takaapäin

masi2

Moi, oisko täällä naista joka tykkää takaapäin naimisesta.Nuolisin ensin ja sitten naisin,oisko kivaa?

81

2602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaaliantti

      ei ole
      kukaan nainen ei pidä takaapäin naimisesta.

      • nainen 33v

        Kyllä minä ainakin pidän siitä kun saan takaapäin. Ei anaaliin, vaan ihan "normaali"pano takaapäin.


      • Turkka1
        nainen 33v kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin pidän siitä kun saan takaapäin. Ei anaaliin, vaan ihan "normaali"pano takaapäin.

        Missäpäin nainen 33v asustelee? Minäkin tykkään ottaa takaa päin


    • Annei

      Ja miksiköhän ei pitäisi?
      Parempaa ei voikaan olla kuin mies tunkeutumassa kovana ja suurena suhun takaa niin että hieman jopa sattuu... Takaapäin kovaa, eläimellisesti ja hieman vetäen tukasta, näyttäen kuka määrää tällä hetkellä tahdin.

      • Joo,ja on mukavaa nuolla takaa??


      • takkopäin1

        Meillä ainakin 80%pannaan takaapäin vaimo on ihan mahoton..........


      • korsettilady50

        Takaapäin nuoleminen on myös huikean kiihottavaa ja nautinnon kruunaa se, kun mies sen jälkeen ottaa takaapäin. Itseäni kiihottaa vielä se, kun laitan korsetin, stayupit ja korkkarit... Peppuni on silloin pitsin välistä ihanasti tarjolla... Harva kunnon mies vain haluaa toteuttaa tuollaista leikkiä....


      • korsettilady50 kirjoitti:

        Takaapäin nuoleminen on myös huikean kiihottavaa ja nautinnon kruunaa se, kun mies sen jälkeen ottaa takaapäin. Itseäni kiihottaa vielä se, kun laitan korsetin, stayupit ja korkkarit... Peppuni on silloin pitsin välistä ihanasti tarjolla... Harva kunnon mies vain haluaa toteuttaa tuollaista leikkiä....

        nainen minun makuuni ja kuitenkin pidän itseäni kunnon miehenä


      • korsetti1
        korsettilady50 kirjoitti:

        Takaapäin nuoleminen on myös huikean kiihottavaa ja nautinnon kruunaa se, kun mies sen jälkeen ottaa takaapäin. Itseäni kiihottaa vielä se, kun laitan korsetin, stayupit ja korkkarit... Peppuni on silloin pitsin välistä ihanasti tarjolla... Harva kunnon mies vain haluaa toteuttaa tuollaista leikkiä....

        Minä ainakin haluaisin toteuttaa juurikin tuollaista leikkiä.Ja kyllä olen joskus toteuttanutkin.


      • korsettilady50 kirjoitti:

        Takaapäin nuoleminen on myös huikean kiihottavaa ja nautinnon kruunaa se, kun mies sen jälkeen ottaa takaapäin. Itseäni kiihottaa vielä se, kun laitan korsetin, stayupit ja korkkarit... Peppuni on silloin pitsin välistä ihanasti tarjolla... Harva kunnon mies vain haluaa toteuttaa tuollaista leikkiä....

        missäs korsettilady majailee


      • korsettilady50
        korsetti1 kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin toteuttaa juurikin tuollaista leikkiä.Ja kyllä olen joskus toteuttanutkin.

        nupi43m
        Millainen seksi sitten mielestäsi sopii kunnon ihmisille :)


    • Niin !

      Asento eläimellinen kiihoittava kiimainen, nainen edessä pylly koholla märkä tuoksuva vittu odottaa paljasta kalua sisäänsä, siinä huulilla voi ensin pyöritellä.

    • Tykkään kanssa takaapäin panosta, haluaisitko sinä mukava nainen naida kanssani takaapäin.Pirkanmaa ja Häme alueet.

      • 5*3

        Pentele mua saisit paina ja nuolla niin paljon ku haluaisit. Harmi etten oo tota alueelta. Olen ihan märkä pelkästä ajatuksesta. Nam...


      • 5*3 kirjoitti:

        Pentele mua saisit paina ja nuolla niin paljon ku haluaisit. Harmi etten oo tota alueelta. Olen ihan märkä pelkästä ajatuksesta. Nam...

