Mitkä on siis teidän hulluimmat\parhaimmat seksi asennot
Mun on se kun ite on karhukävely asennossa ja sit mies tulee takaa päin.
hulluimmat seksi asennot
4
1454
Vastaukset
- 9+16
Oliko se hulluin vai paras?
Minulla varmaan paras kokemus oli se kun nainen ratsasti ensin selin minuun ja siitä sitten laskeutui alas niin että hänen päänsä oli jalkojeni välissä ja päinvastoin. Siinä pikkuveikka meni melkein mutkalle mutta paine klitorista kohtaan oli suuri. Eipä sitten muuta kuin kourilla pakarosta kiinni ja pumppaamaan. Ei mennyt montaakaan sekunttia kun partneri huuteli "luojaa" ja meni aivan veltoksi saatuaan orgasmin. Taju lähti varmaan puoleksi minuutiksi.
Itse pidän eniten sellaisesta että toinen nainen ratsastaa minulla samalla kuin nuolen toisen pimppaa ja hyväilen heidän pakaroitaan ja rintojaan. Siinä on jotain niin eroottista että orgasmi on todella räjähtävä.- minä aah
Joo se oli varmaan molempia tykkään ite jos mies puristelee pakaroista ja tisseistä todella kovaa,
- kevin t
minä aah kirjoitti:
Joo se oli varmaan molempia tykkään ite jos mies puristelee pakaroista ja tisseistä todella kovaa,
Itse tykkään kevin tandusta siinä laitetaan musta makkara korvaan
- olen voittaja
Helikopteri on se juttu
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412405Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211788
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036