Siitä on jo aikaa. Silti kaipaan sinua ja olet ajatuksissani jokaikinen päivä. Olin tyhmä aiemmin.
Voi kun voisin vaan olla sinun kanssasi.
Ikävä Tiinaa.
10
294
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Pikkuliisaa
https://m.youtube.com/watch?v=Vn_tKbMVVnU
Kristaaaaaaa - Anonyymi
2014. Mitähän tällekin tarinalle kuuluu nykyisin. Yhtään kommenttia ei ole tullut ennen "Jaa" ihmisen esiinnostoa!
- Anonyymi
Tuo vuosiluku muistuttaa äärimmäisen surullisesta tilanteesta ja vuodet sen jälkeen tuhosivat elämää monella tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vuosiluku muistuttaa äärimmäisen surullisesta tilanteesta ja vuodet sen jälkeen tuhosivat elämää monella tapaa.
Aprillipäivästä aamunkoittoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinko käry kävi?
- Anonyymi
Ootko Tiina vapaa vielä?
- Anonyymi
Tiina on voinut poistua keskuudestamme kirkkaaseen taivaaseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiina on voinut poistua keskuudestamme kirkkaaseen taivaaseen
Tiinaa on ikävä😪❤
- Anonyymi
Mieti mikä meni tiinan kanssa väärin ja mieti mikä sut sai ärsyyntymään tiinassa kyllä se ikävä siitä sitten kaikkoaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628