. Vähän alakuloa voi esiintyä. Sinähän haluaisit, että raivoaisin ja kaikki tuska yhtäkkiä häviäisi maagisesti, muttei se mene niin, kultapieni.
- Jygkuukhlij
Mustasukkasuutta en ole ikinä ymmärtänyt enkä omistamisenhalua. Enkä tuu ymmärtämään.
- Never say never....
Odotappas kun joudut suhteeseen henkilön kanssa, joka oikein kerjää mustasukkaisuutta...
On tervettä mustasukkaisuutta ja sairasta sellaista... - ovat
Never say never.... kirjoitti:
Odotappas kun joudut suhteeseen henkilön kanssa, joka oikein kerjää mustasukkaisuutta...
On tervettä mustasukkaisuutta ja sairasta sellaista...Just ,jotkut akat varsinkin ovat sellaisia että, ne kerjää turpaan itsellensä
oman venkoilun tähden. Sitten ne sanoo ,että kun tuo mies on niin mustasukkanen. - Heh.heeee
Never say never.... kirjoitti:
On tervettä mustasukkaisuutta ja sairasta sellaista...Sie taijat olla narsisti.
Heh.hee... - Never say never....
Heh.heeee kirjoitti:
Sie taijat olla narsisti.
Heh.hee...Minuako epäilet narsistiksi?
- voi ollakin
Heh.heeee kirjoitti:
Sie taijat olla narsisti.
Heh.hee...No en ole, ja satun olemaan nainen :D ja tuo on tosi .
Naiset monetkin keimailee oman miehensä läsnäollessa törkeästi.
- Seonturhaa
minä en ole mustasukkainen, miksi olisin? ei toista voi kokonaan omistaa.
- ihan turhaa sellainen
Viimeksi kun vedin mustis kiukut tuli ensin turpaan ja sen jälkeen näytettiin puukkoa. Tuon jälkeen kasvoin ulos mustasukkaisuudesta. Oli kai pakko.
- ;)=)
Kovat on luulot jollakin, mustis en ainakaan minä ole, jos tuo nyt oli mulle! Päinvastoin, helpottunut, minua et enää kiusaaa paskanjauhamisella! Kiitos ja kuitti!
- tiedoksi.
;)=) kirjoitti:
Kovat on luulot jollakin, mustis en ainakaan minä ole, jos tuo nyt oli mulle! Päinvastoin, helpottunut, minua et enää kiusaaa paskanjauhamisella! Kiitos ja kuitti!
toi nyt ei ainakaan ollu mulle, mä en jauha paskaa, mä jauhan purkkaa! enkä mä luule, mustasukkaisuus on typerää.
- ...
Jaahas jaahas...!? :D Onko tässä nyt aihetta sellaiseen kohtaukseen?? Ei jaksaisi näin aamutuimaan. Illemmalla sit? Pus
- 2+19
Olet niin suloinen ja viehättävä, että on oikein ilo ollut saada tuntea sinut.
En tietenkään ajattele sitä faktaa, että olisit maksullinen nainen ja köyrit parhaillaan useamman tumman miehen kanssa kiihkoissasi. - Mustiksen merkki
Mustanaamio sanoo: "Mustanaamio ei liikoja lavertele, mutta hänellä on Salomonin viisaus".
- vakava tuo ajattelukyvyn
Hämärtyminen sinulla.
- jonkin sortin
vakava tuo ajattelukyvyn kirjoitti:
Hämärtyminen sinulla.
Sekakäyttäjä hallusinoi täällä jälleen.
- ja säälittävä
jonkin sortin kirjoitti:
Sekakäyttäjä hallusinoi täällä jälleen.
Sellainen.
- oikein oivaa :)
ja säälittävä kirjoitti:
Sellainen.
Hillittömän hupaisia :)
- eikös ookkin
oikein oivaa :) kirjoitti:
Hillittömän hupaisia :)
Luulee olevansa mahtava vaikka onkin raukkamainen heikompien kiusaaja. Tollasta rakasta kukaan.
- mahtavan tunteen
eikös ookkin kirjoitti:
Luulee olevansa mahtava vaikka onkin raukkamainen heikompien kiusaaja. Tollasta rakasta kukaan.
Saa vain itselleen. Eikä käy kieltäminen. Ollaanko päästy takaisin todellisuuden pariin.
- Kysynpä vain...
Moniko täällä ei kokisi aiheelliseksi sanoa kumppanilleen, jos tämä halailisi ja silittelisi vastakkaista sukupuolta olevaa heterokaveria. Bileillat venyisivät aamuun asti, eikä puhelinyhteys tuolloin toimisi,
Kyttäisi sinun facebookia, mutta ei näyttäisi omaansa. Alkaisiko epäilykset nousta ja pieni mustasukkaisuuden tunne, vaikka et normaalisti ole epäilevä tai mustasukkainen.
Voisiko sen perusteella haukkua narsistiksi, kuten tässäkin ketjussa jo joku narsistikortin veti? - sairasta...
Saat sä jotkut kicksit tilanteesta..?
- ei kiukku auta
Olipa ilkeästi sanottu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874058Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750