Olen suunnattoman peloissani ja en tiedä mitä tehdä.
Palasin juuri Espanjasta, työharjoittelusta.
Siellä kaikki meni hyvin lukuunottamatta 2 iltaa jolloin tuli juotua liikaa ja eksyttyä täysin vieraan sänkyyn ilman kumia.. kadun tätä valtavasti ja pelkään että minulla on nyt jokin tauti sillä en voi tietää kuinka monien kanssa kyseinen herra oli ennen minua ollut myös ilman ehkäisyä ja aavistukseni on että lukemattomien.
Olen todella ahdistunut ja stressaantunut, tunnen itseni idiootiksi joka olinkin.
Haluaisin mennä testeihin mutta koska olen vielä 6kk alaikäinen niin pelkään että he ilmoittavat vanhemmilleni asiasta, jos menen. Onko kellään varmaa tietoa tästä ja miten minun tulisi nyt toimia?
Tiedän että tein typerästi ja erittäin vastuuttomasti enkä kaipaa tuomitsemista asiasta mutta en voi puhua tästä kenellekkään joten toivon että joku auttaisi minua.
Sukupuolitautipelko, apua!
apuatarvitseva!
2
166
Vastaukset
- (y)
Lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus, vaikka et ookkaan täysi-ikäinen.
- tuugeli
Mene ihan ensin sinne lääkäriin, oma terveys on tärkein. Muista että hoitamatta jättäminen voi aiheuttaa loppuiäksi murheita. Eivät ilmoita kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733