Mitkä on siis teidän hulluimmat\parhaimmat seksi asennot
Mun on se kun ite on karhukävely asennossa ja sit mies tulee takaa päin.
hulluimmat seksi asennot
4
1390
Vastaukset
- 9+16
Oliko se hulluin vai paras?
Minulla varmaan paras kokemus oli se kun nainen ratsasti ensin selin minuun ja siitä sitten laskeutui alas niin että hänen päänsä oli jalkojeni välissä ja päinvastoin. Siinä pikkuveikka meni melkein mutkalle mutta paine klitorista kohtaan oli suuri. Eipä sitten muuta kuin kourilla pakarosta kiinni ja pumppaamaan. Ei mennyt montaakaan sekunttia kun partneri huuteli "luojaa" ja meni aivan veltoksi saatuaan orgasmin. Taju lähti varmaan puoleksi minuutiksi.
Itse pidän eniten sellaisesta että toinen nainen ratsastaa minulla samalla kuin nuolen toisen pimppaa ja hyväilen heidän pakaroitaan ja rintojaan. Siinä on jotain niin eroottista että orgasmi on todella räjähtävä.- minä aah
Joo se oli varmaan molempia tykkään ite jos mies puristelee pakaroista ja tisseistä todella kovaa,
- kevin t
minä aah kirjoitti:
Joo se oli varmaan molempia tykkään ite jos mies puristelee pakaroista ja tisseistä todella kovaa,
Itse tykkään kevin tandusta siinä laitetaan musta makkara korvaan
- olen voittaja
Helikopteri on se juttu
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4105348Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841835Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171049
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h54778- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668