Missä järjestyksessä tuntisit ihailua, inhoa tai sääliä häntä kohtaan?
Jos tapaisit Johannan...
12
211
Vastaukset
- ...
Tunnen sinua kohtaan inhoa
- Hullunkurinen perhe
Inhoa. Sairas narsisti ja sekakäyttäjä, joka sairastuttaa lähipiirinsäkin.
- tavattu on
Itse asiassa olenkin kohdannut Tunksin ja Artsin sekä jutellut heidän kanssaan. Tympeä nainen ja vielä tympeämpi kohtelu Aertolle. Tylsistyneen näköisenä keskittyi ryystämään omaa skumppalasillistaan. Ei jäänyt kyllä päällimmäisenä mielikuvaa kaikki etiketit hallitsevasta ympäri maailmaa matkailleesta naisesta.
- Empaatti
Minä olen niin yliempaattinen että varmaan ensin säälisin. Sitten kun se kohtelisi minua samalla lailla kuin on kohdellut kaikkia muitakin, alkaisin varmaan inhota häntä. Emotionaalinen kiristys, väkivalta, haukkuminen, draama queen rooli, hyväksikäyttö, syyllistäminen, valehtelu, pummaaminen yms. varmaan pyyhkisi sen säälin mennessään.
Ihailua tuntisin ehkä siinä vaiheessa jos vuonna 2040 saataisiin juhla-haastattelu 20 vuotta selvänä olleelta Tunkilta joka mielenterveyden keskusliiton, A-klinikan ja narsistitukiryhmän vertaisneuvojana sovittaa vanhoja tekojaan. Huom. ehkä.- Optimistijolla
Jos kohtaisit niin ensin voisit vähän sääliäkin? Mutta nyt voit pelkkien puheitten perusteella vähän ilkeillä. Noinhan se yleensä menee että puskista on hauskaa huudella.:)
- Ei pelkkää puhetta
Optimistijolla kirjoitti:
Jos kohtaisit niin ensin voisit vähän sääliäkin? Mutta nyt voit pelkkien puheitten perusteella vähän ilkeillä. Noinhan se yleensä menee että puskista on hauskaa huudella.:)
Pelkkien puheiden perusteella? Ei.
Tunkin omien tekojen perusteella? Kyllä.
Netti on todisteita täynnä. Kuvakaappauksia, keskusteluja, madamen omia postauksia ja avautumisia. Puhumattakaan kuvista ja videoista.
Sekin on varmaan vaan pahoja puheita että hyökkäsi Julian kimppuun (video), kusi junalaiturille (kuva) tai yritti pahoinpidellä toisen ihmisen Tallinnan kadulla (video). Tai se että siivotutti ja pyykätytti tutullaan kämppänsä ja vaatteensa hävityksen kauhistuksesta ihmiskuntoon ja jätti maksamatta (keskustelukaappaukset).
Että näin. Vai pellkiä pahoja puheita? Ja pah! Todisteita löytyy niin paljon että pahoista puheista ei ole kyse.
- Jollaksen ravustaja
Pyrin välttämään rupusakkia, joten kohtaaminen on äärimmäisen epätodennäköistä.
- Mäyrä
Jos kohtaisin Tunkion, siirtyisin välittömästi toiselle puolelle katua ja lähimmästä ovesta sisään ja piiloon! Pahimman säikähdyksen laannuttua pelko alkaisi hiipimään sisuksiin. Sitten tuntisin sääliä, niitä kohtaan, jotka joutuvat oikeasti kviininkaa tekemisiin...
- weråouuaaklsösieej
en mitään
- jkfani
Pussaisin
- coca lama
Sujauttaisin käsiveskaan pullon Ice Blue-vodkaa jotta Tunkrahvi ymmärtää varmasti viihdyttää kansaa tulevanakin yönä seiskalivessä.
- oujee.
paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242531Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492140Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261982Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141820Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581578Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121112Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181099- 55960
- 63945
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2908