Kuka rupeis laihdutuskaveriks? Oon 170/51 ja pakko laihtua! Tarvin tsempparia sillä paino nousi 48kg tuohon ihan hetkessä. S-postin kautta juteltas!
Vastaukset 5
- hei haloo
Kävisinkö minä? Painan n 100 kg ja olen 163 cm pitkä...
- ahistunut tyttö
eiku ihan oikeesti! Eikö täältä löyvy ketään kuka alkais tsemppariksi?
- hei haloo
Koitappas ylipaino osastosta. Nämähän ei käsittääkseni lahduta täällä. Ainakaan toivottavasti.
EN kyllä sataa kiloa paina.. ennen painoin kylläkin. Paino voi vaihdella kierron mukaan 1-3 kg joten en sinuna olisi kamalan huolestunut kuitenkaan. Kyllä se siitä onnistuu kun syöt terveellisesti. Huom! Mutta syöt ..
Bmi:si on lievän alipainon puolella, joten jäitä hattuun kuitenkin!!! - let's do it
Melki samat mitat mulla! 169/52 Jos täällä vielä oot nii oon mukana! :)
- apuaaaaaaaaaAAAjjknvh
14v tyttö 160/59? Kik jaksa12344
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476