Olen suunnattoman peloissani ja en tiedä mitä tehdä.
Palasin juuri Espanjasta, työharjoittelusta.
Siellä kaikki meni hyvin lukuunottamatta 2 iltaa jolloin tuli juotua liikaa ja eksyttyä täysin vieraan sänkyyn ilman kumia.. kadun tätä valtavasti ja pelkään että minulla on nyt jokin tauti sillä en voi tietää kuinka monien kanssa kyseinen herra oli ennen minua ollut myös ilman ehkäisyä ja aavistukseni on että lukemattomien.
Olen todella ahdistunut ja stressaantunut, tunnen itseni idiootiksi joka olinkin.
Haluaisin mennä testeihin mutta koska olen vielä 6kk alaikäinen niin pelkään että he ilmoittavat vanhemmilleni asiasta, jos menen. Onko kellään varmaa tietoa tästä ja miten minun tulisi nyt toimia?
Tiedän että tein typerästi ja erittäin vastuuttomasti enkä kaipaa tuomitsemista asiasta mutta en voi puhua tästä kenellekkään joten toivon että joku auttaisi minua.
Sukupuolitautipelko, apua!
apuatarvitseva!
2
170
Vastaukset
- (y)
Lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus, vaikka et ookkaan täysi-ikäinen.
- tuugeli
Mene ihan ensin sinne lääkäriin, oma terveys on tärkein. Muista että hoitamatta jättäminen voi aiheuttaa loppuiäksi murheita. Eivät ilmoita kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756