        Hei 53 miltä alueelta oot,jos et oo kaukaa voisin käydä kylässä??


      • 5*3
        pekael kirjoitti:

        Hei 53 miltä alueelta oot,jos et oo kaukaa voisin käydä kylässä??

        No kyllä matkaa tulisi yli 100 km.


      • Jjjaarrmo
        5*3 kirjoitti:

        No kyllä matkaa tulisi yli 100 km.

        Löytyiskö yhtään Etelä-Karjalasta panoseuraa


      • 5*3 kirjoitti:

        Pentele mua saisit paina ja nuolla niin paljon ku haluaisit. Harmi etten oo tota alueelta. Olen ihan märkä pelkästä ajatuksesta. Nam...

        Ootkos pk seudulla tai lähistöllä?


      • 53kirj
        reppumies1970 kirjoitti:

        Ootkos pk seudulla tai lähistöllä?

        Valitettavasti en ole.


      • 53kirj
        53kirj kirjoitti:

        Valitettavasti en ole.

        Sain viikko sitten elämäni parhaan takaapäin panon,vieläkin kostun kun ajattelen. Pillu vaan menee entistä tiukemmaks tossa asennossa,mut ku saa sisään on taivaallista.


      • 53kirj kirjoitti:

        Valitettavasti en ole.

        Harmin paikka


      • 53kirj
        reppumies1970 kirjoitti:

        Harmin paikka

        Niimpä, voisit olla kunnon panomies mun makuun. Tsaan ei käy ........


      • 53kirj kirjoitti:

        Niimpä, voisit olla kunnon panomies mun makuun. Tsaan ei käy ........

        Nallekarkit


      • 53kirj kirjoitti:

        Niimpä, voisit olla kunnon panomies mun makuun. Tsaan ei käy ........

        missäspäin vaikutat?


      • 53kirj
        reppumies1970 kirjoitti:

        missäspäin vaikutat?

        Olen länsirannikolta, jos tuut kesällä jatseille voitas treffat.


      • 53kirj kirjoitti:

        Olen länsirannikolta, jos tuut kesällä jatseille voitas treffat.

        porin suuntaan joskus asioita.klikkaa nimim. ja pistä postii


      • 53kirj
        reppumies1970 kirjoitti:

        porin suuntaan joskus asioita.klikkaa nimim. ja pistä postii

        Koskas oisit tulos?


      • 53kirj kirjoitti:

        Koskas oisit tulos?

        Ei pysty tähänhätään sanoo,mut pistä postia niin voin infoo


      • 53kirj
        reppumies1970 kirjoitti:

        Ei pysty tähänhätään sanoo,mut pistä postia niin voin infoo

        Ok


      • 53kir
        reppumies1970 kirjoitti:

        Ei pysty tähänhätään sanoo,mut pistä postia niin voin infoo

        Laitoin


      • 53kir kirjoitti:

        Laitoin

        vastasin!


      • kyllähän
        Jjjaarrmo kirjoitti:

        Löytyiskö yhtään Etelä-Karjalasta panoseuraa

        täältä löytyy mut ei kellekkään pikkupippelisille kalussa pitää olla kokoa et se takaapäin naidessa tuntuu kurkussa saakka


      • tyttö24vee

        Huh pekael kuulostat juuri sellaiselta jonka kanssa haluaisin naida pitkään ja hartaasti. Aina välillä käyn Pirkanmaalla.


      • tyttö24vee kirjoitti:

        Huh pekael kuulostat juuri sellaiselta jonka kanssa haluaisin naida pitkään ja hartaasti. Aina välillä käyn Pirkanmaalla.

        missäspäin muulloin vaikutat?täällä ois 09 alueella samanlaista palvelua.


      • JLO
        tyttö24vee kirjoitti:

        Huh pekael kuulostat juuri sellaiselta jonka kanssa haluaisin naida pitkään ja hartaasti. Aina välillä käyn Pirkanmaalla.

        missä päin vaikutat ?


    • amaliasijari

      ois tosi kivaa muutes.Koska tuut toteuttamaan ton? Odotan tääl kunnon panoa pitkästä aikaa. Tuu vaan tånne.

      • amaliasijari

        Miltä alueelta olet? Ite oon Kotkasta, onko liian pitkä matka?


      • amaliasijari kirjoitti:

        Miltä alueelta olet? Ite oon Kotkasta, onko liian pitkä matka?

