Kuka Paimiolainen polttaa Chesterfieldin sinistä? Täysi aski löytynyt Paimion urheilukentältä kuvailkaa tupakka-askia vastauksella niin palautan tuotteen omistajalleen!
Vastaukset 6
- Paimion mafia
minä poltan. Onko filtterit otettu pois?
- ArvoKervo
Hei Paimion Mafia, anteeksi huolimattomuuteni Filtterit on tosiaan otettu pois ja purujen tilalle vaihdettu, jotain ihme ainetta. Filttert löytyivät myös rivistä Paimion nuorison tunteman (Keltsun) edestä. Poltin yhden ja mielestäni tämä ei ollut Chesterfieldin sinistä, vai jos tämä olikin se kuuluisa Lucky Strike aski?
- niksat
Taitaa olla minun. Askissa on sinistä ja valkoista ja lukee Chesterfield. Askissa lukee myös mustalla Tupakointi on hengenvaarallista ja sama ruotsiksi. Hinta lukee myös askissa, ja se on 5,20€. Jos avaat askin niin ensimmäisen rivin keskimmäinen savuke on eri päin askissa kuin muut. Mistä voisin noutaa askin?
- Soutajaaaa
Löytötavara palautatettu sinne minne se kuuluukin, nimittäin paimionjokeen
- jaaahhh
.....
- oli
Oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510