tuli sitten ostettua Hyundai. Kai tämä hyvä on, mutta köyhän valinta. ja hyvä takuu, se tärkeintä vaikka ajo-ominaisuudet ja suorituskyky kuin mummon potkukelkassa
ei ollut varaa premiumiin
8
243
Vastaukset
- Olet turha ihminen.
Olet turha ihminen.
- ZAZ-xxx
Kunhan mummo käy pari vuotta salilla jalkaprässissä, kelkka kiihtyy ja kulkee.
Jos ostan uuden Hyundain, minua haukutaan köyhäksi. Jos ostan samanhintaisen viisi vuotta vanhan Mersun, kukaan ei vihjaile maksukyvyttömyydestäni. Mitäs järkeä siinä on?- mesemani
Ostamalla mersun profiloituu varmasti naapurin silmissä rikkaaksi, sillä näiden pelien korjaaminen se vasta rahaa tarviikin, ei ole pa porukan autoja nämä!Siksi minulla on jo kolmas mersu menossa. Rahaahan se vaan on, vaikka velalla poikamiehenä makselenkin, mies ilman arvokasta autoa ei saa naisia edes maksamalla joten mersuun kannattaa aina sijoittaa.
- se sellainen leima
Vanhan Mersun pitäminen tulee kalliiksi, ehkä se leimautuminen johtuu siitä.
No onhan se Hynyn ostaminen jotenkin nolon köyhää teinien mielestä joilla ei ole vielä kokemusta omalla tienatulla rahalla elämisestä. - sdss
se sellainen leima kirjoitti:
Vanhan Mersun pitäminen tulee kalliiksi, ehkä se leimautuminen johtuu siitä.
No onhan se Hynyn ostaminen jotenkin nolon köyhää teinien mielestä joilla ei ole vielä kokemusta omalla tienatulla rahalla elämisestä.Auton imago tuntuu vielä tänä päivänäkin olevan itsetunnon asia.
- Premium testivoittaj
Olisist ennemmin ostanut PREMIUM merkkisen auton niin olisit voinut pöristellä sillä kuten nytkin pöristelet mielikuvitus hyundailasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794