Itse sain kotona jonkinsortin haamun ja tänään kävin labrassa antaa pissanäytteen ja nega oli. Onko joku saanu siitä negan ja silti ollu raskaana? Olisivat suoriltaan kattoneet verestä mut ei.
Labrassa tehty raskaustesti
3
57
Vastaukset
- -li
Missähän viestiketjussa se oli, kun tästä asiasta oli keskustelua. Jollain oli kotitesti näyttänyt negaa vaikka verikoe antoi raskaus(/istukka-)hormoneille arvon 8000. Normaalisti naisella tuon HCG:n määrä on ~5 ja virtsatestien pitäisi näyttää plussaa jos arvo nousee yli 25.
Jos olisit raskaana, monesko raskausviikko nyt olisi menossa? Voisiko olla mahdollista, että olet vain ollut liian hätänen testien kanssa? Onko minkäänlaisia raskausoireita/mitään muuta syytä miksi kuukautiset olisivat myöhässä? - ....................
Kemiallinen?
- kiku
Minulla tuli menkat tässä kuussa mutta ne eivät olleet normaalit, ja kuukautiskivut on kestäny kohta 3 viikkoa, sekä nännejä aristaa. Sama mahakipu oli esikoista odottaessa ja silloin sain haalean plussan viikko siitä kun menkat oli myöhässä. Omien laskujen mukaan viikkoja olisi nyt 4 tai 5, vaikea sanoa. Nuilla viikoilla luulis kyllä näkyvän testeissä jos raskaana olisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424