Yleensä sosiaalisissa tilanteissa, Ei esim. sienimetsässä.
Paniikkihäiriö johtuu sosiaalisen trauman (pelon) purkautumisesta. Jota ei kannata pelätä, vaan johtaa vapaampaan mieleen.
Mistä johtuu paniikkihäiriö
5
377
Vastaukset
- artsi7
Mulla lähti ahdistus/paniikki työpaineista. Pelko ettei selviä työnantajan asettamista tavoitteista. Kyllä siihen liittyy pelko ja uhka tavalla tai toisella.
- 18+20=38
mulla lähti paniikkihäiriö siitä että hampaat on niin huonossa kunnossa (tyyliin murenee suuhun) ja muutenkin oon elänyt elämäni todella huonosti. tää ei oo yhtään kivaa... oon vasta 20v ja tuntuu siltä että en tule elämään enää pitkään. kohtaukset on todella rajuja, ahdistaa ja masentaa niin paljon että tuntuu siltä ettei tästä ole poispääsyä. rintakipuja on paljon. nyt olis tarkotuksena mennä lääkärin puheille josko sais jonkun lääkityksen mutta pelottaa että sekoan lääkkeistä vielä enemmän. http://ssristories.org/old/index1.php?p=murdersuicide pelottaa todella paljon
- elinikäinen sairas
Minulla paniikkikohtaukset alkoivat koulussa, kun jouduin istumaan paikallani passiivisena ja kuuntelemaan asioita, joista en ymmärtänyt mitään. Ja lukemaan kirjoja. ADHD todettiin vasta monta vuosikymmentä myöhemmin. Tänä päivänä erilaisia oppijoita tuetaan.
Kohtaukset ovat vähäisimmillään työelämässä, kun teen jotain konkreettista. Olen ollut työelämässä onnistuneesti kymmeniä vuosia. Myös vapaa-aikana jos teen jotain konkreettista, niin se on hyvä juttu. Valitettavasti paniikkikohtaukset ja ahdistus kroonistuivat niiden kymmenien vuosien aikana.
Tämäkin ketju osoittaa, ettei ole yhtä ainoaa syytä siihen, mistä paniikkikohtaukset ja/ tai ahdistus lähtevät. - Ei jumalautsi.....
Tyhmyydestä ja viitsimättömyydestä ja halusta päästä helpolla, esim. pillereillä haastavien tilanteiden läpi. Ihmisen täytyy kyetä ohjaamaan itseään ja käsittelemään, työstämään tuntemuksiaan, ottamatta niitä turhan vakavasti. Liian vaikeaa monille nykypullamössöille. Pilleri unta varten, pilleri seurustelua varten, pilleri keskittymistä ja rauhoittumista varten. Mitään ei viitsitä, mitä pitäisi.
- Artsi7
Ei mene aina noin. Itse olin luulin tekeväni asiat oikein ja kaikki tuntui olevan tasapainossa ja olin fyysisesti loistokunnossa. Silti iski kova ahdistus.
Mut kyllä siitä eroon voi päästä. Vaatii elämänmuutosta ja aikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029629Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554702Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92431Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.02130Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051652- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota571391Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511387Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441306