Moi, oisko täällä naista joka tykkää takaapäin naimisesta.Nuolisin ensin ja sitten naisin,oisko kivaa?
takaapäin
masi2
834653
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 83
Vanhimmat
ei ole
kukaan nainen ei pidä takaapäin naimisesta.
Kyllä minä ainakin pidän siitä kun saan takaapäin. Ei anaaliin, vaan ihan "normaali"pano takaapäin.
Missäpäin nainen 33v asustelee? Minäkin tykkään ottaa takaa päin
Ja miksiköhän ei pitäisi?
Parempaa ei voikaan olla kuin mies tunkeutumassa kovana ja suurena suhun takaa niin että hieman jopa sattuu... Takaapäin kovaa, eläimellisesti ja hieman vetäen tukasta, näyttäen kuka määrää tällä hetkellä tahdin.
Joo,ja on mukavaa nuolla takaa??
Meillä ainakin 80%pannaan takaapäin vaimo on ihan mahoton..........
Takaapäin nuoleminen on myös huikean kiihottavaa ja nautinnon kruunaa se, kun mies sen jälkeen ottaa takaapäin. Itseäni kiihottaa vielä se, kun laitan korsetin, stayupit ja korkkarit... Peppuni on silloin pitsin välistä ihanasti tarjolla... Harva kunnon mies vain haluaa toteuttaa tuollaista leikkiä....
nainen minun makuuni ja kuitenkin pidän itseäni kunnon miehenä
Minä ainakin haluaisin toteuttaa juurikin tuollaista leikkiä.Ja kyllä olen joskus toteuttanutkin.
missäs korsettilady majailee
nupi43m
Millainen seksi sitten mielestäsi sopii kunnon ihmisille :)
VOI, VOI
Asento eläimellinen kiihoittava kiimainen, nainen edessä pylly koholla märkä tuoksuva vittu odottaa paljasta kalua sisäänsä, siinä huulilla voi ensin pyöritellä.
Tykkään kanssa takaapäin panosta, haluaisitko sinä mukava nainen naida kanssani takaapäin.Pirkanmaa ja Häme alueet.
Pentele mua saisit paina ja nuolla niin paljon ku haluaisit. Harmi etten oo tota alueelta. Olen ihan märkä pelkästä ajatuksesta. Nam...
Hei 53 miltä alueelta oot,jos et oo kaukaa voisin käydä kylässä??
No kyllä matkaa tulisi yli 100 km.
Löytyiskö yhtään Etelä-Karjalasta panoseuraa
Ootkos pk seudulla tai lähistöllä?
Valitettavasti en ole.
Sain viikko sitten elämäni parhaan takaapäin panon,vieläkin kostun kun ajattelen. Pillu vaan menee entistä tiukemmaks tossa asennossa,mut ku saa sisään on taivaallista.
Harmin paikka
Niimpä, voisit olla kunnon panomies mun makuun. Tsaan ei käy ........
Nallekarkit
missäspäin vaikutat?
Olen länsirannikolta, jos tuut kesällä jatseille voitas treffat.
porin suuntaan joskus asioita.klikkaa nimim. ja pistä postii
Koskas oisit tulos?
Ei pysty tähänhätään sanoo,mut pistä postia niin voin infoo
Ok
Laitoin
vastasin!
täältä löytyy mut ei kellekkään pikkupippelisille kalussa pitää olla kokoa et se takaapäin naidessa tuntuu kurkussa saakka
Huh pekael kuulostat juuri sellaiselta jonka kanssa haluaisin naida pitkään ja hartaasti. Aina välillä käyn Pirkanmaalla.
missäspäin muulloin vaikutat?täällä ois 09 alueella samanlaista palvelua.
missä päin vaikutat ?
ois tosi kivaa muutes.Koska tuut toteuttamaan ton? Odotan tääl kunnon panoa pitkästä aikaa. Tuu vaan tånne.
Miltä alueelta olet? Ite oon Kotkasta, onko liian pitkä matka?
Moi oon pirkanmaalta,liian pitkä matka ?
Moi! Minä tulen mielelläni vaikka tänään! Laita viesti privana ja sovitaan lisää
ei ois liian pitkä.
Moro, olen Kotkasta niin laita viestiä niin voidaan sopia lisää.
[email protected]
Ex-muija tykkäsi erittäin paljon takaapäin ottamisesta, toinen hänen suosikkinsa oli saunassa runkkaaminen ;)
kaikki naiset eivät tykkää takaapäin naimisesta itse kyllä pidän siitä koska takaapäin naidessa pillu menee tiukemmaksi
oi kyllä joku voisi minuaki nuoleskella ja takaapäin panna D:
Voi että tekisi mieli, 55v, toivoo. Pitkään ja hellästi tai kovin mielihalusi mukaan.
missäs olet?
missäspäin nainen 23v on
Kaikki naiset joita olen nussinut, ovat tykänneet takaapäin nainnista. Viimeisimmät muijat tykkää, kun kunnolla nussii ja vetää tukasta oikein kunnolla. Ei naiset niinkään siitä perinteisestä lähetyssaarnaaja asennosta välitä. Samoin kylkiasento on naisteni mieleen ollut. Nykyinen muija antaa perseeseen vetää myös mielellään, tykkää anaalista. Ja suihinottaa kunnolla. Paras pano on, että kunnon imutusta kullille ensin ja itse nuolen vittua. Sitten rajua nussintaa takaapäin ja lopulta hyvin rasvattuun persereikään nainti, ja mällit niin syvälle kuin menee. Muija hykertelee tyytyväisenä sen jälkeen.
