Eli kertokaa teidän parhaimmat seksi asennot ikinä! Mun on siis se kun on ite karhukävely asennossa ja sit mies tulee takaapäin.
parhaimmat seksi asennot
karhukävely
5
1012
Vastaukset
- Pystykorva
Seisten vastakkain,naisel toinen jalka koukussa.
- Kielipoliisi
Seksiasennot on yhdyssana
- asentopoliisi
karhukävelyasennossa on yhdyssana.
Useimmat naiset on parhaimmillaan takaapäin polvillaan sängyssä. - tuuhea mirri
asentopoliisi kirjoitti:
karhukävelyasennossa on yhdyssana.
Useimmat naiset on parhaimmillaan takaapäin polvillaan sängyssä.Mie tykkään olla nakuna metsässä ja tuuli sekä metsän eläimet hivelevät vartaloain.
- asentokirjoistakivaa
tuuhea mirri kirjoitti:
Mie tykkään olla nakuna metsässä ja tuuli sekä metsän eläimet hivelevät vartaloain.
aamukävely on paras asento, ja juna toinen hyvä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298