        Moi oon pirkanmaalta,liian pitkä matka ?


      • Moi! Minä tulen mielelläni vaikka tänään! Laita viesti privana ja sovitaan lisää


      • amaliasijari kirjoitti:

        Miltä alueelta olet? Ite oon Kotkasta, onko liian pitkä matka?

        ei ois liian pitkä.



    • Siinä sulle

      Ex-muija tykkäsi erittäin paljon takaapäin ottamisesta, toinen hänen suosikkinsa oli saunassa runkkaaminen ;)

    • kaikki naiset eivät tykkää takaapäin naimisesta itse kyllä pidän siitä koska takaapäin naidessa pillu menee tiukemmaksi

    • nainen23v

      oi kyllä joku voisi minuaki nuoleskella ja takaapäin panna D:

      • Pihtarinkanssa

        Voi että tekisi mieli, 55v, toivoo. Pitkään ja hellästi tai kovin mielihalusi mukaan.


      • missäs olet?


      • missäspäin nainen 23v on


    • ooookkk

      Kaikki naiset joita olen nussinut, ovat tykänneet takaapäin nainnista. Viimeisimmät muijat tykkää, kun kunnolla nussii ja vetää tukasta oikein kunnolla. Ei naiset niinkään siitä perinteisestä lähetyssaarnaaja asennosta välitä. Samoin kylkiasento on naisteni mieleen ollut. Nykyinen muija antaa perseeseen vetää myös mielellään, tykkää anaalista. Ja suihinottaa kunnolla. Paras pano on, että kunnon imutusta kullille ensin ja itse nuolen vittua. Sitten rajua nussintaa takaapäin ja lopulta hyvin rasvattuun persereikään nainti, ja mällit niin syvälle kuin menee. Muija hykertelee tyytyväisenä sen jälkeen.

    • vaihdellen

      Oon nainen ja tykkään, kun mies panee mua dogissa ja samalla sormettaan mua anaaliin. Meen ihan villiksi jos vielä saan tekopenistäki. Myös jos varustus riittää niin tyyny hävyn alla toimii. Takaapäin tuntuu, kun k...ä uppoo ja syvälle

      • Rva50

        Ja meillä korkkarit jalkaan pituuseroa tasoittamaan, niin tuntuu vielä paremmalta, kun tulokulma on parempi. Kenkäfriikkinä S/M henkisenä kiihottaa myös se, että minulla on ohuet piikkikorot ja mies on paljain jalon.


      • Hra50

        Ihania naisia ;)


      • Rva50 kirjoitti:

        Ja meillä korkkarit jalkaan pituuseroa tasoittamaan, niin tuntuu vielä paremmalta, kun tulokulma on parempi. Kenkäfriikkinä S/M henkisenä kiihottaa myös se, että minulla on ohuet piikkikorot ja mies on paljain jalon.

        ihana nainen rva50


      • Rva50

        Korot on ihan ehdottomat, jotta itse on paremmalla korkeudella. Mies kun on tavallisesti se pidempi osapuoli.

        Nykyään platform-korkkarit 14 koroilla, metallisten korkolappujen koko noin 7mm. Uros on oppinut varomaan. XD sanoisi teini.


      • JLO

        vaihdellen, voisin tulla panemaan vaikka heti missä päin vaikutat ?


    • backsidefucker

      Meillä naiseni saa valtavat orkut takaapäin nainnista. Ensin nuollaan pillu takaapäin märäksi sit aloitetaan nainti hitaasti härnäillen, peppua levitellen, sormea peppuun, nännejä puristellen ja venytellen. Jonkinajan päästä sidon naisen kädet sängynpäätyyn otan dildon, kunnolla luikkaria dildo peppuun ja hidasta naintia dildolla. Yleensä naiseni saa ekankerran tässä vaiheessa, sit kullilla syvälle pilluun ensin hitaasti, sit vauhtia lisäten, peppua levitellen, naisen hiuksista kiinni ja rajumpaa panoa. Seuraavan naisen orkun jälkeen jatketaan samalla työnnän dildon naidessani peppuun ja lisään naintini vauhtia, sit taas hiuksista kiinni, nännejä venytellen ja rajua rajua naintia....siitä naiseni pitää ja mä myös.

