Auttakaa tietämätöntä!!

apua_avuttomalle

Olen harkinnut jo pidemmän aikaa nelivarvaskilpparin hankintaa ja olen tutkinutkin asiaa paljon, mutta silti haluaisin vähän vielä tiedustella omakohtaisia kokemuksia. :) Eli onko konnan horrostaminen välttämätöntä? Miten se vaikuttaa jos konna ei horrostakaan? ja minkä kokoisia terrarioita olette konnillenne hankkineet? :) Tarvitseeko sen olla hirmuisen suuri, vai riittääkö pienempikin jos kuitenkin pääsee lattialle köpöttelemään? ja sitten vielä, että millaisia toimenpiteitä konnalle täytyy suorittaa, siis "kylvettämisen" lisäksi? :) esim. kynsien leikkuuta tai muuta. Älkää naurako avuttomuudelleni, vaan auttakaaaa! :D kiitos jo etukäteen:)

4

209

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläinrakas tyyppi

konnan kynnet pitää leikata mutta pitää varoa ettei leikkaa verisuoneen jos niin tapahtuu veren vuodon voi tyrehdyttää perunajauhoilla.

• eläintarha kotona

Kato tietoa herppi.net, löytyy hyvää tietoa! Ja jos konnalla on oikeanlainen alusta terraariossa sen kynsiä ei todellakaan tarvii leikata. Hoito ei oo vaativaa, kunhan oppii perushoito-ohjeet alussa. Myöskään kallista ei konnan pitäminen oo, paitsi alussa rahaa menee tolkuttomasti ite konnaan, terraarioon yms.tavaroihin. Se kannattaa kuitenkin miettii et konna voi elää yli 80 vuotta, aikamoinen sitoutuminen siis!

• Anonyymi

Itekkii oon aikomassa hankkii konnaa mikä olis helppo hoitoisin ja mielellään melko halpa ku ite kai joudun suurimman osan maksamaan

• kilpparifani_04

horrostaminen ei ole pakollista kilpikonna on horros ajan vaan "laiskempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      408
      1757
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1141
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1083
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1081
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1014
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      143
      847
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      679
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe