Kuka Paimiolainen polttaa Chesterfieldin sinistä? Täysi aski löytynyt Paimion urheilukentältä kuvailkaa tupakka-askia vastauksella niin palautan tuotteen omistajalleen!
Chessun Sininen (Löydetty)
6
274
Vastaukset
- Paimion mafia
minä poltan. Onko filtterit otettu pois?
- ArvoKervo
Hei Paimion Mafia, anteeksi huolimattomuuteni Filtterit on tosiaan otettu pois ja purujen tilalle vaihdettu, jotain ihme ainetta. Filttert löytyivät myös rivistä Paimion nuorison tunteman (Keltsun) edestä. Poltin yhden ja mielestäni tämä ei ollut Chesterfieldin sinistä, vai jos tämä olikin se kuuluisa Lucky Strike aski?
- niksat
Taitaa olla minun. Askissa on sinistä ja valkoista ja lukee Chesterfield. Askissa lukee myös mustalla Tupakointi on hengenvaarallista ja sama ruotsiksi. Hinta lukee myös askissa, ja se on 5,20€. Jos avaat askin niin ensimmäisen rivin keskimmäinen savuke on eri päin askissa kuin muut. Mistä voisin noutaa askin?
- Soutajaaaa
Löytötavara palautatettu sinne minne se kuuluukin, nimittäin paimionjokeen
- jaaahhh
.....
- oli
Oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913