Oon nainen ja tykkään, kun mies panee mua dogissa ja samalla sormettaan mua anaaliin. Meen ihan villiksi jos vielä saan tekopenistäki. Myös jos varustus riittää niin tyyny hävyn alla toimii. Takaapäin tuntuu, kun k...ä uppoo ja syvälle
Ja meillä korkkarit jalkaan pituuseroa tasoittamaan, niin tuntuu vielä paremmalta, kun tulokulma on parempi. Kenkäfriikkinä S/M henkisenä kiihottaa myös se, että minulla on ohuet piikkikorot ja mies on paljain jalon.
Ihania naisia ;)
ihana nainen rva50
Korot on ihan ehdottomat, jotta itse on paremmalla korkeudella. Mies kun on tavallisesti se pidempi osapuoli.
Nykyään platform-korkkarit 14 koroilla, metallisten korkolappujen koko noin 7mm. Uros on oppinut varomaan. XD sanoisi teini.
vaihdellen, voisin tulla panemaan vaikka heti missä päin vaikutat ?
Meillä naiseni saa valtavat orkut takaapäin nainnista. Ensin nuollaan pillu takaapäin märäksi sit aloitetaan nainti hitaasti härnäillen, peppua levitellen, sormea peppuun, nännejä puristellen ja venytellen. Jonkinajan päästä sidon naisen kädet sängynpäätyyn otan dildon, kunnolla luikkaria dildo peppuun ja hidasta naintia dildolla. Yleensä naiseni saa ekankerran tässä vaiheessa, sit kullilla syvälle pilluun ensin hitaasti, sit vauhtia lisäten, peppua levitellen, naisen hiuksista kiinni ja rajumpaa panoa. Seuraavan naisen orkun jälkeen jatketaan samalla työnnän dildon naidessani peppuun ja lisään naintini vauhtia, sit taas hiuksista kiinni, nännejä venytellen ja rajua rajua naintia....siitä naiseni pitää ja mä myös.
inhoan sitä kun minua pannaan takaapäin. siis se on nii paskaa.
Laheta postia ja kirjoita millaisia asentoja haluat, niin ma lahrta. Email on: [email protected]
Täällä olisi isorintainen seksikäs tumma ja tulinen 34 vuotias nainen ja tarjoan seksiä korvausta vastaan.
Jos kiinnostaa, Otahan yhteyttä!
TRE
Et sitten laittanut yhteystietojasi mihin otan yhteyttä,kyllä kiinostaa.
paljonko pyydät tunnilta ?
[email protected]
Laita viestiä ;)
Kyllä se on mahtavaa nuolla kummatkin reijät, kun muija on kontillaan. Siitä sitten pikku hiljaa sormee kans sisään. Sit kun kosteusprosentti on oikea, niin ei muuta kun nahkakeppiä sisään. Tuntuu pillu viä astetta kireemmälle, kun leidin jalat on yhdessä, eikä puolispagaadissa. Huh tästä on hyvä mennä unten maille. :P
Ai siks siis mun seksi kamu siirsi mun jalkoja erilleen. Oli vissii liian piukka silleen.
Luultavasti ;)
Suihinotto samaan aikaan kun mua nuollaan ja imetään, niin haluan!
Ite tykkään eniten ku takaapäin otetaan, ei tosiaan anaaliin mutta ihan normipano:p
Hei. Minä miehenä kyllä tykkään naimisesta ja takaapäin on yksi asento muiden joukossa. Siinä mies itse näkee kuinka kova mulkku sukeltaa pillun sisään halkaisten karvaisen mättään, mikäli ei ole posliini. Ja siitä saa aika syvään siemenet tyrkättyä jos loppuun asti takaa painaaa.
Nyt ti3tty 22 v nainen olisi unelma, koska olen itse jo lähentymässä 50 ikävuotta. Mutta sarvi on kova.
Tääl ois 16v tyttö Espoon suunnilta
face/sposti ?
Täällä ois 16v tyttö Espoosta päin
Täällä mies 25 ;) Pistä viestiä ;)
[email protected]
Takaa on kyllä asentojen aatelia....Tytöt voi ottaa yhteyksiä;)
Ihanaa kun takaapäin kova kanki imeytyy piluuni ja alkaa edestakaisin työnnellä, Samalla puristelee tissejäni...aaah mikä sen seksikkäämpää
Huisiiiiiiiiiiiiiiiii uuh ja aaaaaaaaaaaah.
Meillä myös vaimo haluaa aika usein nimenomaan takaapäin. Lähetyssaarnaaja on kuitenkin ykkösasento.
Parasta mitä voi olla, on takaapäin naiminen ja kun mies ottaa multa suihin. Suihin otto tosin mieluimmin selällään. Löytyisikö tarpeeksi isoa, pitkää, paksua melaa? Olen 43 v. Pidän vanhemmista miehistä. Ikää saa olla 66 v asti.
No täällä olis 16/4 Riittääkö?
Pelasin nuorempana Sotkamon jytkyssä pesistä .... ja ilman mailaa. Heiluttelin semmoista 57 sentin nahkamelaa hyvällä menestyksellä. Kaikki kehui, paitsi ne jotka meni tajuttomaksi.
Nyt on hyvä hetki hommata entinen jytkypallon pelaaja omaan pilttuuseen. Siinä peräosasto huutaa, kun jytkyä jytkäytellään.
t. jytky
Täällä olisi yksi kiimainen boy, jota saa luvan kanssa myös hanuriseerata.
paras se on takaapäin velaks. vanhaan piikkii. samaa vanhaa piikkii niinku aina ennenkin
Voi kun vielä joskus saisikin nuolla naisen pillua ja naida takaapäin.
Mä tykkään, kun minut otetaan takaapäin. Nainen 26v. Oulu