Mitkä on siis teidän hulluimmat\parhaimmat seksi asennot
Mun on se kun ite on karhukävely asennossa ja sit mies tulee takaa päin.
hulluimmat seksi asennot
4
1442
Vastaukset
- 9+16
Oliko se hulluin vai paras?
Minulla varmaan paras kokemus oli se kun nainen ratsasti ensin selin minuun ja siitä sitten laskeutui alas niin että hänen päänsä oli jalkojeni välissä ja päinvastoin. Siinä pikkuveikka meni melkein mutkalle mutta paine klitorista kohtaan oli suuri. Eipä sitten muuta kuin kourilla pakarosta kiinni ja pumppaamaan. Ei mennyt montaakaan sekunttia kun partneri huuteli "luojaa" ja meni aivan veltoksi saatuaan orgasmin. Taju lähti varmaan puoleksi minuutiksi.
Itse pidän eniten sellaisesta että toinen nainen ratsastaa minulla samalla kuin nuolen toisen pimppaa ja hyväilen heidän pakaroitaan ja rintojaan. Siinä on jotain niin eroottista että orgasmi on todella räjähtävä.- minä aah
Joo se oli varmaan molempia tykkään ite jos mies puristelee pakaroista ja tisseistä todella kovaa,
- kevin t
minä aah kirjoitti:
Joo se oli varmaan molempia tykkään ite jos mies puristelee pakaroista ja tisseistä todella kovaa,
Itse tykkään kevin tandusta siinä laitetaan musta makkara korvaan
- olen voittaja
Helikopteri on se juttu
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004