    • Ettenpäinmuija

      inhoan sitä kun minua pannaan takaapäin. siis se on nii paskaa.

    • stevebig

      Laheta postia ja kirjoita millaisia asentoja haluat, niin ma lahrta. Email on: [email protected]

    • Cecil

      Täällä olisi isorintainen seksikäs tumma ja tulinen 34 vuotias nainen ja tarjoan seksiä korvausta vastaan.
      Jos kiinnostaa, Otahan yhteyttä!
      TRE

      • ukot

        Et sitten laittanut yhteystietojasi mihin otan yhteyttä,kyllä kiinostaa.


      • JLO

        paljonko pyydät tunnilta ?


      • mark025

    • Govana88

      Kyllä se on mahtavaa nuolla kummatkin reijät, kun muija on kontillaan. Siitä sitten pikku hiljaa sormee kans sisään. Sit kun kosteusprosentti on oikea, niin ei muuta kun nahkakeppiä sisään. Tuntuu pillu viä astetta kireemmälle, kun leidin jalat on yhdessä, eikä puolispagaadissa. Huh tästä on hyvä mennä unten maille. :P

      • Piukkapimppi

        Ai siks siis mun seksi kamu siirsi mun jalkoja erilleen. Oli vissii liian piukka silleen.


      • Govana888
        Piukkapimppi kirjoitti:

        Ai siks siis mun seksi kamu siirsi mun jalkoja erilleen. Oli vissii liian piukka silleen.

        Luultavasti ;)


    • orgasmo2

      Suihinotto samaan aikaan kun mua nuollaan ja imetään, niin haluan!

    • N22

      Ite tykkään eniten ku takaapäin otetaan, ei tosiaan anaaliin mutta ihan normipano:p

      • mastojaakko

        Hei. Minä miehenä kyllä tykkään naimisesta ja takaapäin on yksi asento muiden joukossa. Siinä mies itse näkee kuinka kova mulkku sukeltaa pillun sisään halkaisten karvaisen mättään, mikäli ei ole posliini. Ja siitä saa aika syvään siemenet tyrkättyä jos loppuun asti takaa painaaa.
        Nyt ti3tty 22 v nainen olisi unelma, koska olen itse jo lähentymässä 50 ikävuotta. Mutta sarvi on kova.


    • lalalalalalla

      Tääl ois 16v tyttö Espoon suunnilta

      • JLO

        face/sposti ?


    • Liinuliespoo

      Täällä ois 16v tyttö Espoosta päin

    • Takaa on kyllä asentojen aatelia....Tytöt voi ottaa yhteyksiä;)

    • nassuli

      Ihanaa kun takaapäin kova kanki imeytyy piluuni ja alkaa edestakaisin työnnellä, Samalla puristelee tissejäni...aaah mikä sen seksikkäämpää

    • jaeikunvaan

      Huisiiiiiiiiiiiiiiiii uuh ja aaaaaaaaaaaah.

    • jkjjkjjkj

      Meillä myös vaimo haluaa aika usein nimenomaan takaapäin. Lähetyssaarnaaja on kuitenkin ykkösasento.

    • lumikko9

      Parasta mitä voi olla, on takaapäin naiminen ja kun mies ottaa multa suihin. Suihin otto tosin mieluimmin selällään. Löytyisikö tarpeeksi isoa, pitkää, paksua melaa? Olen 43 v. Pidän vanhemmista miehistä. Ikää saa olla 66 v asti.

      • KärppäM

        No täällä olis 16/4 Riittääkö?


      • karvaselkäanjovis

        Pelasin nuorempana Sotkamon jytkyssä pesistä .... ja ilman mailaa. Heiluttelin semmoista 57 sentin nahkamelaa hyvällä menestyksellä. Kaikki kehui, paitsi ne jotka meni tajuttomaksi.

        Nyt on hyvä hetki hommata entinen jytkypallon pelaaja omaan pilttuuseen. Siinä peräosasto huutaa, kun jytkyä jytkäytellään.

        t. jytky


    • tempuntekijä69

      Täällä olisi yksi kiimainen boy, jota saa luvan kanssa myös hanuriseerata.

    • pimppipasi

      paras se on takaapäin velaks. vanhaan piikkii. samaa vanhaa piikkii niinku aina ennenkin

    • J2H

      Voi kun vielä joskus saisikin nuolla naisen pillua ja naida takaapäin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe