Kymppi parempi, 6 syytä

Parempi 6 syytä

Muutokset esitelty
http://www.iltalehti.fi/digi/2014101018735366_du.shtml

Mutta Yritysmailma odottaa uutta alustapohjaa, Kun kuuluu kovaa huhua, että nykyinen PC väistyy ja korvaantuu aivan uudellaisella PC-llä

Vaihka IT-johtajia on viety kuin pässiä narussa, Jonkun keksimän valtadrendin mukana on virheistä opittu.

- Intiaan ja muolle ulkoistettu mikrotuki, oli tietoturva kauhistus.
- pitkään tiedossa ollut NSA vakoilu ja sen kieltäminen, mutta osunut niin monen omaan nilkaan ja johto syyttää käyttäjiä omista mokistaan.
- Yritykset ei halua härppäketulvaa järjetelmiinsä.
- Yritykset ei halua maksaa älyttömiä!

Kymppiä kohtaa jännät vaatimukset!

4

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi laitekanta.

      ARM prosessorit tulee PC-puolelle.
      Ehkä jo jouluksi! HP, Dell, yms... Tämä on vasta Betta-aalto
      Toinen aalto tuo laiteet joissa fyysisen muistin kataovuus on totta.
      Tällaine syteemi palvelee paremmin ihan erilaisia ohjelmistoja.

      Tehoa paljon halvemmalla.

      • Wauuuu China

        Oikeista työpöytö OS:stä Vain Ubuntulla on ARM tuki.

        Tuleeko windows 10:een?


      • .......
        Wauuuu China kirjoitti:

        Oikeista työpöytö OS:stä Vain Ubuntulla on ARM tuki.

        Tuleeko windows 10:een?

        Kyllä myös kymppiin tulee arm-tuki, mutta arm tech previewiä ei kuitenkaan ole vielä saatavilla.

        Kympissä on tuki WDDM 2.0 ajureille (seiskaan ja kasiin sitä ei ole tulossa), jolloin dx12 ohjelmat pystyvät suoraan käyttämään rautaa, toimivat tehokkaammin ja vaativat huomattavasti vähemmän cpu tehoa kuin tämänhetkiset seiskan ja kasin (tai linuxin opengl) pelit. Edes hidas arm prossu ei jää pullonkaulaksi, jolloin tableteissakin riittää tehot ainakin ps4 tasoisiin peligrafiikoihin.


    • Katsotaaan nyt!

      Olen erimieltä!
      Testannut kokoajan ja seurannut sen kehitystä!

      Ei ainakaan vielä lupaa hyvää! Viimesin versio kävi jo raskaaksikin tolle testiläppärilleni! HP Elitebook alko tahmaan! vanhan se on!

      Store on ärsyttävin mitä olen tavannut! tahmaa ja vaikee löytää mitään!
      Ulkoasu tylsä, Kasi ajurit ei aina toimi. kansionikkunat härpäkemäisiä.
      Käynistänapissa UI sovellukset tulee ensin ja kaamee rullaaminen normeihin kun kaikee on ja paljon!

      Ei todellakaan vakuuta millää saralla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4829
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1459
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1316
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1208
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe